Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Tainan videot kiinnostavat ihmisiä, vaikka mitään ei niissä tapahdu
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se kertoo näistä katsojista?
Ehkä juuri se kummallinen tapahtumattomuus niissä tapahtuu ja kiinnostaa.
Tuntuu kuin katsoisi autokolaria hidastettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aina odotin, että jotain olisi alkanut tapahtua. Mutta ei. Enää jaksan katsoa ehkä joka viidennen videon. Ja silloinkin saa aina pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aina odotin, että jotain olisi alkanut tapahtua. Mutta ei. Enää jaksan katsoa ehkä joka viidennen videon. Ja silloinkin saa aina pettyä.
Sama minulla. Luen kuitenkin tätä keskustelua, jos ehkä jotain muuttuu.
Aineita olisi.
Nyt tuli video pikkutyttöjen shoppailureissusta kauppakeskus Sepässä (kävivät vain HenkkaMaukassa ja Seppälän Prismassa) . Tainalla ja Cleopatralla oli takit päällä, tytöillä kesävaatteet. Cleopatra oli aika vaisun ja jotenkin surullisen oloinen videossa, niissä kohti missä häntä näkyi. Yleensä on nauravainen ja iloinen videossa.
Jotenkin huvittaa, kun Tainalla on hirveästi ulkolaisia katsojia ja moni video on tehty Seppälän Prismassa asioimisesta 😅 Kunnon Prisma-perhe ainakin, saa hyvät bonukset.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli video pikkutyttöjen shoppailureissusta kauppakeskus Sepässä (kävivät vain HenkkaMaukassa ja Seppälän Prismassa) . Tainalla ja Cleopatralla oli takit päällä, tytöillä kesävaatteet. Cleopatra oli aika vaisun ja jotenkin surullisen oloinen videossa, niissä kohti missä häntä näkyi. Yleensä on nauravainen ja iloinen videossa.
eikö Cleo muuttanutkaan kotoa ? Vai asuuko vain lähellä perhettä ?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittaa, kun Tainalla on hirveästi ulkolaisia katsojia ja moni video on tehty Seppälän Prismassa asioimisesta 😅 Kunnon Prisma-perhe ainakin, saa hyvät bonukset.
Ovetko tehneet yhteistöitä ? Hyvä Olen ymmärtänyt, että eivät tee niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö Cleo muuttanutkaan kotoa ? Vai asuuko vain lähellä perhettä ?
Ehei. Ei ole muuttanut kotoaan. Nuori nainen on tässä kuussa 21-vuotias, on syntynyt vuonna 1999. Saakohan edes muuttaa pois kotoa? Ei näytä hirveästi olevan omaa elämää, perhe vie suurimman osan ajasta.
Ja jos ei ole töitä tai koulutusta eikä perheen tukea muuttoon omilleen, on todella vaikea muuttaa mihinkään.
Luulisi, että jos Cleopatra asuisi omillaan, siitä tehtäisiin video. Johan he tekivät kerran videon, missä Cleopatra muuttaa pois, eli muutti pois vanhan kaivoksen keskellä olevaan "saareen" 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovetko tehneet yhteistöitä ? Hyvä Olen ymmärtänyt, että eivät tee niitä
Ei ole tehnyt yhteistyötä, ainakaan Prisman kanssa. Hyvää mainosta ainakin on :D
Eivät ole tehneet mitään yhteistöitä.
Harmi
Saumaa olisi ollut, kun olisivat ottaneet onkeensa.
Yhteistyövideot varmaan pitäisi tehä Suomessa, kun ostajakunta lähinnä sieltä tai Venäjältä/Virosta. Ei varmaan Prisma toimita kovin moneen maahan tavaroita, tai en tiedä?
Wilhelm von Osten oli mies joka tuli tunnetuksi 1907 hevosestaan Viisas Hans.
Hevonen näytti osaavan vastata omistajansa esittämiin matikkatehtäviin kaviolla koputtamalla.
Tutkimusten tuloksena tuli ilmi että hevonen koputtikin vastauksena omistajansa mikroskooppisen pienille signaaleille.
En tiedä miten se tuli mieleen kun Tainan pienet tytöt valitsivat vaatteita Prismassa...
Aika jännä et kaikki tyttöjen "itse valitsemat" vaatteet löyty samasta hyllymoduulista ja oikeet koot molemmille oli valmiiks ensimmäisenä henkareissa. Hyvää tuuria ollu noitten kokojen kans! 🤔😂
Molemmat halusivat just samanlaisen asun ja suoraan menivät sinne hyllylle, vilkaisemattakaan lähelläkään olevia värikkäitä vaatteita.
Outoa, ettei kukaan heidän lapsista tykkää väreistä vaatteissa.
Luulen, että Nefertiti olisi ainakin valinnut jonku keltaisen ja värikkään asun sieltä kaupasta. Cleopatra tosin haluaa pukeutua äitinsä tavoin
En minäkään.
Siis saa rahaa jos kirjoittaa hyviä kommentteja Taina Toivolasta ?
Eikö se ole hiukan epätoivoista ?