Kaupassa kaunis , meikattu nuori tyttö(nainen) josta huokui aivan JÄRKYTTÄVÄ vanhan viinan lemu!
Yleensä tuolta haisee ne örisevät äijät, jotka korkkaa Alkon ostokset heti kaupan pihassa. Mitä ihmettä se tyttö oli juonut, kun haju tunki noin läpi?? :O
Kommentit (25)
Jostain syystä miehille on hyväksyttävämpää olla rappiolla. Ei naisetkaan aina jaksa. Kyllä niitä alkoholisoituneita ja huonosti voivia naisiakin tästä maasta löytyy, ja he saavat sitä olla tasan samalla tavalla kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko sinä, että kauneus ja nuoruus tuo jonkun luontaisen kukkaistuoksun? 😂
Sitä haistaan ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin.Olen 40v enkä minä, tai kukaan kaveri edes nuoruuden pahemmassa biletysvaiheessa haissut tuolta! Henki tuoksahti siiderille ja vaatteet röökille, mutta ei se lemu huokosista tunkenut.
Totta kai haisit. Et vaan haistanut sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä miehille on hyväksyttävämpää olla rappiolla. Ei naisetkaan aina jaksa. Kyllä niitä alkoholisoituneita ja huonosti voivia naisiakin tästä maasta löytyy, ja he saavat sitä olla tasan samalla tavalla kuin miehetkin.
Niimpä! Naisella kun on oikeus näyttää, että voin huonosti enkä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä! Naisella kun on oikeus näyttää, että voin huonosti enkä jaksa.
Naisellakin*
Alkoholisoituminen todellakin on surullista. Ap ei nyt kuitenkaan ilmeisesti tunne tätä kyseistä henkilöä ollenkaan, joten hänen on turha pohdiskella asiaa tämän enempää.