Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä kerrostalo ihan sekaisin vai minäkö olen outo?

Vierailija
06.11.2018 |

Naapuri tänään rapussa: ”On kuulunut kolketta öisin.” Minä siihen, että en ole kuullut. Hän verkkaisesti jatkoi: ” Joku siellä teidän kerroksessa kolkuttaa.” Minä katsoin kummastuneena ja toistin, että en ole kuullut. Naapuri vain intti, että jotain siellä tapahtuu ja hän vielä selvittää ja ilmoittaa viranomaisille. Kuukausi sitten alakerrasta yksi mummo huusi, että roskien heittelijät ja juopot pannaan tässä talossa kuriin. Minä sanoin ystävällisesti, että saahan jokainen vapaa-ajallaan ottaa vähän, jos ei häiritse muita, mutta roskaaminen ei tietenkään ole oikein. Mummo tiuskaisi, että teiltäkö niitä roskia putoilee pihalle. Olen sen jälkeen joka kerta pihalla kulkiessani katsonut, onko roskia, enkä ole ainuttakaan nähnyt. Nämä ihmiset taitaa olla vainoharhaisia tai jotain. Miten niitä voi häiritä asiat, joita minä en edes näe/kuule? En ole kerrostaloissa paljon asunut, niin ehkä itse en tunne, miten täällä ollaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia/tyypillistä vanhusten käytöstä jos itse satut olemaan nuori

Vierailija
2/5 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuota samaa, mutta kyllä ne mummelit meidän tapauksessa oli oikeassa. Häiriköitä talosta löytyi, meille ei vaan kuulunut kun oli niin paksut seinät, ollaan sikeäunisia ja päivät oltiin töissä. Niillä mummeleilla vaan on niin paljon aikaa kulutettavana että ehtivät vahtia ja siivoilla pihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallista, oli nuori tai vanha ihminen. Asutaan 70-luvun lopun omakotitaloalueella, jossa suurin osa asukkaista alkuperäisiä, toisin sanoen 60-80-vuotiaita. Me itse ollaan rakennuttajien jälkeen toiset omistajat tässä talossa. Oikein ystävällistä porukkaa asuu täällä. Syksyllä saa ilmaiseksi omenoita, naapurin mies tuo joskus satunnaisesti pyytämäänsä kalaa, puolin ja toisin autellaan. Meilläkin asuu nuorisoa perheessä, samoin muutamassa muussa talossa, mutta nekin saa vain ystävällistä kohtelua naapurustolta.

Vierailija
4/5 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementoituessaan ihminen usein yltyy epäluuloiseksi ja alkaa epäillä kaikenlaista, minusta tuo kuulostaisi ihan tyypilliseltä dementoituneen käyttäytymiseltä kerrostalossa. Erittäin monilla alueilla Suomessa esim. helsingissä lähs kaikki keskivaikeasta dementoituneetkin asuvat kotonaan, jos sattuvat asumaankerrostalossa, joten heitä kyllä riittää, jos asunnot on suht pieniä kerrostalossa,

Koeta olla ystävällinen äläkä välitä, ei asialle voi mitään. Ahelsingin kaupunkia ei kiinnosta.

T Helsingissä kotihoidossa työskennellyt

Vierailija
5/5 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä ja muista mitä teet? Toimit psykoosissa. Sinua epäillään selvästi.

Ota yhteys mielenterveystoimistoon ja kerro, että kolkuttelet ja sen jälkeen heität roskia ikkunasta, tietämättä siitä itse. Muista kertoa, että kuulit naapureilta tästä, mutta et voi olla varma, ovatko he kumminkaan todellisia ihmisiä.

Ehkä kuvittelet kaiken? Katso ulos mennessä, onko talo sittenkään kerrostalo.

Voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme