Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko saada itsekuvattuja vauvankuva-joulukortteja?

Vierailija
05.11.2018 |

Tiedättehän niitä, joissa pieni lapsi asetellaan kuusen alle tonttulakki päässä, otetaan kuva ja tilataan ifolorista siitä kuvasta joulukortti. Haluatko saada sellaisia kortteja? Mietin tässä, että teenkö vauvastani vai en.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää lapsista joten en. Tykkään eläimistä joten eläinkortit ok.

Saako piirretyssä joulukortissa olla tonttulapsia? Vai kohdostuuko inhosi vain eläviin lapsiin, ei piirrettyihin?

Mietin vaan, kun en yleensä edes vilkaise noita 10 sentin postikortteja mikä niissä on kuva-aiheena.

Vierailija
82/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättehän niitä, joissa pieni lapsi asetellaan kuusen alle tonttulakki päässä, otetaan kuva ja tilataan ifolorista siitä kuvasta joulukortti. Haluatko saada sellaisia kortteja? Mietin tässä, että teenkö vauvastani vai en.

Todella teennäistä ja vastenmielistä laittaa siitä omasta mutantista tekohauska kortti. 

Käytän saunan sytykkeenä. Kannatan perinteisiä joulukortteja kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää lapsista joten en. Tykkään eläimistä joten eläinkortit ok.

Saako piirretyssä joulukortissa olla tonttulapsia? Vai kohdostuuko inhosi vain eläviin lapsiin, ei piirrettyihin?

Mietin vaan, kun en yleensä edes vilkaise noita 10 sentin postikortteja mikä niissä on kuva-aiheena.

Itsekuvatuista vauvakorteista oli kyse. Eläviin kohdistuu inho, piirretyt ok.

Vierailija
84/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hirveämmin tykkää joulukuvakorteista, ehkä semmonen olisi kiva missä koko poppoo kuvassa mut joka joulu lapsen kuva (vieläpä saman) niin ei kiitos.

Vierailija
85/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asiasta sivuun, mutta jotenin hauskaa, miten itsetehtyjä kortteja arvostetaan aina kaupan kortteja enemmän. Vai millaisia itsetehtyjä kortteja te saatte? Minulle tulee normaalijärkisiltä aikuisilta ihmisiltä liukuhihnatyöllä kiireessä väsättyjä kortteja tyyliin punaiselle (vinoon leikatulle) kartongille liimattu kuva jostakin viime vuoden joulukortista ja ylhäällä kultatussilla hutaistu Hyvää joulua -teksti tai punaiselle kartongille sommiteltu vitunmoinen enkeli jolla on repäisty kakkupaperia siiviksi. Kai näitä sitten pitäisi arvostaa jotakin kaunista kaupan korttia enemmän? Vai? Ehkä olen sitten aivan kamala ihminen, mutta mieluummin laittaisin seinälle jonkun oikeasti kauniin kortin kuin tuollaisen

Vierailija
86/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävä joka joka vuosi lähettää itsestään ja miehestään jouluksi kuvan jossa ovat tonttulakit päässä, kuvat milloin missäkin vuoden aikana matkoilla otettuja ja aina ottavat tonttulakit mukaan niitä kuvia varten. Siis esim. kävivät Kuubassa kuukausia ennen Joulua, ottivat tonttulakit mukaan matkalle, kuvasivat itsensä tonttulakeisssa vanhassa punaisessa autossa Havannassa ja sitten lähetetään ne joulukorteiksi kaikille. Siis ajatella, tonttulakit mukana matkalla Kuubaan, Thaimaaseen ym ym vain kuvaa varten. OMG. Toivottavasti lukee tämän ja tunnistaa itsensä, hah!

Jos tunnisti itsensä, niin on varmaan sun entinen ystävä. Melkoinen "ystävä" olet.

Jos tunnisti itsensä niin ei varmaan minua, koska lähettää niitä joka joulu yli 100 kpl. Luulitko todella että kuva Kuubassa otettu ja tonttulakit sinne roudattu vain minua varten? Tsiisus miten yksinkertaista ajattelua.

Vierailija
87/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN.En halua saada ainuttakaan kuvaa kenenkään kersasta.Evvk. Käytä rahasi  johonkin parempaan, avaa vaaville vaikka rahastosäästötili!

Vierailija
88/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kortti rahat enemmin lapsen tilille. Roskiin nuo kortit kuitenkin menee viimeistään kun kuolinpesää tyhjennetään ja osalla jo heti joulun jälkeen.

Aika moni muukin asia tässä maailmassa on turhaa, jos vain kuolinpesää miettii :D

Itselleni aloituksen kysymys on ihan se ja sama. 

Vierailija
89/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävä joka joka vuosi lähettää itsestään ja miehestään jouluksi kuvan jossa ovat tonttulakit päässä, kuvat milloin missäkin vuoden aikana matkoilla otettuja ja aina ottavat tonttulakit mukaan niitä kuvia varten. Siis esim. kävivät Kuubassa kuukausia ennen Joulua, ottivat tonttulakit mukaan matkalle, kuvasivat itsensä tonttulakeisssa vanhassa punaisessa autossa Havannassa ja sitten lähetetään ne joulukorteiksi kaikille. Siis ajatella, tonttulakit mukana matkalla Kuubaan, Thaimaaseen ym ym vain kuvaa varten. OMG. Toivottavasti lukee tämän ja tunnistaa itsensä, hah!

Jos tunnisti itsensä, niin on varmaan sun entinen ystävä. Melkoinen "ystävä" olet.

Jos tunnisti itsensä niin ei varmaan minua, koska lähettää niitä joka joulu yli 100 kpl. Luulitko todella että kuva Kuubassa otettu ja tonttulakit sinne roudattu vain minua varten? Tsiisus miten yksinkertaista ajattelua.

En luullut, miksi luulit minun luulevan niin? Tsiisus miten yksinkertaista ajattelua.

Vierailija
90/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille voi laittaa mutta pliis säästäkää kaveripiiri moiselta.

Vierailija
91/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä. Ei mulla muuta...

Vierailija
92/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tykkään kovasti! Tietysti jos on nähty vähän vaivaa, eli kortti on jotenkin persoonallinen, niin aina parempi. Yksi ihana on jäänyt mieleen, kun kuvassa oli pikkuinen tyttö punaisissa vaatteissa kurkistamassa kuusenoksien lomasta, kuva oli otettu ulkona. Ja sekin oli ihana, kun kuvassa oli kaikki perheen lapset, kissa ja koira.

Tykkäsin myös kun eräältä sukulaismummolta tuli kuva, jossa hän istui kiikkutuolissa lapsenlapsenlapsi sylissään, voi että oli ihana! 

Vierailija
93/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva saada kuva, voi olla vaikka koko perhe mukana kuvassa. Kauempana asuvien kavereiden/sukulaisten lasten kasvua on mukava seurata edes näin.

Vierailija
94/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri sai kerran asiakkaaltaan joulukortin, jossa oli itse yrittäjärouva n. 50-v. kauniissa vaaleansinisessä leningissään kuusen vierellä poseeraamassa. Kuva ilahdutti monia ihmisiä ihan valtavasti, sitä ihasteltiin työpaikalla useaan otteeseen.

Vierailija
95/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en. Kyllä, koska pidän lapsia suloisina, ei koska en pidä joulukorteista. Riippuu niin ihmisestä, kysy heiltä itseltään. Isovanhemmat varmaan ainakin pitäisivät ja kummit.

Vierailija
96/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan niillä on vaatteet päällä. Mutta mieluummin koko porukasta se kuva tosiaan. Outoa mainostaa perheen yhtä jäsentä vain.

Vierailija
97/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää toisten vauvat kiinnostaa. Apua säästäkää minut ja posteljoonini moiselta narkismilta!

Vierailija
98/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunaa vauvastasi sellainen musikaalinen kortti niin että kun se avataan niin kuuluu vauvan itkua. Siitã tulee tämän joulun hitti. Oh baby baby...