Tuijottaako miehet kaikkia tuttuja naisia vai mitä tää on?
Töissä oli yhtenä päivänä sellainen tilanne, että huomasin, että yksi työkaveri (mies) katsoi mua. Katsoin silmiin ja meinasin hymyillä, mutta se käänsi äkkiä katseen pois. Puuhasin siinä jotain hetken ja vilkaisin uudestaan siihen suuntaan, missä mies seisoi. Taas sama juttu. Se katsoi suoraan mua kohti, mutta kun huomasi mun katsovan takaisin, äkkiä katse sivuun. Hyvin vakavailmeisenä se mua katsoi.
Mua jäi jotenkin hämäämään tuo vakava tuijotus/katse. Pelkästä katseesta olisin ajatellut vaan, että kunhan jotain katsoo, mutta tuo katsekontaktin välttely ja tilanteen toistuminen antoi sen kuvan, että nyt jäätiin kiinni jostain. Se ei ois halunnut, että mä huomaan sitä. Vielä kun oli niin vakavana, niin jäi epävarma olo, että katsoiko hyvällä vai pahalla.
Tyhmää pohtia täällä tätä, mutta mä oon tosi huono tulkitsemaan eleitä. Onko tuo jotain pientä kiinnostusta vai jotain muuta?
Kommentit (14)
On varmaan kiinnostunut. Itsekin katson naista joka kiinnostaa, mutta olen sen verran ovela, etten koskaan jää kiinni. Siksi naiset luulevat ettei minua edes kiinnosta :P
Sen sijaan epäkiinnostavien naisten kanssa koitan vältellä ylimääräistä katsekontaktia
Joidekin miesten tapana on tuijotella, ei siinä sen kummallisempaa ole.
Voi pitää katseltavan näköisenä muttei tarkota että olisi enempää kiinnostunut.
Hyvä p-rse ja rinnat panee katsomaan.
Minä katselen jos jokin on kaunista, oli se sitten auringonlasku, urheilusuoritus tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen jos jokin on kaunista, oli se sitten auringonlasku, urheilusuoritus tai nainen.
Näinhän se menee.
Kyllä ne on rinnat, mitä miehet tuijottaa. Ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on rinnat, mitä miehet tuijottaa. Ainakin minulla.
Minäkin katson ensin miehen takapuolen, sitten olemuksen ja sen jälkeen naaman.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Esimerkiksi tässä
on kuvattu samaa pe*settä viisikymmentä minuuttia, mutta mielenkiintoinen video siitä huolimatta.Kuvitteli sinut ottamassa häneltä suihin.
Joillain miehillä vain jää välillä ns. tollo päälle, vaikka eivät ole mitenkään kiinnostuneita. En tiedä, tiedostavatko sitä edes itse.
Luultavasti on kiinnostusta tai sitten sinulla oli lounaalla roiskunut ketsupit otsalle tms. Minä ainakin olen monesti huomannut, että katseeni hakeutuu alitajuisesti kiinnostavaan naiseen, ja kun jään kiinni "tuijottamisesta" niin käännän häpeillen katseeni nopeasti muualle.