Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolema on epäonnistuminen

Vierailija
03.11.2018 |

Tosiasia on, että kuollessaan ihminen epäonnistuu. Jos ihmisen elämänlanka on katketakseen, on se pieni maailmanloppu, yhden ihmisen täydellinen tuho, ja kertoo tämän yksilön äärimmäisestä epäonnistumisesta. Tietysti tiedän, ettei maailmassa ole ollut ketään onnistunutta henkilöä (paitsi kristittyjen mukaan Jeesus), mutta en voi rehellisesti sulkea pois sitä mahdollisuutta, että joku ihminen ei koskaan kuolekaan vaan osoittaa lujuutensa elämällä ikuisuuteen asti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuntenut kolme ihmistä, jotka sittemmin ovat kuolleet. En voi väittää, ettenkö häpeäisi heitä. Jos vailla tietoisuutta oleva luonto on ihmistä vahvempi, ihmisen ylivertainen voittaja, on ihminen silloin vain ja ainoastaan heikko. Itse toivon, etten koskaan kuole. 

Vierailija
2/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oo jos on onnistunut siirtämään geeninsä tarpeeksi monelle. Ei tällä pallolla kenelläkään ole mitään muuta tarkoitusperää elämälle. Ihminen nyt on sitten keksinyt että pitäis saada jotain muutakin aikaiseksi ja jälkipolville. MILTÄÄN MUULTA eläimeltä ei jää perintöä lapsille ellei nyt joidenkin lajien kohdalla lasketa omaa ruumista, jonka lapset syöbät (esim. Jättiläis tursas)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä ei selviä hengissä. Tämä on fakta.

Vierailija
4/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on vain likainen orgaaninen prosessi.

Vierailija
5/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on vain likainen orgaaninen prosessi.

Mille tehdään ruumiinavaus.

Vierailija
6/6 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on tahtotilasta, joka puuttuu todella monelta ihmiseltä. Ja jotkut toisaalta tahtovat kuolla. Ei muut määrittele mikä on kunkin ihmisen onnistuminen/epäonnistuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi