Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät ihmiset jotka sanovat "osta vaatteet kirpputorilta" osta itse vaatteita sieltä?

Vierailija
04.11.2018 |

Sitten ihmetellään kun vastaukseksi tuleekin että joku käy säännöllisesti kiertämässä kaikki lähiseudun kirppikset eikä siltikään löydä niistä itselleen vaatteita.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on varaa ostaa ihan kaupasta. Jos sulla ei ole, niin käy kirpparilla tai oo ilman vaatteita evvk

Vierailija
2/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää tulojensa mukaan. Ei ole mitään tarvetta ja syytä. Rahat riittä hyvin vaikka ostaa vähän kalliimpia vaatteita. Neuvo on niille joilla joilla ei ole rahaa tuhlata ylellisyyksiin kuten laatuun, brändeihin ja merkkivaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule jokaisen köyhän oma vika ja valinga että tuhlaa rahat viinaan eikä laita säästöön. Kannattaa siis miettiä mihin rahojaan käyttää ennen kuin ryhtyy taas kittaamaan.

Vierailija
4/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain nuuka, ja teen niin itsekin. Viimeksi löysin teinille 30 eurolla iskemättömän valkoisen Marc O'Polon untsikan. Tykkäsi kovasti.

Vierailija
5/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vaatteeni kirpparilta. Miksi muuten suosittelisin samaa muille?

Vierailija
6/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirpparilta ostavana oon iloinen, että ostetaan myös uutena ja sitten tuodaan niitä sinne kirpparille. Noin kai sanotaan niille, joilla ei ole varaa ostaa uutena.

Vierailija
7/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itsekin vaikka rahat riittää uusiinkin

Vierailija
8/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat samoja ihmisiä, jotka myyvät kirpputoreilla aarteitaan ylihinnoilla, koska eivät tiedä hintatasosta.

Kirppiksiltä saa kyllä parempaa retrolaatua kuin ketjuliikkeistä. Ketjuliikevaatteitakin löytyy hintalaput paikoillaan, eli on tyhmää maksaa liikaa uusista kaupassa.

Vierailija
9/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis varaa ostaa kaupasta, mutta ostan mieluummin kirppikseltä. Enkä muuten kulje missään ryysyissä, vaan siisteissä ja ehjissä vaatteissa, joihin saan kirppislookilla sopivasti rokkaavan twistin, joka on mun juttu 👌 Kirppikset eivät ole tyhmiä varten.

Vierailija
10/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on varaa ostaa vaatteet kaupasta ja liian vähän aikaa että jaksaisin kierrellä kirpputoreilla. Mä olen myös monta kertaa kiertänyt lähiseutuni kaupat löytämättä sitä mitä etsin. Onhan se turhauttavaa.

Vierailija
11/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungin kirpparivaatteet ovat tosi huonoja. En itse ilkeäisi sellaisia viedä edes myyntiin.

Vierailija
12/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja saan palkkaa, on siis varaa ostaa kaupasta. Kaveri kyllä kerran kyseli mistä löytää Adidaksen vaatteita teinipojalle. Sanoin tälle että etsii kirppareilta, sillä sieltä löytyy usein euron tai parin hintaan.

Vierailija
13/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kirpparilta jos sieltä löytyisi sopivan kokoisia vaatteita.

Vierailija
14/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on yhden tekevää mistä kukakin ostaa vaatteensa, mutta jos ei ole varaa ostaa omilla rahoillaan niin kulkekoon alasti.

Vierailija
15/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vain miesten vaatteiden etsintään kirpparilta

Vierailija
16/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa silmät ja ala etsimään. Ei sieltä mitään löydäkkään jos kulkee kokoajan silmät ummessa.

Vierailija
17/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse sanon aina ihmisille, että kirpputorilta saattaa löytää lähes ilmaiseksi uuden veroisia vaatteita. Ja ostan itsekin kaikki vaatteet käytettyinä.

Vierailija
18/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaatteista ei puhuttu nyt mutään, vai puhuttiinko? NO EI!

Vierailija
19/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset ovat niitä jotka ostavat vaatteita, miehet harvemmin. Tavallisemmin miehiä ei vaatteet ja muoti kiinnosta. Mennään siis kysynnän ja tarjonnan lain mukaan.

Vierailija
20/35 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää missä näitä kirppaireita on joista teette niitä huippulöytöjä, ja tarkoitan siis nimenomaan aikuisten vaatteita? Olen käynyt useilla pääkaupunkiseudun kirppiksillä, ihan hirveää ja kulahtanutta ylihintaista lumppua niissä on tarjolla. Zalandon alesta saa uutta edullisemmin.