Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ystävätön, koska vietän niin tylsää elämää

Vierailija
06.11.2018 |

Käyn töissä, se on tylsää huonostipalkattua puurtamista. Ei rahaa matkusteluun ym elämyksiin. Illat katson telkkaria. Viikonloppuisin kotitöitä ja lisää telkkaria. Käyn päivittäin av:lla, että on joku keskusteluyhteys sentään toisiin ihmisiin. Ystävänä olisin kuolettavan ikävä, tylsä harmaavarpunen. Kaiken huipuksi en edes halua mitään muuta kuin olla möllöttää.
Tähän avaukseen tuskin tulee vastauksia, kuten ei avauksiini yleensä koskaan.
Terv. Näkymätön

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa

Vierailija
2/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalilta elämältä kuulostaa. Harvalla se arki mitään ainaista juhlaa on.

Vierailija
4/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen prikuleen samanlainen. Haukotus.

Vierailija
5/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä saat itsesi ja elämäsi kuulostamaan tylsältä. Mutta jos viihdyt niin, mitäs siitä.

Sori että vastasin, näin aloituksessa mahdollisuuden muutokseen mutta sitähän et taida kaivata. 

Vierailija
6/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys tekee usein elämästä tylsää. Ei voi montakaan oikeesti mielenkiintoista asiaa harrastaa, kun ne maksaa. Ilmaiset harrastukset usein pitkästyttäviä.

Vierailija
7/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kokisi olevani elossa ilman ystäväpiiriä, harrastuksia, matkoja, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
8/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän samoin, ja olen tyytyväinen elämääni. Rahaa olisi matkusteluun tms mutta ei  kiinnosta pätkääkään. Nautin lähinnä kotona olemisesta.

Vierailija
9/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys tekee usein elämästä tylsää. Ei voi montakaan oikeesti mielenkiintoista asiaa harrastaa, kun ne maksaa. Ilmaiset harrastukset usein pitkästyttäviä.

On silti monia asioita, jotka eivät maksa rahaa.

Minä tanssin, laulan, tapaan ihmisiä ym köyhyydestä huolimatta, eikä nämä asiat maksa mitään

Vierailija
10/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, voisin olla iloinen vaikka sinunlaisestasi ystävästä. Itsestä ainakin tuntuu että melkein herään henkiin hyvän kaverin seurassa.

Vierailija
11/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä jotain pystyä tuomaan siihen ihmissuhteeseen kuin että "on se ilmoja pidellyt". Olla kiinnostava ja innostava, aktiivinen jne. Ei vain kiirehtiä kotisohvalle viettämään iltaa vaakatasossa. Yleensä olen jo klo 18 yöpuku päällä. Ap

Vierailija
12/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän sitä jotain pystyä tuomaan siihen ihmissuhteeseen kuin että "on se ilmoja pidellyt". Olla kiinnostava ja innostava, aktiivinen jne. Ei vain kiirehtiä kotisohvalle viettämään iltaa vaakatasossa. Yleensä olen jo klo 18 yöpuku päällä. Ap

Olet kuitenkin kiinnostunut muista ihmisistä kun pohdiskelet mitä eroja sinun ja sen kuvitellun toisen ihmisen välillä on? Veikkaanpa että kirjoittelet meiltä salaa mielenkiintoisia juttuja joihin käytät näitä oletuksiasi ihmisten elämästä ;)

t. yksi joka on ihan tavis muttei tunne itseään tai elämäänsä yhtään tylsäksi

Vierailija
13/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni innostaa lähteä ihmisten luokse ajatus siitä, että voin olla heille hyödyksi jotenkin. 

Ymmärtää vain, että positiivisella asenteella pääsee jo pitkälle. Hyvin paljon vaikuttaa omat ajatukset

energiatilaan.

Vierailija
14/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole kavereita vaikka on monta harrastusta ja aiemmin myös matkustelin kun oli enemmän rahaa, olen persoonaltani liian tylsä ihan itsenikin mielestä. Ajatukseni koskevat lähinnä mietteitä siitä miten voin olla näin tylsä ja huono, eikä kukaan tahdo keskustella aiheesta kanssani.

Vierailija
15/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ole kavereita vaikka on monta harrastusta ja aiemmin myös matkustelin kun oli enemmän rahaa, olen persoonaltani liian tylsä ihan itsenikin mielestä. Ajatukseni koskevat lähinnä mietteitä siitä miten voin olla näin tylsä ja huono, eikä kukaan tahdo keskustella aiheesta kanssani.

Se on aiheena vähän sellaista omannavankaivantaa, kannattaa pohtia asiaa jo aika pitkälle ja eri kanteilta ennenkuin lähtee etsimään keskustelukumppania aiheella "miten voin olla näin tylsä ja huono". Siitä saa muuten hyvän haasteen itselleen, pohtia aihetta ja löytää keskustelukumppani tai itsetutkiskelun jälkeen yrittää tehdä asialle jotain. 

Vierailija
16/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ulospäinsuuntautunut ja aktiivisesti kiinnostunut eri asioista, ystävyyssuhteet eivät oikein luonnistu. Miksi yksinäisyyttä pitäisi väkipakolla muuttaa ja saada kaikki muiden joukkoon? Se taitaa olla ulospäinsuuntautuneiden idea.

Vierailija
17/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on juuri toisinpäin. Vietän tylsää elämää koska minulla ei ole ystäviä.

Vierailija
18/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä haluaisit tietää muista ihmisistä?

Vierailija
19/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tylsempi kuin minä. Käyn kaupassa ja lenkillä. Pari kertaa vuodessa kirpputorilla. En edes ole töissä eikä ole yhtään ystävää. En keksi edes Facebookin mitään päivitettävää. Sama kuva samasta kohtaa lenkiltä, ketä kiinnostaa? Elämässäni on kuitenkin tapahtunut menneinä vuosina enemmän kuin monelle ihmiselle yhteensä, mutta viime vuodet ovat olleet tyhjää ja äärimmäistä tylsyyttä täynnä. Olen köyhä ja minulla on paljon sosiaalista ahdistusta. Elämästä on tullut täydellinen umpikuja.

Vierailija
20/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haluaisit tietää muista ihmisistä?

Haluan tietää ylipäätään mitään vain itselle läheisistä ihmisistä. Ne tavalliset eli kuulumiset jne tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi