Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
9641/10856 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, vähän liikaa tullut seurattua tätä perhettä, aloitin yks päivä lukemaan tätä ketjua alusta, ja oli kyllä mielenkiintoista miten samoja asioita pyöritellään 2018 vuodesta alkaen, hyviä kommentteja kyllä, ei siinä :D

Näin unta että Paul opetti mulle jotain hengellistä asiaa, oltiin perheen ruokapöydän ääressä kun Paul yhtäkkiä alkoi pussailemaan mun poskea kiihkeästi, Taina ei sanonut mitään, jähmettyi vaan ja esitti ettei huomaa mitään.

Yritin selostaa tapahtumaa jollekin tätä palstaa lukevalle, mutta palstailija vähätteli asiaa ja piti mua kauheana liioittelijana :D

Katsoin joskus sairaslomalla kokonaisen päivän  Tainan videoita, en juuri jaksanut muuta tehdä ja oli sopivan höttöä viihdykettä. Seuraavana yönä kuumehoureisissa unissani minulla oli lesbosuhde Cleopatran kanssa, josta johtuen King James (!) jahtasi minua puukon kanssa pitkin vanhaa kunnon linnataloa. Vähensin tämän jälkeen Tainan seuraamista radikaalisti.

Apua, tää oli ihan huippu! :D

Itekin katoin lomalla loopilla videoita, ja lomalla öisin muutenkin jos ei uni tullut. Kivoja oli noi jotkut reissuvideot, ja kaikista vanhimmat videot. Sitten jotain tapahtui ja Tainan editointi on ollut täyttä kuraa, ei mitään päätä eikä häntää, ei tollaista "tajunnanvirtaa" jaksa katsoa erkkikään. Joku punainen lanka videoissa olis aika jees.

Vierailija
9642/10856 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catwalk...

Taina : kuuntele tätä :

Sinun lapset tarvii elämän.

Siihen kuuluu : Muutaman sekunnin päivästä jota sinä et ohjaa, omia kavereita, omia unelmia ja suunnitelmia

Onni ei lisäänny elämään merkkivaatteiden kautta. Ne on MATERIAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9643/10856 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin pakko kommentoida itsekin tänne nyt ensimmäistä kertaa. Plant-based ruokavalio ja uusimmalla videolla syövät suklaata, joissa käytetty lehmänmaitoa.. Marianneja oli mukana, ne on vegaanisia, mutta muut ihan kyllä normisuklaata. Haluaisin tietää millanen selitys tähän löytyisi. Plant-based ei kuitenkaan lehmänmaitoa käytä. Ja järkyttää noi raketit, ovat niin ekologisia omatekemine pesuaineineen, mutta raketteja ammutaan ja ihan jäätäviä määriä. 

Ekologisuudesta puheenollen, mua kauhistutti myös se miten lämpimäksi vuokrataloaan lämmittävät (oliko se peräti 27 astetta)? Aiemmin ihmettelin että miten oikein tarkenevat sisällä T-paidoissa talvellakin, mutta kyllähän tuo selittää asian.

Vierailija
9644/10856 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt unia heidän perheestä! Näin unta, että olin ihastunut Jerusalemiin.

Unessa Jerusalem oli 18v. Itse olen 22v

Vierailija
9645/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin pakko kommentoida itsekin tänne nyt ensimmäistä kertaa. Plant-based ruokavalio ja uusimmalla videolla syövät suklaata, joissa käytetty lehmänmaitoa.. Marianneja oli mukana, ne on vegaanisia, mutta muut ihan kyllä normisuklaata. Haluaisin tietää millanen selitys tähän löytyisi. Plant-based ei kuitenkaan lehmänmaitoa käytä. Ja järkyttää noi raketit, ovat niin ekologisia omatekemine pesuaineineen, mutta raketteja ammutaan ja ihan jäätäviä määriä. 

Ekologisuudesta puheenollen, mua kauhistutti myös se miten lämpimäksi vuokrataloaan lämmittävät (oliko se peräti 27 astetta)? Aiemmin ihmettelin että miten oikein tarkenevat sisällä T-paidoissa talvellakin, mutta kyllähän tuo selittää asian.

Sähkö kuuluu varmaan vuokraan. Epäekologista kyllä. Kuka tarvii melkein kolkyt astetta lämmintä? Ainoastaan ihminen, joka ei saa tapeeksi ravintoa niin että siitä riittäisi kehon lämmöntuotantoon. Tai tarpeeksi vaatteita, että ne lämmittäisivät.

Tuollainen perhe, josta kukaan ei ole koskaan käynyt oikeissa töissä, ei tajua rahan arvosta mitään. Eletään muutenkin kuin viimeistä päivää ilman mitään selvää suunnitelmaa. Tainalla on monessakin asiassa terve järki hukassa. Ostelee jotain krääsää hirveät pinot mutta ei riittävästi ja säännöllisesti kunnollista ruokaa ja perhe on koditon.

Missäs kaikki koulukirjat heidän ”kotikoulussaan” ovat?

Vierailija
9646/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni ärsyttää Tainan tyyli ”minimalistina” korostaa vaatteiden/tavaroiden brändejä. Tosi jännää että vaippajengille ostetaan Burberryn ja Tommy H:n kesävaatteita ja Shaky käyttää Cleon vanhaa toppatakkia..

Vierailija
9647/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N22.. kirjoitti:

Minäkin olen nähnyt unia heidän perheestä! Näin unta, että olin ihastunut Jerusalemiin.

Se on varmaan se Disney-ääni joka menee alitajuntaan 😄

Vierailija
9648/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua itseäni ärsyttää Tainan tyyli ”minimalistina” korostaa vaatteiden/tavaroiden brändejä. Tosi jännää että vaippajengille ostetaan Burberryn ja Tommy H:n kesävaatteita ja Shaky käyttää Cleon vanhaa toppatakkia..

Itselläni ei todellakaan olisi ollut varaakaan mutta toinen pointti oli että kasvoivat, Luojan kiitos, nopeasti. Ei ollut tämmönen mannekiiniruokavalio...

Vierailija
9649/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palauttaakohan hän ne ostokset sitten takaisin? Turhan hienot vaatteet kotiin tai Prismaan.

Vierailija
9650/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22.. kirjoitti:

Se on varmaan se Disney-ääni joka menee alitajuntaan 😄

Todella rasittava ääni... Miksi ei puhu normaalisti? Mahtaa Jerusalemia jo ärsyttää kimittävä äiti

Vierailija
9651/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä on siis?

Vierailija
9652/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palauttaakohan hän ne ostokset sitten takaisin? Turhan hienot vaatteet kotiin tai Prismaan.

Samaa ajattelin ...

Kotona pyörivät vain ... ei nuo kyllä mitään koulu- tai muita järkeviä vaatteitakaan ole 🤔

Valtavasti hienoja juhlia tulossa ?

Vierailija
9653/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenkin pikkupojat olivat aivan mielissään uusista vaatteista, jotka eivät olleet pelkät valkoiset paidat ja farkut, joihin pojat lähes poikkeuksetta puetaan. Tytöillä on edes vähän vaihtelua vaatteissa mekkoineen ja muine söpöine vaatteineen. King-James ja Omega (kuten muutkin lapset) selkeästi nauttisivat pukeutua myös kuviollisiin tai värikkäisiin vaatteisiin, jos vaan äidiltä ei tulisi niin vahvaa mallia siitä, että pelkästään valkoinen, farkku ja tummansininen on ok.

Taina aina perustelee perheensä pukeutumista sillä, etteivät lapsetkaan halua pukeutua värikkäästi, mutta entäpä jos Taina alkaisi puhumaan niistä yhtä glorifioivaan sävyyn kuin valkoisista paidoista? Ei asun tarvitse mikään riemunkirjava olla, vaikka värejä pukisikin.

Vierailija
9654/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catwalk- videosta tuli mieleen ne paperinukke- leikit pienenä.

Samalla lailla puettiin niitä ja ne sai tepsuttaa edestakaisin.

Vierailija
9655/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän äidin on täytynyt RAKASTAA semmosia leikkejä.

Vierailija
9656/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä on siis?

Suomesta lapsena Austraaliaan muuttanut, maailmanlopun kultin saarnaajan pojan kanssa viisi lasta siellä, sitten viisi lasta täällä. 3 lasta käyneet koulun , loput ”kotikoulussa”.

Lasten nimet (Wikipedia :) ) kuin 10- vuotiaan keksimiä. Kasvu säästeliäästä ”vegaani”ravinnon ansiosta. Asumisolosuhteet vaihtelevat - telttoja ja asunto-autoja esiintyy. Matkalaukut Austraaliaan pakattuna 12 vuotta.

Vierailija
9657/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä on siis?

Suomesta lapsena Austraaliaan muuttanut, maailmanlopun kultin saarnaajan pojan kanssa viisi lasta siellä, sitten viisi lasta täällä. 3 lasta käyneet koulun , loput ”kotikoulussa”.

Lasten nimet (Wikipedia :) ) kuin 10- vuotiaan keksimiä. Kasvu säästeliäästä ”vegaani”ravinnon ansiosta. Asumisolosuhteet vaihtelevat - telttoja ja asunto-autoja esiintyy. Matkalaukut Austraaliaan pakattuna 12 vuotta.

Okei!

Onpas erikoinen keissi! 😃

Vierailija
9658/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä on siis?

Okei!

Onpas erikoinen keissi! 😃

Pakko vielä jatkaa, että en ymmärrä miten en ole tähän törmännyt missään (paitsi av:lla, enkä ole klikannut). Miten noin ison perheen kustannukset hoidetaan jos on Tubettanut vasta vuodesta 2017? Hyviä videoita ja kaunis koti, videot ovat vain aika täynnä mainoksia.

Vierailija
9659/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne laukut on pakattuna heillä siis?

Vierailija
9660/10856 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi ne matkalaukut on pakattuina?

Ketju on lukittu.