Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSTA KUUMEILEVAT!?!?

09.05.2006 |

päätinpä aloittaa ihan uuden ketjun ja kysellä et oisko täällä muita kolmosta kuumeilevia??? ja minkälainen tilanne meneillään?

tässä vähän miun historiikkia:

esikoinen syntyi 31.12.03 tais olla toisesta kierrosta pillereiden jälkeen. imetin häntä 11kuukautta ja koko sinä aikana ei tätiä kuulunu. esikoisen ollessa 3kk vanha alettiin tjottailu ja odotin tädin saapumista kuin kuuta nousevaa et päästäis kunnolla yrittämään pikkukakkosta.

no tätiä ei siis kuulunu ja imetys loppui. vaan täti päätti saapua vasta 2kk imetyksen lopetuksen jälkeen ja kierto veti ihan outoja lukemia kunnes sitten päätin hakeutua gynekologin vastaanotolle ja kerroin et haluttais uutta vauvaa. söin kaksi kiertoa teroluteja ja kierto hieman pieneni ihmismäisiin lukuihin. yritettiin ihan tosissaan joka toinen päivä-taktiikalla mut mitään ei kuulunu.

ekassa luomukierrossa olin jo luopunu toivosta vaan kuinka ollakaan menkkoja ei kuulunukkaan ja tiesin olevani raskaana ja tein positiivisen testin siis heinäkuussa-05 esikoisen ollessa 1v+6kk. sain tietää odottavani vihdoin pikkukakkosta, jonka la olisi 18.3.06!!!

pikkukakkonen syntyikin sitten 8.3. rv 38+4 ja täytti eilen tasan 2kk ja miulla jo uusi vauvakuume nostaa päätään.

itse olen 29 tänä vuonna täyttävä mut miekkonen sitten vähän vanhempi eli täytti 37 vuotta ja hän ei niinkään ole innostunut yhtä kovasti ajatuksesta kolmosesta kun minä vaan ei kuitenkaan ehkäisyä käytetä ja siihen on näköjään ihan suostuvainen. kun kysyin et mitäs jos saataiskii tietää odottavamme kolmatta niin hää vaan tuumas et sit meille taitais tulla kolme lasta ja naurahti. et ei ny näköjään ihan vastaankaan ole! ;o)

esikoisen kanssahan miulla alkoi uusi vauvakuume ihan samaan aikaan. miulla on aina olu unelmana kolme lasta ja synnytyssalissa kyl sanoin viimeeks et nyt jää tähän lapsiluku ja vielä kuukausi sitten olin samaa mieltä mut tässä sitä taas ollaan!!!

tosin epäilenpä et kolmonen ei ihan hevillä meille tärähdä koska täysimetän ja useita kertoja päivässä, yöllä muutaman kerran. ja menkat on aina ollu epäsäännölliset ja ei todellakaan vielä alkanu ja jos samalla lailla menee kuin esikoiselta niin niitä saankin odottaa niin kauan kun imetän. ja en imetystä meinannu vielä lopettaa aikoihin. ainakin vuoden ikään olis tarkoitus ja aikomus.

vaan silti elättelen toiveita hiljalleen...tosin touhuiluton tainnu jäädä ihan yhellä kädellä laskettaviin kertoihin synnytyksen jälkeen. mut eiköhän tää kuumeilu tuo lisäpuhtia...tosin kun alkais ne menkat ni sit edes tois vähän enemmän jännättävää...

nyt on välillä nippaillu alavatsaa (mitä luultavimmin jotain palautumishormonijuttuja), pientä etovuutta tosi harvoin ollu (kuvittelua?!), kauhee syömishimo (harvemmin kyl mikään oire alkauraskaudessa, pitäis olla päinvastoin!) ja jano (johtunee imetyksestä)...no just jooo, elättelen ihan turhaan mitään toiveita.

tarkoitus oie vaan haluta kolme lasta pienillä ikäeroilla ja sitten ois meijän lapsiluku täysi..kait...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla