Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko saada itsekuvattuja vauvankuva-joulukortteja?

Vierailija
05.11.2018 |

Tiedättehän niitä, joissa pieni lapsi asetellaan kuusen alle tonttulakki päässä, otetaan kuva ja tilataan ifolorista siitä kuvasta joulukortti. Haluatko saada sellaisia kortteja? Mietin tässä, että teenkö vauvastani vai en.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi

Vierailija
2/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kyllä, mutta jotkut taas eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Miksi haluaisin?

Vierailija
4/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin!

Ne on söpöjä kaikki jollain vinoutuneella tavallaan.

Toki ymmärrän myös, jos kortteja ei lähetetä lainkaan ja minusta ihan ihania on myös sellaiset, miiin se pentu on piirtänyt jonkun pallon ja siihen on liimattu pala punaista kangasta tonttulakiksi...

Ajatus on tärkein :)

Vierailija
5/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva saada itsetehtyjä kortteja. On ne sitten lapsista tehtyjä tonttukuvia tai lumimaisemia tai askarreltuja tai mitä vaan. Kaupan kortit ei inspiroi.

Vierailija
6/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne ihan kivoja, ja mun tulee säilytettyä valokuva- sekä askarreltuja kortteja pidempään (esim. seuraavaan jouluun) kuin kaupasta ostettuja.

Vierailija
7/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mieluummin kännykkään viestinä. En lähetä itse kortteja, joten joka vuosi ainakaan en tahdo, että sinä näkisit noin paljon vuokseni vaivaa. Olisi kiva saada yksi kuva lapsestasi paperisenakin, joten siitä kiitos jo etukäteen!

Vierailija
8/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiva saada itsetehtyjä kortteja. On ne sitten lapsista tehtyjä tonttukuvia tai lumimaisemia tai askarreltuja tai mitä vaan. Kaupan kortit ei inspiroi.

Sama! On kiva että kortti jollain tavoin on lähettäjän oloinen.

Vierailija
9/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa ja jotkut ei. Samoin tulee tilanne olemaan sinun tuttaviesi kohdalla. Ei sillä ole mitään väliä, mitä av:lla sanotaan. Vaikka täällä kaikki sanoisivat ei, aina joku sellaisen kuitenkin mielellään ottaa vastaan. 

Vierailija
10/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kortti rahat enemmin lapsen tilille. Roskiin nuo kortit kuitenkin menee viimeistään kun kuolinpesää tyhjennetään ja osalla jo heti joulun jälkeen.

Vierailija
11/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin! Siis läheiseltä sukulaiselta tai ystävältä, en kuitenkaan naapureilta, työkavereilta jne.

Tai miksei kuvassa voisi olla myös vauvan/lapsen vanhemmatkin. Jouluinen perhepotretti. Onhan joulu kuitenkin yksi suurimmista perhejuhlista, minun mielestäni.

Joulukortteja, jotka on teetetty lemmikin kuvasta, en sitten taas ymmärrä. Itsellänikin lemmikkejä kuitenkin on mutten heille mitään joululahjojakaan (saati joulukalentereja!) ostele.

Vierailija
12/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on hauskempi katsoa kuin tonttukortteja.

Vierailija
13/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, pulleat vauvat suloisia, tonttuina tai ihan vain omina itsenään!

14/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi valokuvakortit ovat mukavia, samoin askarrellut. Vaan itse laitan joulukortit/-tervehdykset sähköisessä muodossa muille paitsi ikäihmisille, jotka eivät somesta ymv. ymmärrä mitään.

Vierailija
15/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kortit kelpaa. Kiva saada joulukortteja. En ymmärrä miksi osa vetää kaikesta herneen nenuun. Heittää kortin roskiin jos ei kelpaa. Ja joo...saa lähettää vaikka kiggelinkuviakin jos vaan laittaa korttiin oman nimen niin tiedän kenen kiggeli.

Vierailija
16/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten lapsista kyllä.

Vierailija
17/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ketään niin läheistä, että tuollainen kiinnostaisi, mutta isovanhemmat voi tykätä.

Vierailija
18/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä teen jonkun serkun lapsen kuvalla?

Vierailija
19/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi lapsesta korttia kuin korkeintaan isovanhemmille, kummeille jne. Tuskin se lapsi kovasti arvostaa isompana, että hänen kuviaan on jaettu kovin isolle piirille.

Vierailija
20/98 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä teen jonkun serkun lapsen kuvalla?

No mitä teet jollain tontun kuvalla?