Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itku silmässä kun mies taas lähti työmatkalle

Vierailija
05.11.2018 |

Luulin että olen tähän vuosien saatossa jo tottunut, hoidan arkea ja lapsia yksin, kunnes hän taas torstaina tai perjantaina kotiutuu. Näin on menty kolmisen vuotta, välillä reissussa enemmän, joskus vähemmän.

Tänä aamuna myöhästyin töistä, kun tuntui että kamelin selkä katkesi. Jäin makuuhuoneen lattialle istumaan ja itkemään kun mies lähti. Olen niin väsynyt tähän arjen pyörittämiseen yksin. Tuntui, että nyt tulee ero, en jaksa enää tätä yksinäistä arkea. Viikonloppu ei korvaa muuta menetettyä yhteistä aikaa. Taidan ottaa loppuviikon saitsua.

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton valitusta. Ihanaa jos saa olla yksin, maksaako mies vielä kaiken :D

Vierailija
202/208 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissumies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näinpä kirjoitti:

Se ero tuskin tuohon auttaa, jos vielä miestäsi rakastat tai haluat hänen kanssaan olla. Nyt kannattaa miettiä, miten sitä arkea saisi helpommaksi. Esim. siivojaan käynti kerran viikossa helpottaa huomattavasti arkea, minkä lisäksi sen saa kotitalousvähennyksiin verotuksessa, joten loppusumma ei hurja ole. Jos vain hieman rahaa on, vaikka jostain muusta nipistäen, se kannattaa sijoittaa arjen sujumiseen. Siivoojan lisäksi voisi olla vaihtoehtona lasten harrastukset tai lastenhoitaja ajoittain, jotta saat hetken vapaaksi.

Kannattaa miettiä aika äkkiä. Nimittäin ap:n mies tuskin ajattelee kovin rakkaudellisin tuntein kotona murjottavaa valittajaa. Itse matkatöitä tekevänä naisena nostattaa karvat pystyyn ajatuskin, jos kotona joku lussuttaisi, nalkuttaisi ja näyttäisi naamaansa, kun tulen kotiin.

Jooo... kommenttisi paljastaakin sen itsekkään ajatusmallin, joka näillä reissutöitä tekevillä on. Minä ja minun ura. Ja minä olen väsynyt kun tulen kotiin. Entä se, joka on koko reissun ajan käynyt töissä, hoitanut kodin ja lapset?

Häh? Käsittämättömän tyhmä kommentti, onko reissusta tulija muka väsynyt? Eikö aapeenkin mies osallistunut arjenpyöritykseen kotona ollessa?

Reissusta on todella kiva tulla aina kotiin tuliaisten kanssa kun lapset on innoissaan ja akka vaan vit*uilee naama norsunvitulla, tuollaisten joka asiasta loukkaantujien ei pitäisi ikinä perustaa perhettä koska kaikki on loppujen lopuksi päin vit*ua ja vika on aina muissa kuin itsessään.

Exä aina sanoi että tykkää laittaa kotia ja on kiva kun on siistiä ym.ym.ym. ja sitten kun lapsi tuli kuvioihin, alkoi jatkuva itkeminen kun on sotkuista, aina väsytti ja joutui muka kaiken tekemään yksin, siivous muuttui pakkomielteeksi.

Akka kun tuli iltavuorosta ja jostain löytyi vaikka leivänmurunen alkoi KOKO kämpän imurointi ja vi*un huuto kun on sotkettu, samoin lapsen leluja ei saanut olla missään näkyvillä,jos lapsi meni vaikka pissalle, akka siivosi sillä aikaa nopeasti kaikki lelut pois. Ym.ym.

Sitten mökötti sohvannurkassa puhelin kädessä ja lopulta valtasi lastenhuoneen missä istui tuijottamassa televisiota, digiboxilta nauhoituksia, vei ruuat ja kaikki aina sinne vaikka lapsia opetettu ettei syödä muualla kuin ruokapöydässä.

Sitten muutti pois ja vei lasten kaikki muut tavarat paitsi lelut.

Nyt käräjillä riidellään huoltajuudesta, vaikka akka ei ole lasten kanssa ikinä edes leikkinyt, talvella ei ole vienyt kertaakaan ulos. Ym.ym.

Kuulostaa tutulta, tosin oma ex-vaimo ei siivonnut, koska oli niin ”uupunut” ”lastenhoidosta”. Kiva oli tulla työreissulta väsyneenä kotiin kun kämppä on kuin sikolätti, lapset juoksentelevat ympäriinsä pelkissä täysissä vaipoissa ja akka istuu yöpaidassa sohvalla katellen jotain aivotonta realityä. Ja saman tien alkaa huuto ja rääkyminen siitä, kuinka itsekäs ja paska mies minä olen kun olen taas ”lomaillut” päiväkausia reissussa.

Puistattaa nuo muistot, hyi helvata.

Täällä myös yksi vastaavaa kokenut ilmoittautuu. Jossain vaiheessa opin myös, että vaikka tulevasta työmatkasta tiesi jo kuukautta aiemmin, niin siitä ei voinut kertoa kuin muutamaa päivää aikaisemmin, niin ei tullut pilattua koko kuukautta sillä, että sain tuntea olevani lähes rikollinen, kun tein työtäni. Vielä eron jälkeenkin meni pari vuotta, etten olisi saanut hänen lapsiviikoilla matkustaa mihinkään, vaan piti olla saatavilla, jos hänelle vaikka sattuisi jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies vaihtaa työtä?

Entä jos oisi pidempi komennus ja perhe lähtisi mukaan?

Voimia.

Vierailija
204/208 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloitse asemastasi. Olet kuin äiti miehelle. Miehellä on viikolla ihanaa elämaa muikkelin kanssa. Sinä olet turvasatama kotona.

Eikö teillä vatipäillä ole mitään muuta mielessä kuin "mies=pettäjä"?

Tämä foorumi kuhisee katkeria äm*miä jotka ovat nalkuttaneet itsensä ulos omista parisuhteistaan. Sellaisten naisten silmissä reissutyössä oleva mies on itsekäs narsisti pettäjä.

Kun taas edellisen viestin on kirjoittanut onnellisessa parisuhteessa elävä henkilö. Viestihän oikein huokuu tasapainoa, harmoniaa ja elämänviisautta.

Vierailija
205/208 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissumies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näinpä kirjoitti:

Se ero tuskin tuohon auttaa, jos vielä miestäsi rakastat tai haluat hänen kanssaan olla. Nyt kannattaa miettiä, miten sitä arkea saisi helpommaksi. Esim. siivojaan käynti kerran viikossa helpottaa huomattavasti arkea, minkä lisäksi sen saa kotitalousvähennyksiin verotuksessa, joten loppusumma ei hurja ole. Jos vain hieman rahaa on, vaikka jostain muusta nipistäen, se kannattaa sijoittaa arjen sujumiseen. Siivoojan lisäksi voisi olla vaihtoehtona lasten harrastukset tai lastenhoitaja ajoittain, jotta saat hetken vapaaksi.

Kannattaa miettiä aika äkkiä. Nimittäin ap:n mies tuskin ajattelee kovin rakkaudellisin tuntein kotona murjottavaa valittajaa. Itse matkatöitä tekevänä naisena nostattaa karvat pystyyn ajatuskin, jos kotona joku lussuttaisi, nalkuttaisi ja näyttäisi naamaansa, kun tulen kotiin.

Jooo... kommenttisi paljastaakin sen itsekkään ajatusmallin, joka näillä reissutöitä tekevillä on. Minä ja minun ura. Ja minä olen väsynyt kun tulen kotiin. Entä se, joka on koko reissun ajan käynyt töissä, hoitanut kodin ja lapset?

Häh? Käsittämättömän tyhmä kommentti, onko reissusta tulija muka väsynyt? Eikö aapeenkin mies osallistunut arjenpyöritykseen kotona ollessa?

Reissusta on todella kiva tulla aina kotiin tuliaisten kanssa kun lapset on innoissaan ja akka vaan vit*uilee naama norsunvitulla, tuollaisten joka asiasta loukkaantujien ei pitäisi ikinä perustaa perhettä koska kaikki on loppujen lopuksi päin vit*ua ja vika on aina muissa kuin itsessään.

Exä aina sanoi että tykkää laittaa kotia ja on kiva kun on siistiä ym.ym.ym. ja sitten kun lapsi tuli kuvioihin, alkoi jatkuva itkeminen kun on sotkuista, aina väsytti ja joutui muka kaiken tekemään yksin, siivous muuttui pakkomielteeksi.

Akka kun tuli iltavuorosta ja jostain löytyi vaikka leivänmurunen alkoi KOKO kämpän imurointi ja vi*un huuto kun on sotkettu, samoin lapsen leluja ei saanut olla missään näkyvillä,jos lapsi meni vaikka pissalle, akka siivosi sillä aikaa nopeasti kaikki lelut pois. Ym.ym.

Sitten mökötti sohvannurkassa puhelin kädessä ja lopulta valtasi lastenhuoneen missä istui tuijottamassa televisiota, digiboxilta nauhoituksia, vei ruuat ja kaikki aina sinne vaikka lapsia opetettu ettei syödä muualla kuin ruokapöydässä.

Sitten muutti pois ja vei lasten kaikki muut tavarat paitsi lelut.

Nyt käräjillä riidellään huoltajuudesta, vaikka akka ei ole lasten kanssa ikinä edes leikkinyt, talvella ei ole vienyt kertaakaan ulos. Ym.ym.

Oliko eksälläsi ocd? Pakkoajatus siisteydestä ja sen tasosta, kunnes tuli lapsi ja ei enää tietenkään pystynyt pitämään samaa tasoa, joka aiheuttaa sitten ahdistusta.

Vierailija
206/208 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mulla oli sama-hoidin lapset 18 vuotta-erosin nyt, kun lapset täysi-ikäisiä

Vierailija
207/208 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ap, miten menee nykyään??

Mieheni tekee kuukauden työmatkoja toiselle aikavyöhykkeellä ja toiselle puolelle palloa jatkuvasti.

Tuntuu kuin olisin läheisriippuvainen. En oikein kyllä tiedä ihan mitä se tarkoittaa. Mutta elän vain sitä varten ja silloin kun hän on kotona.

Vierailija
208/208 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedätte, että nuo reissaavat äijät pettää ja panee matkoillaan muita naisia