Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ja elää "2min miehen" kanssa?

Vierailija
06.11.2018 |

Jos miehen yleisin kesto seksissä olisi noin 1-2min niin olisiko se sinulle ongelma? Pitäisitkö tällaista miestä kunnon miehenä jota voisit haluta ja arvostaa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutin naisena tuskin haittaisi. Ei se pitkä matka, vaan se lopputulos :)

Vierailija
42/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esileikki on kunnossa niin joku n. 5min yhdyntä on hyvä. Ihanteellinen olis ehkä itselle n. 10-15min, mutta oma mies ei jaksa usein niin kauaa kun "työstää" minua aika pitkään ensin muilla tavoin (olen hitaammanpuoleinen itse jos en ole aloitteellinen osapuoli) ja on jo niin kiihottunut että yhdynnässä (tai suikkarissa) ei kestä kauaa tuleminen. Eipä tuo 2-3min haittaa siis (tämä on ehkä useinmiten kesto meillä) jos esileikit on ollu hyvät ja läheisyyttä on muutenkin, eli että arjessa muukin läheisyys on riittävää. Mutta sit taas jos olis arkikin vaan kylmää "kämppiselämää" ja sit 2min pakkopikajyystö ja suihkuun miehen osalta, niin sitten kyllä menisi vaihtoon.  Mun mies ei oo niin yhdyntäkeskeinen edes ja ite en saa yhdynnässä (ainaan noin nopeasti) orkkua vaikka se tuntuu muutentosi kivalta, niin eipä tuo haittaa sinänsä :) meillä seksiin liittyy niin paljon muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme