En voi ymmärtää miten jotkut ostelee yli 600e älypuhelimia
Työkaveri kertoi, oli ostanut 700e arvoisen puhelimen. Eikä tee mitään muuta kuin somettaa tai ottaa kuvia.
Kommentit (50)
Lankapuhelin lapsuudessa 15 vuotta sama ja nurinat kun näppäinpuhelin hajosi jo 5 vuoden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo hei. Mieti miten paljon puhelinta nykyään käytetään kaikenlaiseen. Jos siitä lystistä ei ole valmis maksamaan 3 vuoden käytössä noin 50 senttiä päivässä niin kyllä täytyy olla köyhä lusmu.
Mikä se kaikenlainen on, johon puhelinta käytetään nykyään?
Puhelut ja viestit? Sometus ja esim. nettipankki?
Tähän tarkoitukseen käy mikä tahansa kapula.
En kyllä keksi mitä muuta älypuhelimella tehdään.
Minulla on pari töiden kannalta olennaista ohjelmaa, joita käytän puhelimella monta kertaa joka päivä. Sinä et niistä varmaan mitään tajuaisikaan, mutta todellakin, puhelimella voi tehdä lukemattomia muitakin asioita kuin käydä nettipankissa tai instassa. Se, että sinä et niitä keksi, ei tarkoita sitä ettei niitä olisi.
Itse ostin 7k€ maksaneen kellon.
Puhelin on kohta 5 vuotta vanha, uutena siitä paremmasta päästä mutta en osta uutta ennen kuin vanha hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo hei. Mieti miten paljon puhelinta nykyään käytetään kaikenlaiseen. Jos siitä lystistä ei ole valmis maksamaan 3 vuoden käytössä noin 50 senttiä päivässä niin kyllä täytyy olla köyhä lusmu.
En kyllä keksi mitä muuta älypuhelimella tehdään.Minulla on pari töiden kannalta olennaista ohjelmaa, joita käytän puhelimella monta kertaa joka päivä. Sinä et niistä varmaan mitään tajuaisikaan, mutta todellakin, puhelimella voi tehdä lukemattomia muitakin asioita kuin käydä nettipankissa tai instassa. Se, että sinä et niitä keksi, ei tarkoita sitä ettei niitä olisi.
Sinulla ei ole olennaisia ohjelmia etkä tajua puhelimista sen enempää kuin muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri kertoi, oli ostanut 700e arvoisen puhelimen. Eikä tee mitään muuta kuin somettaa tai ottaa kuvia.
Jätä par baari-iltaa väliin niin sullakin on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi mitä muuta älypuhelimella tehdään.Minulla on pari töiden kannalta olennaista ohjelmaa, joita käytän puhelimella monta kertaa joka päivä. Sinä et niistä varmaan mitään tajuaisikaan, mutta todellakin, puhelimella voi tehdä lukemattomia muitakin asioita kuin käydä nettipankissa tai instassa. Se, että sinä et niitä keksi, ei tarkoita sitä ettei niitä olisi.
Oletko vaikuttaja? Ohjelmat joihin viittaat taitaa olla lisäfilttereitä tai emojipankkeja instakuviin ja -tarinoihin :)
Omistan 200 euron "androidp***an" jolla olen pärjännyt vallan mainiosti jo kohta pari vuotta. Kaikki tarvittavat apit löytyy ja toimii, mitään muuta en ole jäänyt kaipaamaan kuin parempaa kameraa, jolla saisi hyviä kuvia hämärässä. Ja kamera kai se puhelimissa nykyään maksaakin, tosin useimmat saavat 600-800 eurollakin sutta ja sekundaa.
Uusimmat puhelimet ovat jo liian isoja, ei edes mahdu käteen kun on lyhyet sormet :/
Ymmärrän kyllä jos varakkaat ostaa, siis niin varakkaat ettei rahalla ole väliä (eikä se kallis luuri herätä heissä edes hyvää fiilistä koska mikään ei tunnu enää miltään). Mutta kalliit puhelimet köyhillä herättää yhtä paljon sääliä kuin merkkilaukut pienipalkkaisilla naisilla.
Ketjussa ei ollut yhtäkään perustetta miksi kalliimpi puhelin on niin paljon parempi. Olisi luullut, että ostaja tietää, mitä ostaa ja miksi.