Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ystävätön, koska vietän niin tylsää elämää

Vierailija
06.11.2018 |

Käyn töissä, se on tylsää huonostipalkattua puurtamista. Ei rahaa matkusteluun ym elämyksiin. Illat katson telkkaria. Viikonloppuisin kotitöitä ja lisää telkkaria. Käyn päivittäin av:lla, että on joku keskusteluyhteys sentään toisiin ihmisiin. Ystävänä olisin kuolettavan ikävä, tylsä harmaavarpunen. Kaiken huipuksi en edes halua mitään muuta kuin olla möllöttää.
Tähän avaukseen tuskin tulee vastauksia, kuten ei avauksiini yleensä koskaan.
Terv. Näkymätön

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala järjestää pyjamabileitä.

Vierailija
22/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole ulospäinsuuntautunut ja aktiivisesti kiinnostunut eri asioista, ystävyyssuhteet eivät oikein luonnistu. Miksi yksinäisyyttä pitäisi väkipakolla muuttaa ja saada kaikki muiden joukkoon? Se taitaa olla ulospäinsuuntautuneiden idea.

Yleensä kyllä ne yksinäiset ihmiset ihan itse haluaisivat ystäviä, koska harva on niin sisäänpäinkääntynyt että olisi onnellinen täysin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole ulospäinsuuntautunut ja aktiivisesti kiinnostunut eri asioista, ystävyyssuhteet eivät oikein luonnistu. Miksi yksinäisyyttä pitäisi väkipakolla muuttaa ja saada kaikki muiden joukkoon? Se taitaa olla ulospäinsuuntautuneiden idea.

Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että monipuolisesti asioista kiinnostuneet eivät ole niitä, joilla paljon ystäviä. Yleensä mitä tylsempi, sen enemmän porukkaa ympärillä ja keskustelun taso ei päätä huimaa.

Olen asioista kiinnostunut ja en halua viettää aikaa ihmisten kanssa, joilla ei mielipiteitä, tietoa, hauskuutta. Tylsät parveilee keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän