Auton myynti
Olen myymässä autoa. En osta uutta tilalle. Varmaan saisin parhaimman hinnan myymällä itse, mutta onko joku myynyt joskus suoraan jollekkin rintajoupille tms? Kokemuksia.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä kysymässä sieltä Rintajoupilta paljonko maksavat autosta. Voit sitten laittaa myyntiin ja sovitella hintaa sen Rinta-Joupin tarjouksen pohjalta. Huomaa että autokaupoissa ostaja tinkaa aina hintaa. Ole valmis tiputtamaan hiukan hintapyynnöstä.
Rinta-Joupin tarjous on luokkaa veret seisauttava. Kannattaa yrittää myydä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä kysymässä sieltä Rintajoupilta paljonko maksavat autosta. Voit sitten laittaa myyntiin ja sovitella hintaa sen Rinta-Joupin tarjouksen pohjalta. Huomaa että autokaupoissa ostaja tinkaa aina hintaa. Ole valmis tiputtamaan hiukan hintapyynnöstä.
Rinta-Joupin tarjous on luokkaa veret seisauttava. Kannattaa yrittää myydä itse.
Juu, uskon. En vaan millään jaksais alkaa tuota prosessia, en tiedä auton myynnistä mitään. Onko muita vaihtoehtoja kuin Rinta-jouppi? Kokemuksia? Ehdotuksia.?
Kokemusta ei ole mutta aika moni autoliike ilmoittelee ostavansa autoja, kysele siis muiltakin kuin Rinta- Joupilta, jos autosi on suhteellisen kysyttyä merkkiä/mallia niin voit saada enemmän jostain muusta liikkeestä.
Katso mitä Nettiautossa pyydetään vastaavista ja linjaa hinta sen mukaan.
Tarpeellista tietoa muuten löytyy täältä: https://www.trafi.fi/tieliikenne/ajoneuvon_osto_ja_myynti/kaytetyn_ajon…
Riippuu autostakin. Kamux on OK ostaja ja voi olla ettet yksityisillä markkinoilla saa sitä ostohintaa parempaa rahaa...