Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Entä sitten ? Ei ruokavalioiden tai elämäntapojen noudattaminen lakiin perustu. Mitä väärää siinä on, että pääasiassa elää esim. vegaanina, mutta satunnaisesti syö eläinkunnan tuotteita.
Ei todellakaan perustu lakiin.
Valitettavasti vain filmien sävy ja koko sanoma on tämä tavallisen rahvaan yläpuolelle kohoava sävy joka tekee tämmöset reaktiot mahdollisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisen väriset lautasliinat ja ilmapallot tämän yhden pojan syntymäpäivillä 🏳️🌈
Sateekaarilipun värit, mielenkiintoista mutta ihana, että ovat noin hyväksyviä ja kannustavia vanhempina.
Mikä ei varmasti ole itestään selvyys jos johonkin lahkoon kuuluvat. Korjatkaa jos olen väärssä
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten ? Ei ruokavalioiden tai elämäntapojen noudattaminen lakiin perustu. Mitä väärää siinä on, että pääasiassa elää esim. vegaanina, mutta satunnaisesti syö eläinkunnan tuotteita.
Hohhoijjaa, kuka on väittänyt että perustuisi lakiin?
Ei siinä muuta väärää ole, kuin että silloin ei voi itsestään (tässä tapauksessa koko perheestä) puhua vegaanina. Ei vegaanius ole sellaista että joku päivä on vegaani ja seuraavana päivänä ei ole. Turha tästä päivänselvästä asiasta sinulle näköjään on selittää kun et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisen väriset lautasliinat ja ilmapallot tämän yhden pojan syntymäpäivillä 🏳️🌈
Sateekaarilipun värit, mielenkiintoista mutta ihana, että ovat noin hyväksyviä ja kannustavia vanhempina.
Mikä ei varmasti ole itestään selvyys jos johonkin lahkoon kuuluvat. Korjatkaa jos olen väärssä
Oliskohan vain nätit värit...
ilman tätä merkitystä ...
Ihmiset jotka kova-äänisesti tuomitsee ”vääräuskoisen” kirkon euroopanmatkalla🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikin ihmelapset eivät pääse esiintymään edukseen Tainan kanavalla. Pitäisi takoa silloin kuin rauta on kuumaa, menee muuten muusikon ura sivu suun.
No muutenkin menee heidän elämä hukkaan.Tämä on kyllä todella erikoista. Kehutaan miten lapset ovat multitalentteja mitä tulee musiikkiin. Silti ei ole yhtäkään videota tehty missä lapset soittaisivat. Ei yhtäkään. Ja vielä valehdellaan että cleo olisi koulutettu pianonsoiton opettaja 🤦♀️
Tämä on vähän sama kun ostaisin omalle lapselle hevosen ja väittäisin että lapseni on kouluratsastaja ja ratsastuksen opettaja, mutta mitään todisteita asiasta ei olisi.
Se, että seinä on täynnä kitaroita, ei tee kenestäkään muusikkoa.
Katselin pari päivää sitten nostalogiasyistä Tainatsun ihan ekoja videoita. Yhdessä kuvasi Leonardoa ja Jerusalemia jotka olivat lähdössä kouluun. Kuvaan lävähti teksti "Jerusalem is studying be a builder and drum teacher." Hymähdin.
Ennen tykkäsin katsoa videoita,mutta niistä tulee vaan pahamieli. Isot lapset huolettaa,ovatko vankina ilmeisen äänekkään ja hallitsevan äitinsä vaatimuksesta. Onko näillä nuorilla mitään omaa elämää? Saako ne ikinä laittaa päälleen muuta kun sen v valkoisen t-paidan? Opiskelevatko tai käyvätkö töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikin ihmelapset eivät pääse esiintymään edukseen Tainan kanavalla. Pitäisi takoa silloin kuin rauta on kuumaa, menee muuten muusikon ura sivu suun.
No muutenkin menee heidän elämä hukkaan.Tämä on kyllä todella erikoista. Kehutaan miten lapset ovat multitalentteja mitä tulee musiikkiin. Silti ei ole yhtäkään videota tehty missä lapset soittaisivat. Ei yhtäkään. Ja vielä valehdellaan että cleo olisi koulutettu pianonsoiton opettaja 🤦♀️
Tämä on vähän sama kun ostaisin omalle lapselle hevosen ja väittäisin että lapseni on kouluratsastaja ja ratsastuksen opettaja, mutta mitään todisteita asiasta ei olisi.
Se, että seinä on täynnä kitaroita, ei tee kenestäkään muusikkoa.Katselin pari päivää sitten nostalogiasyistä Tainatsun ihan ekoja videoita. Yhdessä kuvasi Leonardoa ja Jerusalemia jotka olivat lähdössä kouluun. Kuvaan lävähti teksti "Jerusalem is studying be a builder and drum teacher." Hymähdin.
Kyllähän he voivat hyvinkin opettaa soittamista, mutta mitään oikeita opettajia ei kumpikaan varmasti voi olla tuossa iässä. En käsitä miksi Tainan pitää tästäkin valehdella, tai vähintäänkin suurennella asiaa :D Munkin miesystävä on opettanut kitaransoittoa aikoinaan vaikka ei tosiaan ole opiskellut opettamista, vaan itse pitkään harrastanut ja käynyt kitaratunneilla. Mielestäni sekin on jo hienoa. Mutta kyllähän Tainan lasten täytyy olla qualified teachers. Harmittaa kun en itse muistanut katsoa tätä aikoinaan https://www.gradia.fi/saihke-konserttisarja-183-223-siltasalissa-ja-suo…
Vierailija kirjoitti:
Ennen tykkäsin katsoa videoita,mutta niistä tulee vaan pahamieli. Isot lapset huolettaa,ovatko vankina ilmeisen äänekkään ja hallitsevan äitinsä vaatimuksesta. Onko näillä nuorilla mitään omaa elämää? Saako ne ikinä laittaa päälleen muuta kun sen v valkoisen t-paidan? Opiskelevatko tai käyvätkö töissä?
Taina mainostaa heidän olevan white shirt-family. Alkaa olla vain tylsän näköistä tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden vuoden videoita katsoessani pisti mieleen, että minimalistiksi itseään kutsuvaksi perheeksi käyttivät aika paljon ”turhaa” materiaalia koristeisiin. Eiköhän nekin menneet heti roskiin ja polttoon. Vähän mielestäni maine minimalistina kärsii tuollaisessa hössötyksessä kun ei mitään uusiokäyttöä noille ole. En usko että säilövät mitään koristeita.
Taina ei todellakaan ole minimalisti, esim. kun olivat euroopan reissulla niin joku lapsista sai hirveän kasan krääsää syntymäpäivälahjaksi.
Minimalismi on ns. muodissa ja Tainan pakko yrittää mennä sen mukana, vaikka sitten valehtelemalla. Menee samaan sarjaan kun puhuivat itsestään niin niin vegaaneina.Siis näiden minimalismihan on vaan sitä, ettei heillä ole ollut rahaa mihinkään aiemmin. Nyt kun tuben kautta on tullut tuloja, niin minimalismi on menneisyyttä.
Kyllä jo silloin kun Tainan istalla ei ollut kuin vähän toistatuhatta seuraajaa, heillä osteltiin paljon kaikenlaista. Synttäreillä esim. saivat kalliita merkkikamppeita ja viettivät synttäreitä hotelleissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ahdistaa katsoa.
Miten noin suurilla kuluu aika kotosalla pyöriessä. Jos olis esim joku ”tehtävä” kuten maalaislapsilla oli. Maanviljely, metsästys, kalastus...
Mutta vain oleskella ja odottaa nuoruuden loppumista
Miksi katson sitten ?
Hyvä kysymys. Ehkä odottaa muutosta heille.
Saa nähdä avaako näistä lapsista joku isoksi kasvettuaan julkisuudelle millaista lapsuus oikeasti oli. Vähän niinkuin kuuluisan lapsikirjan kirjoittaneen Anna Whalgrenin tytär avautui. Sisarukset voi myös kokea hyvin eri tavalla lapsuuden . Ahdistaa noiden isojen lasten puolesta kuinka ne joutuu hoitamaan ja huolehtimaan pienemmistä lapsista. Tekevät varmaan kaikki kotityötkin. Olisi kiva kun tulisi video missä kerrotaan isojen lasten tulevaisuuden suunnitelmista ja aikataulusta, että milloin, miten ja minne aikovat jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että seinä on täynnä kitaroita, ei tee kenestäkään muusikkoa.Katselin pari päivää sitten nostalogiasyistä Tainatsun ihan ekoja videoita. Yhdessä kuvasi Leonardoa ja Jerusalemia jotka olivat lähdössä kouluun. Kuvaan lävähti teksti "Jerusalem is studying be a builder and drum teacher." Hymähdin.
Kyllähän he voivat hyvinkin opettaa soittamista, mutta mitään oikeita opettajia ei kumpikaan varmasti voi olla tuossa iässä. En käsitä miksi Tainan pitää tästäkin valehdella, tai vähintäänkin suurennella asiaa :D Munkin miesystävä on opettanut kitaransoittoa aikoinaan vaikka ei tosiaan ole opiskellut opettamista, vaan itse pitkään harrastanut ja käynyt kitaratunneilla. Mielestäni sekin on jo hienoa. Mutta kyllähän Tainan lasten täytyy olla qualified teachers. Harmittaa kun en itse muistanut katsoa tätä aikoinaan https://www.gradia.fi/saihke-konserttisarja-183-223-siltasalissa-ja-suo…
No tottakai voi opettaa, eihän siinä mitään. Epäuskottavaksi homma menee siinä vaiheessa kun 15v amista käyvä Jerppa OPISKELEE rummunsoiton opettajaksi :D Mutta nämä on tas näitä Tainan sydämessä tapahtuvia asioita.
Huh, vähän liikaa tullut seurattua tätä perhettä, aloitin yks päivä lukemaan tätä ketjua alusta, ja oli kyllä mielenkiintoista miten samoja asioita pyöritellään 2018 vuodesta alkaen, hyviä kommentteja kyllä, ei siinä :D
Näin unta että Paul opetti mulle jotain hengellistä asiaa, oltiin perheen ruokapöydän ääressä kun Paul yhtäkkiä alkoi pussailemaan mun poskea kiihkeästi, Taina ei sanonut mitään, jähmettyi vaan ja esitti ettei huomaa mitään.
Yritin selostaa tapahtumaa jollekin tätä palstaa lukevalle, mutta palstailija vähätteli asiaa ja piti mua kauheana liioittelijana :D
Mielipiteitä uudesta catwalk videosta?
Vierailija kirjoitti:
Moi Taina 🙋♀️
Mielipiteitä..hmm. Ilmeisesti ei haittaa jos valkoisessa paidassa on tekstiä, varsinkin jos lukee Hilfiger! Mutta eihän se paita sitten ole ihan täysvalkoinen😉
Tammikuussa jo oli kesävetimet päällä lapsilla, niitä voi sitten Australiassa tietysti pitää🤭 hupsista rallaa..
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveät rytkyt
Vierailija kirjoitti:
Huh, vähän liikaa tullut seurattua tätä perhettä, aloitin yks päivä lukemaan tätä ketjua alusta, ja oli kyllä mielenkiintoista miten samoja asioita pyöritellään 2018 vuodesta alkaen, hyviä kommentteja kyllä, ei siinä :D
Näin unta että Paul opetti mulle jotain hengellistä asiaa, oltiin perheen ruokapöydän ääressä kun Paul yhtäkkiä alkoi pussailemaan mun poskea kiihkeästi, Taina ei sanonut mitään, jähmettyi vaan ja esitti ettei huomaa mitään.
Yritin selostaa tapahtumaa jollekin tätä palstaa lukevalle, mutta palstailija vähätteli asiaa ja piti mua kauheana liioittelijana :D
Katsoin joskus sairaslomalla kokonaisen päivän Tainan videoita, en juuri jaksanut muuta tehdä ja oli sopivan höttöä viihdykettä. Seuraavana yönä kuumehoureisissa unissani minulla oli lesbosuhde Cleopatran kanssa, josta johtuen King James (!) jahtasi minua puukon kanssa pitkin vanhaa kunnon linnataloa. Vähensin tämän jälkeen Tainan seuraamista radikaalisti.
Jep, vegaanius, minimalismi, plant-based diet, talon omistaminen, asuntoauton ostaminen, kaikki nämä on täyttä p*skapuhetta. Moneen kertaan jo todistettu valheiksi. Uskomatonta miten pinnallinen taina kehtaa edes valehdella näitä asioita, eikö yhtään hävetä.