Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään ssg ja pelottaa

09.05.2006 |

Tänään on ssg ja pelottaa, jos se vaikka käykin tosi kipeästi. Samalla kerralla kai suunnitellaan, miten lapsettomuutta aletaan hoitaa. Olen nyt 7 kk syönyt Terolutteja, mutta ei ne ole auttaneet. Miehen siittöistä 10% (normaali kai yli 14%) on normaalimuotoisia, kaikki muut jutut spermassa oli kohdallaan. Vaikka on se helpostuskin, kun vihdoinkin päästään edes vähän tässä asiassa eteenpäin. Pelkään vaan, että pipariksi menee ainakini tämä kierto, koska mun hormonikokeet on vuodelta 2001. En ymmärrä, miksi en saanut käydä etukäteen hormonikokeissa, kun mies kuitenkin kävi spermatestin antamassa.

Tänään on kp9, joten mitähän mahdollisia lääkkeitä tai hoitoja mulle kerettäs jo tähän kiertoon saada?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sattuu vain hetken ja on oikeasti tosi pian ohi koko juttu. Itselleni tuli yökötysolo jälkeenpäin, mutta sekin meni äkkiä ohi.

En ole perehtynyt noihin lääkityksiin kovinkaan hyvin, mutta luulenpa että Lugeja kummempaa et enää ehdi tässä kierrossa ottaa:( Yleensä lääkitys aloitetaan jo kierron alkupuolella (mutta saatan toki olla väärässäkin, korjatkaa joku joka tietää paremmin).

VOIMIA SINULLE!!

Wilhelmiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi