Pettääkö meheni???
Olen ollut naimisissa mieheni kanssa jo toistakymmentä vuotta. Olen kuitenkin huomannut hänen oudon käytöksensä viime aikoina. Hän ei syö, räplää koko ajan puhelintaan, ja ignoroi minua. Olen huolissani;minne ukkoni on mennyt..Hän ei edes katso minua enää silmiin.
Terveisin Surullinen muori
Kommentit (71)
Shokkihoitoa. Täräytä suoraan aamukahvilla että haluat eron ! Miten mies suhtautuu, sen näet sitten.
Tai sanot että perusteellinen keskustelu heti tai menet tekemään erohakemuksen.
Oikeasti tiedän tutun miehen kertomana, että vaimo oli aamukahvilla ilmoittanut haluavansa eron. Oli ollut salasuhde kaksi vuotta miehen tietämättä
Vierailija kirjoitti:
Shokkihoitoa. Täräytä suoraan aamukahvilla että haluat eron ! Miten mies suhtautuu, sen näet sitten.
Tai sanot että perusteellinen keskustelu heti tai menet tekemään erohakemuksen.
Oikeasti tiedän tutun miehen kertomana, että vaimo oli aamukahvilla ilmoittanut haluavansa eron. Oli ollut salasuhde kaksi vuotta miehen tietämättä
Mikä olisi paras tapa ilmaista asia? Ilmoitanko vain että jää tähän, jos ei tuo pakoilu ja terästetyn glögin kittaaminen lopu?
Vierailija kirjoitti:
Menkää parisuhdeterapeutille
Hyvä idea. Sieltä voidaan hakea miehelle joku kätevä diagnoosi identiteettikriisistä, masennuksesta tai jostain persoonallisuushäiriöstä.
Ps. Ehkä miehesi on rakastunut toiseen?
Ehkä terästetty glögi ja pipari auttaisi;)
Jaaa a sano sille että tontut kurkkii
Hei kulta tahdon rakkautta sulta saanko maistaa sun piparia piparia!?
Minun vaimo tekee ihan samaa. Kai se siitä joskus tokenee.
Onhan sitä yritettykin, mutta ei siitä mitään tule...Pitäisikö kysyä suoraan mitä epäilen?