Riita aurinkotuolien varaamisesta?
??
En kyllä sitten millään osaa asettua sellaisen henkilön housuihin, joka matkustaa tuhansia kilometrejä vain, että pääsee MAKAAMAAN auringossa.
- Jotkut potilas-toipilaat voisi teoriassa olla eri juttu tms. Mutta aikuisten perusterveiden ihmisten sata-passiivinen löhöaminen aamusta-iltaan altaalla tai rannassa on kyllä matalin riman alitus jonka osaan äkkiä kuvitella loman viettoon liittyen; asia joka totisesti öklöttää itseäni jo ajatuksena
Mikä tuossa löhöämis-hommassa on se juttu?
#30kertaalomaatunturivaelluksellaviettänyt
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012175206.html
Kommentit (5)
Itse saan löhötä omalla terassilla auringon lämmössä milloin haluan kesäisin. Aurinkotuolejakin useampi mistä valita. Ja pakastimen ovessa jääpalakone ja jääkaapissa drinkkien aineksia vaikka kuinka paljon. En ymmärrä, että jos lähtisin matkalle, niin haluaisin tehdä siellä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse saan löhötä omalla terassilla auringon lämmössä milloin haluan kesäisin. Aurinkotuolejakin useampi mistä valita. Ja pakastimen ovessa jääpalakone ja jääkaapissa drinkkien aineksia vaikka kuinka paljon. En ymmärrä, että jos lähtisin matkalle, niin haluaisin tehdä siellä samaa.
Kaikilla ei ole moisia luksuksia kotonaan
Itsehän olen vegaani, ja siten aloittajaakin parempi ihminen, koska en syö kärsivien eläinten lihaa. Mikähän mahtaa olla aloittajan tekosyy?
"vain, että pääsee MAKAAMAAN auringossa."
Harvassa sellaiset varmasti onkin, yleensä ihmiset tekevät lomalla lisäksi aika paljon muutakin ja auringossa maataan lopulta hyvin pieni osa ajasta.
Eihän osa niistä varaajista edes ole niillä aurinkotuoleilla. Kuhan varmuudeksi varailevat.
Minä heittelen varailijan pyyhket hemmettiin, jos itsellä tarve niille tuoleille, eikä ketään näy.