Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta eksyksissä olevaa dementikkoa olet löytänyt?

Vierailija
06.11.2018 |

Minä olen löytänyt neljä, joista kaksi metsiköstä ja yhden kadulta sekä yhden osaston ulkopuolelta hissistä, jolla olisi päässyt ulos. Olen tietenkin auttanut heidät turvallisten ihmisten seuraan, joko hoitajien, laitoksessa josta ovat lähteneet tai poliisin.

Epäilen siis, että dementikkojen karkaamisia ja katoamisia joksikin aikaa tapahtuu enemmän, kuin mitä niitä tilastoidaan. Jos matka päättyy onnellisesti, niitä ei tilastoida?

En ole hoitaja, vaan satunnainen kulkija. Olen löytänyt ensimmäisen vuonna 1990 ja viimeisimmän tänä vuonna. Eikö näistä pitäisi laatia tilastoja jo turvallisuuden parantamisen vuoksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 200, eduskunnasta. Ne nimittäin unohtaa vaalien jälkeen lupauksensa välittömästi.

Vierailija
2/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Oli raukka tulossa luokseni kouluun ja pyyteli minulta myöhästymistään anteeksi. Uskoi vakaasti että asuntoni on hänen koululuokkansa ja että hän on taas kansakoulussa. Soittelin läheiset palvelutalot läpi että onko kadonnut jostain niistä ja kävin viemässä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kiltin rouvan, harhaili kadulla. Juteltiin sitten mukavia poliisia odotellessa.

Poliisit kiitteli ja rouva pääsi takaisin hoitokotiin, jossa ei muistanut asuvansa.

Vierailija
4/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden. Oli raukka tulossa luokseni kouluun ja pyyteli minulta myöhästymistään anteeksi. Uskoi vakaasti että asuntoni on hänen koululuokkansa ja että hän on taas kansakoulussa. Soittelin läheiset palvelutalot läpi että onko kadonnut jostain niistä ja kävin viemässä takaisin.

Vähän sama tarina, meille tuli vaikka kotiinsa oli menossa. Koti tietenkin oli tyhjillään jossain ja mummeli oli karkumatkalla hoivakodista.

Vierailija
5/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Oli matkalla läheiseen kyläbaariin keskustelemaan lottovoitostaan. Kylmällä kevättalven säällä pelkkä mekko päällä liikenteessä.

Vierailija
6/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. En usko tosin että hänellä oli pitkälle edennyt muistisairaus. Yksin asuva iäkäs nainen joka oli lähtenyt kotoaan kävelylle, eikä muistanut kuinka mennä takaisin.

Vierailija
7/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden mummon löysin roskiksilta. Hän oli roskia viemässä, eikä muistanut enää mistä on tulossa ja minne menossa. Yhteisvoimin löydettiin mummon lähistöllä asuva tytär.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi