Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Catwalk...
Taina : kuuntele tätä :
Sinun lapset tarvii elämän.
Siihen kuuluu : Muutaman sekunnin päivästä jota sinä et ohjaa, omia kavereita, omia unelmia ja suunnitelmia
Onni ei lisäänny elämään merkkivaatteiden kautta. Ne on MATERIAA.
Vierailija kirjoitti:
Noniin pakko kommentoida itsekin tänne nyt ensimmäistä kertaa. Plant-based ruokavalio ja uusimmalla videolla syövät suklaata, joissa käytetty lehmänmaitoa.. Marianneja oli mukana, ne on vegaanisia, mutta muut ihan kyllä normisuklaata. Haluaisin tietää millanen selitys tähän löytyisi. Plant-based ei kuitenkaan lehmänmaitoa käytä. Ja järkyttää noi raketit, ovat niin ekologisia omatekemine pesuaineineen, mutta raketteja ammutaan ja ihan jäätäviä määriä.
Ekologisuudesta puheenollen, mua kauhistutti myös se miten lämpimäksi vuokrataloaan lämmittävät (oliko se peräti 27 astetta)? Aiemmin ihmettelin että miten oikein tarkenevat sisällä T-paidoissa talvellakin, mutta kyllähän tuo selittää asian.
Minäkin olen nähnyt unia heidän perheestä! Näin unta, että olin ihastunut Jerusalemiin.
Unessa Jerusalem oli 18v. Itse olen 22v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin pakko kommentoida itsekin tänne nyt ensimmäistä kertaa. Plant-based ruokavalio ja uusimmalla videolla syövät suklaata, joissa käytetty lehmänmaitoa.. Marianneja oli mukana, ne on vegaanisia, mutta muut ihan kyllä normisuklaata. Haluaisin tietää millanen selitys tähän löytyisi. Plant-based ei kuitenkaan lehmänmaitoa käytä. Ja järkyttää noi raketit, ovat niin ekologisia omatekemine pesuaineineen, mutta raketteja ammutaan ja ihan jäätäviä määriä.
Ekologisuudesta puheenollen, mua kauhistutti myös se miten lämpimäksi vuokrataloaan lämmittävät (oliko se peräti 27 astetta)? Aiemmin ihmettelin että miten oikein tarkenevat sisällä T-paidoissa talvellakin, mutta kyllähän tuo selittää asian.
Sähkö kuuluu varmaan vuokraan. Epäekologista kyllä. Kuka tarvii melkein kolkyt astetta lämmintä? Ainoastaan ihminen, joka ei saa tapeeksi ravintoa niin että siitä riittäisi kehon lämmöntuotantoon. Tai tarpeeksi vaatteita, että ne lämmittäisivät.
Tuollainen perhe, josta kukaan ei ole koskaan käynyt oikeissa töissä, ei tajua rahan arvosta mitään. Eletään muutenkin kuin viimeistä päivää ilman mitään selvää suunnitelmaa. Tainalla on monessakin asiassa terve järki hukassa. Ostelee jotain krääsää hirveät pinot mutta ei riittävästi ja säännöllisesti kunnollista ruokaa ja perhe on koditon.
Missäs kaikki koulukirjat heidän ”kotikoulussaan” ovat?
Mua itseäni ärsyttää Tainan tyyli ”minimalistina” korostaa vaatteiden/tavaroiden brändejä. Tosi jännää että vaippajengille ostetaan Burberryn ja Tommy H:n kesävaatteita ja Shaky käyttää Cleon vanhaa toppatakkia..
N22.. kirjoitti:
Minäkin olen nähnyt unia heidän perheestä! Näin unta, että olin ihastunut Jerusalemiin.
Unessa Jerusalem oli 18v. Itse olen 22v
Se on varmaan se Disney-ääni joka menee alitajuntaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Mua itseäni ärsyttää Tainan tyyli ”minimalistina” korostaa vaatteiden/tavaroiden brändejä. Tosi jännää että vaippajengille ostetaan Burberryn ja Tommy H:n kesävaatteita ja Shaky käyttää Cleon vanhaa toppatakkia..
Itselläni ei todellakaan olisi ollut varaakaan mutta toinen pointti oli että kasvoivat, Luojan kiitos, nopeasti. Ei ollut tämmönen mannekiiniruokavalio...
Vierailija kirjoitti:
Palauttaakohan hän ne ostokset sitten takaisin? Turhan hienot vaatteet kotiin tai Prismaan.
Vierailija kirjoitti:
N22.. kirjoitti:
Unessa Jerusalem oli 18v. Itse olen 22vSe on varmaan se Disney-ääni joka menee alitajuntaan 😄
Todella rasittava ääni... Miksi ei puhu normaalisti? Mahtaa Jerusalemia jo ärsyttää kimittävä äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palauttaakohan hän ne ostokset sitten takaisin? Turhan hienot vaatteet kotiin tai Prismaan.
Samaa ajattelin ...
Kotona pyörivät vain ... ei nuo kyllä mitään koulu- tai muita järkeviä vaatteitakaan ole 🤔
Valtavasti hienoja juhlia tulossa ?
Eteenkin pikkupojat olivat aivan mielissään uusista vaatteista, jotka eivät olleet pelkät valkoiset paidat ja farkut, joihin pojat lähes poikkeuksetta puetaan. Tytöillä on edes vähän vaihtelua vaatteissa mekkoineen ja muine söpöine vaatteineen. King-James ja Omega (kuten muutkin lapset) selkeästi nauttisivat pukeutua myös kuviollisiin tai värikkäisiin vaatteisiin, jos vaan äidiltä ei tulisi niin vahvaa mallia siitä, että pelkästään valkoinen, farkku ja tummansininen on ok.
Taina aina perustelee perheensä pukeutumista sillä, etteivät lapsetkaan halua pukeutua värikkäästi, mutta entäpä jos Taina alkaisi puhumaan niistä yhtä glorifioivaan sävyyn kuin valkoisista paidoista? Ei asun tarvitse mikään riemunkirjava olla, vaikka värejä pukisikin.
Catwalk- videosta tuli mieleen ne paperinukke- leikit pienenä.
Samalla lailla puettiin niitä ja ne sai tepsuttaa edestakaisin.
Tämän äidin on täytynyt RAKASTAA semmosia leikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä on siis?
Suomesta lapsena Austraaliaan muuttanut, maailmanlopun kultin saarnaajan pojan kanssa viisi lasta siellä, sitten viisi lasta täällä. 3 lasta käyneet koulun , loput ”kotikoulussa”.
Lasten nimet (Wikipedia :) ) kuin 10- vuotiaan keksimiä. Kasvu säästeliäästä ”vegaani”ravinnon ansiosta. Asumisolosuhteet vaihtelevat - telttoja ja asunto-autoja esiintyy. Matkalaukut Austraaliaan pakattuna 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä on siis?
Suomesta lapsena Austraaliaan muuttanut, maailmanlopun kultin saarnaajan pojan kanssa viisi lasta siellä, sitten viisi lasta täällä. 3 lasta käyneet koulun , loput ”kotikoulussa”.
Lasten nimet (Wikipedia :) ) kuin 10- vuotiaan keksimiä. Kasvu säästeliäästä ”vegaani”ravinnon ansiosta. Asumisolosuhteet vaihtelevat - telttoja ja asunto-autoja esiintyy. Matkalaukut Austraaliaan pakattuna 12 vuotta.
Okei!
Onpas erikoinen keissi! 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä on siis?
Lasten nimet (Wikipedia :) ) kuin 10- vuotiaan keksimiä. Kasvu säästeliäästä ”vegaani”ravinnon ansiosta. Asumisolosuhteet vaihtelevat - telttoja ja asunto-autoja esiintyy. Matkalaukut Austraaliaan pakattuna 12 vuotta.Okei!
Onpas erikoinen keissi! 😃
Pakko vielä jatkaa, että en ymmärrä miten en ole tähän törmännyt missään (paitsi av:lla, enkä ole klikannut). Miten noin ison perheen kustannukset hoidetaan jos on Tubettanut vasta vuodesta 2017? Hyviä videoita ja kaunis koti, videot ovat vain aika täynnä mainoksia.
Miksi ne laukut on pakattuna heillä siis?
Niin miksi ne matkalaukut on pakattuina?
Apua, tää oli ihan huippu! :D
Itekin katoin lomalla loopilla videoita, ja lomalla öisin muutenkin jos ei uni tullut. Kivoja oli noi jotkut reissuvideot, ja kaikista vanhimmat videot. Sitten jotain tapahtui ja Tainan editointi on ollut täyttä kuraa, ei mitään päätä eikä häntää, ei tollaista "tajunnanvirtaa" jaksa katsoa erkkikään. Joku punainen lanka videoissa olis aika jees.