Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lääkäri oikeasti sanoa minulle näin?

Vierailija
04.11.2018 |

Kävin yksityisellä yleislääkärillä. Ongelmani on jatkuvasti paha maku ja haju suussa. Jouduin itse ehdottelemaan lääkärille, että mistä ongelma voisi johtua. Eli toisinsanoen tuntuu kun vaivaani ei otettaisi tosissaan. Sain sitten kauhealla vaivalla sivuonteloiden kuvauksen, helikobakteeri ja diabetes lähetteen ja näistä ei mitään löytynyt. Mistä tämä vaiva voi enää johtua? Nielurisat leikattu, hammaslääkärissä käyty. Vastaukseksi lääkäriltä sain, että ”Ei voi mitään, pese enemmän hampaita.”
En kyllä ajatellut jättää asiaa tähän, koska ongelma vaikuttaa jo elämänlaatuun. Tietäisikö joku minne/mihin lääkärille minun kannattaisi mennä? Kuinka tämä lääkäri edes kehtaa sanoa mitään tuollaista, kai mä nyt olen testannut kaikki mahdolliset suuvedet, hammasharjat, tahnat yms. ennen kun tulen lääkärille asiasta. Eikä mitään apua. Yleislääkärillä ei mitään tietoa näköjään näistä ongelmista.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ruokavalio sulla on? Mitä syöt päivässä ja mitä juot?

Vierailija
2/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suu kuiva? närästystä?

koita vaikka molkosania tasapainottamaan suun bakteerikantaa

Vierailija
4/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä syöt? 

Vierailija
5/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi hammaslääkäri tai sitten varaat ajan ajan erikoislääkärille (korva-, nenä- ja kurkkutaudit). Lääkärit on myös ihmisiä ja heitä on hyviä ja huonoja ammatinharjoittajia. Sammakoita suustaan päästävät voi myös jättää muille. Toivottavasti löydät avun vaivaasi.

Vierailija
6/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön todella hyvin ja monipuolisesti. En usko, että ongelma on ruokavaliossa. :(

Vierailija
7/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit diagnosoivat sairauksia, ja hän nähtävästi ajatteli, että sairauden mahdollisuus on tutkimuksissa nyt poissuljettu. Ravitsemusterapeutti  osaisi ehkä sanoa paremmin, olisiko ruokavaliossaski jotain, joka ongelman aiheuttaa.

Vierailija
8/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se maku ja haju on? Miten syöt? Ilman mitään taustatietoja eka juttu, mikä mulla tuli mieleen on ketogeeninen ruokavalio. Kun kroppa menee ketoosiin niin suussa alkaa maistua ja haista kitkerälle, vähän kuin kynsilakanpoistoaineelle. Toinen vaihtoehto, että jos juot paljon sokerijuomia tai mussutat sokerisia herkkuja pitkin päivää?

Vierailija
9/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hammaslääkäri ei keksinyt sun suusta mitään vikaa, niin en kyllä keksi mikä taho olisi parempi. Toinen hammaslääkäri? Mä ajattelisin et olis joku tulehdus jossain, mut jos ei niin ei. 

Vierailija
10/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä käyty jo kahdesti ja eikä mitään ongelmaa. Sain oikein kehuja kuinka hyvin hoidetut ja terveet hampaat. Niin, no en epäile yhtään. Jynssään, pesen, lankaan, niitä oikein antaumuksella. Mietin vain voiko ongelma enää olla suussa tai nielussa/kurkussa? Osaako KNN-lääkäri edes auttaa. Voiko ongelma tulla mahasta/syvemmältä? Minua ei kuitenkaa närästä ikinä. Alan olemaan epätoivoinen.:(

Vierailija
11/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa nyt että millanen sun ruokavalio ja elintavat suuhun liittyen ovat. Vaikea muuten arvailla.

Vierailija
12/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille hajulle välttämättä voi mitään.

Vierailija
13/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis syön täysin normaalia puhdasta ruokaa. Kanaa,kalaa,lihaa,salaattia,perunaa,riisiä yms. Joskus ja todella harvoin karkkia tai mehuja yms. Syön myös säännöllisesti. Maku suussa on suoraansanottuna paskanmaku:D todella vaikea kuvailla, mutta suussa tuntuu todella tunnkaiselta melkein välittömästi hammaspesunkin jälkeen.:(

Vierailija
14/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut samaa mieltä, että henkesi haisee? Onko sinulla ketään suudeltavana? Mitä mieltä on mausta? Ainakin aivokasvaimet voivat oireilla aistiharhoina.

Vierailija
15/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mahdolliset proput poistettu? Haisee kuolemalle.

Vierailija
16/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen maku ja millainen haju? Voitko kuvailla? Ja jotkut lääkärit vaan on huonoja eikä tiedä mistään mitään. Ei mullakaan lukuisat lääkärit ole tienneet kilpirauhasen sairauksista yhtään mitään, vasta endokrinologi tiesi. Järkyttävää. :D

Vierailija
17/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuuko sulla suu herkästi? Sekin voi aiheuttaa hajua/makua.

Vierailija
18/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö kielen aina myös?

Vierailija
19/83 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee uudelle lääkärille.

Vierailija
20/83 |