Minua sanotaan todella seksikkääksi, haluatteko kysyä jotain?
Olen kuullut tämän usealta taholta, suoraan sanottuna ja muiden kautta. Olen kuulemma myös huippu sängyssä.
Vastaan kysymyksiin. Saa myös tylyttää, ei haittaa.
Kommentit (52)
Aloitus tuli mieleeni Vesku Loorin naismenestystä pohtivasta ketjusta.
En ole mikään hunajapupu, meikkaan kevyesti ja olen aika tavallinen mielestäni. Suht nätti, ikää 45 vuotta.
Mies vai nainen? Ikä? Montako seksikumppania ollut?
Oon kade. Mua on aina sanottu/annettu ymmärtää huonoksi sängyssä.
Olen nainen. On ollut pari pitkää suhdetta ja sitten lyhyempiä juttija. Yhden illan jutut ei kiinnosta, mutta olen harrastunut seksiä varmaan useamman kanssa kuin moni.
Miehet on havaintojeni mukaan aika tosimielellä liikkeellä usein.
Viin antaa vinkkejä makuuhuoneeseen jos osaan.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. On ollut pari pitkää suhdetta ja sitten lyhyempiä juttija. Yhden illan jutut ei kiinnosta, mutta olen harrastunut seksiä varmaan useamman kanssa kuin moni.
Miehet on havaintojeni mukaan aika tosimielellä liikkeellä usein.Viin antaa vinkkejä makuuhuoneeseen jos osaan.
t. ap
Mikä on useamman kanssa kuin moni?
Ikä?
Mua ei ole koskaan kukaan sanonut seksikkääksi ja olen varmasti paska seksissä, haluatko kysyä jotain????????????
Vierailija kirjoitti:
Moniko on sanonut?
Todella moni, varsinkin kun on tullut ikää. Erään ystäväni miehen mukaan mussa on joku "outo seksihormoni" joka houkuttaa.
Olen aika avoin ja itsevarma, mutta en pidä itseäni seksikkäänä tai hae huomiota esim. sen tyyppisillä vaatteilla.
Miksi et ole löytänyt pysyvää kumppania itsellesi?
En kerro tarkkaa luku, mutta kymmeniä. ikää on 45.
Tästä nyt tulee mieleen maksullinen. Miksi ne muutkin hehkuttaa sun sänky touhuja?
Sen voi olla pienillä ryntäilläkin,riippuu kehonkielestä.
Kas sulle meeldib hemorroidid? Minu on valusad. Nii palju verd!
Ap, meillä on yhteistä. Flirttaileva olemukseni ärsyttää monia, varsinkin naisia ja sitten miehiä, kun ei olekaan mitään. Minkäs tälle voi.
mikä lääkitys?