Mitä ajattelet ihmisestä joka ei katso televisiota?
Kommentit (30)
Aikansa voi tietysti käyttää paremminkin, kuin lojua jotain ruutua (nyt läppäriä) tuijottaen?
Telkkari meillä oli joskus 15v sitten, ei ole tullut ikävä. Netistä näkee sen, mitä tarvitsee.
Tämä alkaa enemmän ja enemmän olemaan ajankohtaisempi asia nykyään, ku seuraa millasta sontaa televisiosta tulee. Tiedän muutamia ihmisiä joilla ei ole telkkaria ollenkaan, he katsovat kaiken mediansa tietokoneelta, tabletilta tai puhelimesta. Ja itse kuulun tähän samaan kastiin, omistan silti television mitä satunnaisesti katson ja on lähinnä vieraita varten kummiski se olemassa. Pääasiassa silti itse katson kaiken median tietokoneen ja puhelimen kautta, ihan vain sentakia että:
A. Ei koskaan tarvitse aikataulun mukaan mennä, kuten television kanssa (poislukien suorat urheilulähetykset)
B. Tiedonsaanti on loputonta ja huomattavasti monipuolisempaa, ja se kehittää sivistystä ja kielitaitoja entisestään
Itse arvostan sitä ettei ole television vankina, kuten esim vanhempani ovat, heille se on kaikki kaikessa. Toki, tämä luo konflikteja joidenkin ihmisten kanssa, joille tämmöinen elämäntyyli on vierasta.
Hur definierar du "television"? Vi har en större skärm per fastighet. Från dem ser man sådant som man prenumererar på, kör Teams och dylika möten, kan instruera andra då en dator eller telefon är tillkopplad, lyssnar på musik då de bästa högtalarna är i det systemet i ett separat rum samt surfar på nätet efter olika videosnuttar och instruktioner. Är det jag beskrev en television i din vokabulär?
En itsekään nyt kirjaimellisesti televisiota katsele, vaan katson kaiken sitten tabletilta suoratoistopalveluista Yle Areenasta ja CMoresta. Joskus katson myös noista televisiokanavia ns. livenä.
Television katsominen on pidemmän päälle aika tylsää vaikka olisi kalliskin telkkari. Jonkin verran mielenkiintoisempia on ne ohjelmat mitä sieltä näkee.
en mitään. miksi käyttäisin aikaani ajattelemalla jotain jostain tuntemattomasta tyypistä.
Nykyään on niin paljon muutakin viihdettä, kun tuijottaa telkkaria ja mainoskatkoja.
Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei katso joka sekunti silmiin pidemmän keskustelun aikana?
Mulla ei ole telkkaria ollut yli 20:een vuoteen, ja mulle on yks sama, millaisena mua sen perusteella saatetaan pitää. Epäilen, ettei mun telkkarittomuus ketään edes kiinnosta.
Kaikkea kanssa:DDDD