Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita aurinkotuolien varaamisesta?

Vierailija
31.07.2026 |

??

En kyllä sitten millään osaa asettua sellaisen henkilön housuihin, joka matkustaa tuhansia kilometrejä vain, että pääsee MAKAAMAAN auringossa.

- Jotkut potilas-toipilaat  voisi teoriassa olla eri juttu tms. Mutta aikuisten perusterveiden ihmisten sata-passiivinen löhöaminen  aamusta-iltaan altaalla tai rannassa on kyllä matalin riman alitus jonka osaan äkkiä kuvitella loman viettoon liittyen; asia joka totisesti öklöttää itseäni jo ajatuksena

Mikä tuossa löhöämis-hommassa on se juttu?

#30kertaalomaatunturivaelluksellaviettänyt

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012175206.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän osa niistä varaajista edes ole niillä aurinkotuoleilla. Kuhan varmuudeksi varailevat.

Minä heittelen varailijan pyyhket hemmettiin, jos itsellä tarve niille tuoleille, eikä ketään näy. 

Vierailija
2/5 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan löhötä omalla terassilla auringon lämmössä milloin haluan kesäisin. Aurinkotuolejakin useampi mistä valita. Ja pakastimen ovessa jääpalakone ja jääkaapissa drinkkien aineksia vaikka kuinka paljon. En ymmärrä, että jos lähtisin matkalle, niin haluaisin tehdä siellä samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan löhötä omalla terassilla auringon lämmössä milloin haluan kesäisin. Aurinkotuolejakin useampi mistä valita. Ja pakastimen ovessa jääpalakone ja jääkaapissa drinkkien aineksia vaikka kuinka paljon. En ymmärrä, että jos lähtisin matkalle, niin haluaisin tehdä siellä samaa.

Kaikilla ei ole moisia luksuksia kotonaan

Vierailija
4/5 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen vegaani, ja siten aloittajaakin parempi ihminen, koska en syö kärsivien eläinten lihaa.  Mikähän mahtaa olla aloittajan tekosyy?

Vierailija
5/5 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vain, että pääsee MAKAAMAAN auringossa."

Harvassa sellaiset varmasti onkin, yleensä ihmiset tekevät lomalla lisäksi aika paljon muutakin ja auringossa maataan lopulta hyvin pieni osa ajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme