Miesten huomio ahdistaa
Olen 42v nainen joten ongelmani on ehkä vähän yllättävä, nimittäin se, että saan liikaa huomiota miehiltä. Olen ollut nyt noin vuoden sinkkuna ja lähipiirin miehet ovat tämän huomanneet. Somen kautta tulee tosi paljon treffipyyntöjä ja muuta viestittelyä. Onhan se imartelevaakin mutta pääasiassa ahdistaa. Mietin annanko jotain signaaleja tietämättäni että kaipaisin tällaista. Edellisen suhteen päätyttyä olen ollut rikki ja olin jotenkin suunnitellut viettäväni lopun elämää ihan itsekseni. Inhoan torjua ihmisiä mutta en koe olevani valmis mihinkään, en edes seksiin. Joutunen siis poistamaan some-tilini...
Kommentit (16)
10 vuoden päästä ainakin helpottaa
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Se on se miesten luonto. Kun nähdään mahis niin siihen isketään kuin sika limppuun ja siihen riittää että nainen on suht kaunis ja sinkku, näin käy aina kun kerron sinkkuna viihtyvästä ystävästäni miespuolisille kavereilleni. Siitä huolimatta, että kerron miten hän ei kaipaa parisuhdetta, on miesten aivan pakko stalkata facessa ja laittaa iskuyrityksiä.
Mulla täysin päinvastainen tilanne. Kunpa edes yksi kiva kiinnostuisi. On kamala olla lähes aina tahtomattaan yksin. Olis ihana vaikka aamulla yhdessä miettiä että mennään rannalle kävelylle tai leffaan. Kavereitakaan ei montaa ole ja tuntuu että heidän kanssaan pitää sopia tapaaminen paria kuukautta ennen.
Sulla on kyllä ihan hirveät ongelmat, otan osaa. Tiedätkö, kuinka paljon maailmassa on naisia, jotka toivoisi että edes yksi mies vilkaisisi päin?
Mulle ei tule edes feikkikaveripyyntöjä "amerikkalaisilta" sotilailta.
Lopeta jo se provoilu ap, noita tarinoitasi ei usko erkkikään. Otapa kartta käteesi ja katso missäpäin maailmaa oikein asut. Ehkä Italiassa miehiltä saa huomiota, mutta ei täällä "sivistysmaassa".
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo se provoilu ap, noita tarinoitasi ei usko erkkikään. Otapa kartta käteesi ja katso missäpäin maailmaa oikein asut. Ehkä Italiassa miehiltä saa huomiota, mutta ei täällä "sivistysmaassa".
Otan osaa, jos sinä et saa miehiltä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
--- Edellisen suhteen päätyttyä olen ollut rikki ja olin jotenkin suunnitellut viettäväni lopun elämää ihan itsekseni.
no onpa dramaattista
Syvimmät sympatiani ovat puolellasi. Minulla on sama ongelma, mikä johtunee paksusta lompakostani ja parrustani. Kauheaa kun joutuu rumempia hätistelemään jatkuvasti loitommalle.
Vierailija kirjoitti:
Livenä ei niin paljon, mutta facebookissa kyllä ihan jatkuvasti tulee viestejä vierailta miehiltä.
N48
Ymmärrän. Tuntuu vaikealta myös ylläpitää ystävyyksiä, kun parin viikon - viiden vuoden sisään mies yrittää suhdetta/pi llua. Tulee vähän arvoton olo enkä luota kaveruuksiin muuta kuin naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Oletko sama tyyppi kuin se, joka tiesi vatsallaan jo ennakkoon?
Vierailija kirjoitti:
Se on se miesten luonto. Kun nähdään mahis niin siihen isketään kuin sika limppuun ja siihen riittää että nainen on suht kaunis ja sinkku, näin käy aina kun kerron sinkkuna viihtyvästä ystävästäni miespuolisille kavereilleni. Siitä huolimatta, että kerron miten hän ei kaipaa parisuhdetta, on miesten aivan pakko stalkata facessa ja laittaa iskuyrityksiä.
Näin päin se yleistäminen onkin aina ok. Mielenkiintoista.
Blokkaa ne