Pettääkö meheni???
Olen ollut naimisissa mieheni kanssa jo toistakymmentä vuotta. Olen kuitenkin huomannut hänen oudon käytöksensä viime aikoina. Hän ei syö, räplää koko ajan puhelintaan, ja ignoroi minua. Olen huolissani;minne ukkoni on mennyt..Hän ei edes katso minua enää silmiin.
Terveisin Surullinen muori
Kommentit (71)
Pokemon gota kotoa käsin? Kuulostaa epätodennäköiseltä nyt totta puhuakseni
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa mieheni kanssa jo toistakymmentä vuotta. Olen kuitenkin huomannut hänen oudon käytöksensä viime aikoina. Hän ei syö, räplää koko ajan puhelintaan, ja ignoroi minua. Olen huolissani;minne ukkoni on mennyt..Hän ei edes katso minua enää silmiin.
Terveisin Surullinen muori
Surullinen totuus saattaa olla että sinäkin olet muuttunut sen parinkymmenen vuoden aikana... eikä millään pahalla siis. Koettakaa löytäö jotain uutta joka toisi sen kipinän parisuhteeseen, vaikka lomamatka.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän edes pidä pokemoneista. Kuulemma liian eläimellisiä ja outoja.
-Ap
Kertoisitko tilanteesta vähän tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän edes pidä pokemoneista. Kuulemma liian eläimellisiä ja outoja.
-Ap
Nyt taisit ymmärtää väärin?
Ota rehellisesti asia puheeksi vaan, eipä se tilanne muuten parane
Vierailija kirjoitti:
Ota rehellisesti asia puheeksi vaan, eipä se tilanne muuten parane
Tai jätä koko ukko, kyllä joku nuoremman polven edustaja sinusta kiinnostuu
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihanan kiltti ihminen, ja ei tekisi pahaa kärpäsellekkään. Kuitenkin nyt ennen niin iloinen mies on muuttunut vihaiseksi ja etäiseksi. Unohtaa olemassaoloni kokonaan, ja kuulemma on vain stressaantunut. Hän ei jätä puhelintaan rauhaan (vaikka töistä on juuri nyt lomaa) ja ei osoita mitään kiinnostusta minuun.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee kyllästynyt. Aivoliittoonsa ja vaimoonsa. Teillä varmaan elämä tasaista ja tylsää tallaamista?
Nohuhhuh...meinaatko? Laitan sille ruuat, siivoan talon ja petaan pedinkin ja mitä saan: no en mitään!
-Ap
Anna takaisin samalla mitalla. Kokkaa itsellesi ja siivoa omat jälkesi, elä passaa sitä miestä. Tekeekö se kotitöitä minkä verran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee kyllästynyt. Aivoliittoonsa ja vaimoonsa. Teillä varmaan elämä tasaista ja tylsää tallaamista?
Nohuhhuh...meinaatko? Laitan sille ruuat, siivoan talon ja petaan pedinkin ja mitä saan: no en mitään!
-ApAnna takaisin samalla mitalla. Kokkaa itsellesi ja siivoa omat jälkesi, elä passaa sitä miestä. Tekeekö se kotitöitä minkä verran?
No kyllä se eläimiä välillä hoitaa. Nyt vaan ei ole edes illalla uni tullut kun valo kajastaa toiselta puolelta petiä..
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihanan kiltti ihminen, ja ei tekisi pahaa kärpäsellekkään. Kuitenkin nyt ennen niin iloinen mies on muuttunut vihaiseksi ja etäiseksi. Unohtaa olemassaoloni kokonaan, ja kuulemma on vain stressaantunut. Hän ei jätä puhelintaan rauhaan (vaikka töistä on juuri nyt lomaa) ja ei osoita mitään kiinnostusta minuun.
-Ap
Onko sillä päihdeongelma? Vai onko töissä tosiaankin stressaavaa, aina ei lyhyt loma helpota. Jos ei muu auta niin jätä koko ukko, turha se tuommoinen on
Onko miehesi Kepulainen? Jos on niin asia on selvä, kepu pettää aina.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako meheni mehmetiä?
Nyt on tainnut minulla lipsahtaa väliin kirjoitusvirhe..Mutta joo, miestäni tarkoitan
hmmm...Ehkä miehestäsi on tullut suuri anime fani ja nyt katselee sitä päivät pitkät. Pääsetkö salaa hänen puhelimelleen katsomaan sivuhistoriaa?
Varmaan uus puhelin miehelläs, sen kanssa tuollainen kuvaus sopii kuin nenu päähän. Ei petä!
Pyydä puhelinta luettavaksesi. Reaktio ja kieltäytyminen kertoo paljon. Samoin se, jos kerrot epäileväsi pettämistä. Pettäjä kai yleensä suuttuu ja syyttää vainoharhaiseksi.
Kannattaisi ehkä kysyä siltä itseltään miten asiat ovat mieluummin kuin pähkäillä täällä asiaa tuntemattomien kanssa...
Kysy siltä asiasta ja katso miten reagoi
Vierailija kirjoitti:
hmmm...Ehkä miehestäsi on tullut suuri anime fani ja nyt katselee sitä päivät pitkät. Pääsetkö salaa hänen puhelimelleen katsomaan sivuhistoriaa?
Ainme fani? Voi olla pitääpä tarkistaa..
-Ap