Haluatko saada itsekuvattuja vauvankuva-joulukortteja?
Tiedättehän niitä, joissa pieni lapsi asetellaan kuusen alle tonttulakki päässä, otetaan kuva ja tilataan ifolorista siitä kuvasta joulukortti. Haluatko saada sellaisia kortteja? Mietin tässä, että teenkö vauvastani vai en.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisten lapsista kyllä.
Mitä minä teen jonkun serkun lapsen kuvalla?
No mitä teet jollain tontun kuvalla?
Sitäpä juuri. Minkä hiton takia pitää lähettää jotain tuollaista krääsää?
En. Enkä -mukia tai -kalenteria, -t-paitaa enkä -tyynynpäällistä!!!
Tykkään näistä kovasti. Yhtälailla tykkään itse askarrelluista korteista.
Joistain 15 korttia eurollla tusinakorteista en niin välitä, mutta "seinälle" ne menee yhtälailla.
Meillä on eteisessä seinä johon laitetaan kaikki joulukortit jotka saadaan. Joulun jälkeen muut menee roskiin, paitsi läheisten ihmisetn kuvakortit, niitä laitan albumiinkin (sisarusten lapset ja kummilapset).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli inhoat yleisesti joulukortteja?
Haluan! En varmaankaan kyllä sinulta, koska en tunne sinua enkä voisi saadakaan, koska sinulla ei ole minun osoitettani... Mutta kyllä - ne ovat ihania! Eikä niiden tarvitse olla mitenkään jouluaiheisia poseerauskuvia - voihan siitä taustasta tehdä jouluisen.
Mäkin tykkään! Ja voi olla ihan tuttavaperheidenkin kortteja. Ihana katsoa, miten lapset kasvaa vuosi vuodelta. Etenkin, jos ei paljoa livenä nähdä. Kaikki lapset on suloisia mun mielestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli inhoat yleisesti joulukortteja?
Ihan yleisesti. Sen sijaan olisi kiva, että leipoisi piparit ja kävisi viemässä ne henkilökohtaisesti, jos haluaa ilahduttaa jonkun joulua. Tai soittaisi jollekin kaukana asuvalle.
En ole koskaan niistä nauttinut. Mieluummin haluaisin, että se ystävä/sukulainen uskaltaisi olla kuvassa. Varsinkin kaukana asuvia harvemmin näkee. Mutta nykysysteemillä näkee vaan kuinka ne lapset on vuoden aikana kasvaneet.
En halua. Joulun jälkeen laitan kaikki kortit roskiin joka tapauksessa, että eipä sillä niin suurta merkitystä toisaalta.
Min en tykkää yhtään, en haluaisi.
En, mutta väkisinkin niitä tulee. Siispä ei auta kuin ihastuneena kiitellä, kun on niin söpöjä taas teidän lapset.
Vierailija kirjoitti:
Haluan! En varmaankaan kyllä sinulta, koska en tunne sinua enkä voisi saadakaan, koska sinulla ei ole minun osoitettani... Mutta kyllä - ne ovat ihania! Eikä niiden tarvitse olla mitenkään jouluaiheisia poseerauskuvia - voihan siitä taustasta tehdä jouluisen.
Minusta tuli lapsi/perhekuvakortti vastainen, kun parina jouluna saatiin kortit jossa lapsi/perhe oli kuvattuna perheen etelänmatkalta.
Ei herätä suuria tunteita. Kortteja on kiva saada, joten jos haluat vauvakuvan laittaa, siitä vaan.
En halua.
Kauniit kortit on kivoja, sellaiset joissa on
jouluinen, satumainen maisema. Tai askarreltu kortti. Ideoita on vaikka kuinka.
Pikkulapset tonttulakit päässä on kiinnostavia
vain omien vanhempiensa mielestä.
Säästän kivat ja erikoiset kortit. Erityisesti
jos lähettäjä on tärkeä ihminen.
Mutta lapsiposeeraukset on niin tylsiä ja noloja, että roskiin menee.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta väkisinkin niitä tulee. Siispä ei auta kuin ihastuneena kiitellä, kun on niin söpöjä taas teidän lapset.
Sitähän ne on, kehujen kerjäystä.
Ei tulisi kyllä mieleenkään lähettää omaa valokuvaa joulukorttina.
Vauvakorttien lähettäjät voisivat tajuta, että valokuva lähettäjästä on omituinen ja itserakkaalta tuntuva joulutervehdys.
Kuva lapsesta on astetta omituisempi.
Tykkään kaikenlaisista joulukorteista!
En halua, muutama sellainen tullut miehen sukulaisilta mutta olemme heittäneet ne saman tien roskiin kun olemme yökkineet kuorossa ensin niille räkänokille.
Mieluummin niitä kissa- ja koirakortteja kiitos! Kaveri lähetti marsustaan joulukuvan, se oli söpö.
Musta olis kivempaa vaikka semmonen että perheen isä ottaisi molostaan kuvan tonttulakki päässä ja siihen piirretty silmät, ja lähettäisi meille :D
En kaipaa mitään vauva- tai lapsijoulukortteja.
Haluan, jos kortissa on jotain vitsikästä. Eli jos se on sellainen, joka viihdyttäisi myös ihmistä, joka ei ole tämän vauvan läheinen.
Seuraavat 18 vuotta, kun laittaa korttirahat lapsen tilille saakin järjesettyä lapselle oikein kivan joulun :D