Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
kyllä minusta on vaikuttanut siltä että buddy-homma ja blanket training on käytössä, koska pysyvät kiltisti matoillaan. en tosin itse ihan ymmärrä mitä toi blanket training tarkoittaa, siis miten sitä toteutetaan.
Viedo "Balloons part 1" kohdasta 1:00 eteenpäin Taina sanoo "i put a little blanket on a piano, because if they pull it down, its gonna be really really painful."
Piti kuunnella monta kertaa uudestaa, että kuulinko oikein. Mutta kyllä... Mitähän Taina sillä tarkoitti!?
Hullua tuo blanket training... Lapset eivät saa olla rauhassa lapsia vaan heidän pitää olla kuin nukkeja, totella kaikessa vanhempia ja olla kilttejä.
My babydolls, my dollhouse...
Vierailija kirjoitti:
Viedo "Balloons part 1" kohdasta 1:00 eteenpäin Taina sanoo "i put a little blanket on a piano, because if they pull it down, its gonna be really really painful."
Piti kuunnella monta kertaa uudestaa, että kuulinko oikein. Mutta kyllä... Mitähän Taina sillä tarkoitti!?
Ite käsitin näin, että jos se pianon kansi tulee alas niin siitä kuuluu kova ääni tai ettei pienten sormet jää väliin :)
Vierailija kirjoitti:
Tainako täällä käy klikkailemassa kommenttien nuolia alas vai joku hurmoksellinen faninsa? Hei sinä joka klikkailet nuolia alas, kerro meille rohkeasti mielipiteesi! Kiinnostaa tietää mitä liikkuu Tainan ja faniensa päässä. Oletko jonkun seurakunnan jäsen mahdollisesti?
Minkähän srk:n jäsen itse olet? Ja mitä mahtaa päässäsi liikkua? Olisi mielenkiintoista tietää myös, että miksi sinä ja peukuttajasi tulette alapeukuttamaan tätä kommenttiani. Ja miksi peukutatte koko ajan kommentteja joissa arvostellaan ja haukutaan Tainaa? Miksi vaivaudutte katsomaan niitä jos kaikki niissä on niin kamalaa? Miksi alapeukutatte kommentteja joissa sanotaan jotain positiivista? Kuulutteko johonkin ' ollaan periaatteessa vain ilkeitä'- ryhmään? Voisitko sinä tai kuppikuntalaisesi vastata rehellisesti? Olisi kiva tietää. ps. En ole Taina, en tunne häntä, en ole fani. Mutta olen katsonut monia hänen videoitaan ja niissä on paljon mistä pidän. Lapset ja nuoret myös mielestäni ihania. Nyt en ole katsonut pitkään aikaan mutta aion tehdä sen myöhemmin.
Viimeisimmässä louhosvideossa oli ihan mukava meininki, sitä ei voi kieltää. Kuitenkin ihmetyttää millä ihmeellä perheen aikuiset ja nuoret aikuiset jaksavat kun keikkuvat vielä yöuinnilla puolenyön aikaan ja heräävät klo 6?
Taina lisäksi erikseen mainitsi, että nukkuvat peräti kuuteen, eivätkä herää klo 3.
Ja tämä nyrkkipyykkäys.. ihan saletisti oli nuorilla mahtavat fiilikset iltayönpuhteena pestä sisarusten likaisia alushousuja, nice!
Ja ei kun nyökyttelemään, että kivaa on, happy family...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainako täällä käy klikkailemassa kommenttien nuolia alas vai joku hurmoksellinen faninsa? Hei sinä joka klikkailet nuolia alas, kerro meille rohkeasti mielipiteesi! Kiinnostaa tietää mitä liikkuu Tainan ja faniensa päässä. Oletko jonkun seurakunnan jäsen mahdollisesti?
Minkähän srk:n jäsen itse olet? Ja mitä mahtaa päässäsi liikkua? Olisi mielenkiintoista tietää myös, että miksi sinä ja peukuttajasi tulette alapeukuttamaan tätä kommenttiani. Ja miksi peukutatte koko ajan kommentteja joissa arvostellaan ja haukutaan Tainaa? Miksi vaivaudutte katsomaan niitä jos kaikki niissä on niin kamalaa? Miksi alapeukutatte kommentteja joissa sanotaan jotain positiivista? Kuulutteko johonkin ' ollaan periaatteessa vain ilkeitä'- ryhmään? Voisitko sinä tai kuppikuntalaisesi vastata rehellisesti? Olisi kiva tietää. ps. En ole Taina, en tunne häntä, en ole fani. Mutta olen katsonut monia hänen videoitaan ja niissä on paljon mistä pidän. Lapset ja nuoret myös mielestäni ihania. Nyt en ole katsonut pitkään aikaan mutta aion tehdä sen myöhemmin.
Miksi käyt täällä lukemassa kommentteja, jos pahoitat niistä mielesi niin kovasti?
Olin yllättynyt, että tämä perhe on edelleen Suomessa. Eikö heidän pitänyt muuttaa Australiaan?
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt, että tämä perhe on edelleen Suomessa. Eikö heidän pitänyt muuttaa Australiaan?
Heidän piti jo vuosikausia sitten muuttaa Australiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän piti jo vuosikausia sitten muuttaa Australiaan
Mä oon sanonut tän ennenkin, että en usko heidän muuttavan ennen kuin pienin on täyttänyt 3. Sitten tippuu "tulot" roimasti, kun häviää alle kouluikäisiltä kotihoidontuki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt täällä lukemassa kommentteja, jos pahoitat niistä mielesi niin kovasti?
Ei minusta tuossa viestissä ollut mitään puhetta mielen pahoittumisesta. Kannattaisi lukea kommentti kunnolla ja yrittää ymmärtää sen sisältö. Oli siitä sitten muuten mitä mieltä tahansa
Mites se lasten oikeus yksityisyyteen? Saako siitä kysyä ja keskustella?
Kaikille Youtuben ystäville:
Kahvit pöytäliinalla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta tuossa viestissä ollut mitään puhetta mielen pahoittumisesta. Kannattaisi lukea kommentti kunnolla ja yrittää ymmärtää sen sisältö. Oli siitä sitten muuten mitä mieltä tahansa
Niin kommentissa ei tarvitse erikseen lukea, että mieli on pahoitettu, sen voi lukea myös ns. rivien välistä. Jokainen saa myös olla mitä mieltä tahansa, esim. minä olen eri mieltä sinun kanssasi tästä asiasta. Kuppi kaatui fanilla.
Eri asia kiinnostaako ketään lukea mielipiteitä siitä, pahoittiko joku mielensä. Mieluummin lukisin miksi niin tapahtui.
Missä fani? Yritä hyvänen aika vähän rauhoittua.Ei tämä niin vakavaa ole. Huomenna uusi päivä. Mukavaa illan jatkoa ja hyvää yötä! ps.en pyöri täällä palstalla, joten ei kannata olla huolissaan. Saatan tulla lukemaan muutaman viikon kuluttua. Ja ehkä katson jonkin ajan kuluttua Tainan videoltakin. Viimeksi katsoin kun olivat koko perhe järven jäällä ulkomaan matkan jälkeen. Niissä oli kivoja kohtia. Nyt adjö!
Rankkoja nuo mallin hommat, joutuu syömää superterveellisesti ja kevyesti. Meikäläinen jos syö tosi kevyesti, niin sit ahmin myöhemmin kahta kauheammin.
Ehkä mä oon vaan syöppö
Onko näillä isommilla lapsilla mitään koulutusta peruskoulun jälkeen? Tämä vanhin tyttöhän on jo 20 ikäinen. Entä toiseksi vanhin poika?
Naimisissa oleva poika on kaiketi käynyt ammattiopinnot. Mutta eikö muiden lasten myös kannattaisi kouluttautua.
Olen myös ihmetellyt, että miten isommat, yläkouluikäiset lapset voivat olla poissa koulusta. Vaikea uskoa että heidän äitinsä pystyisi heille koko yläkoulun oppimäärän opettamaan ihan vain kotikoulussa. Olen kuvitellut että Suomessa on oppivelvollisuus 16 ikävuoteen asti. Tietävätköhän he siitä.
On kyllä tosi erikoinen perhe. Iloiset lapset kylläkin. Mutta miten on koulutuksen ja koulunkäynnin laita.
Tekeekö Leonardo muuta kuin näitä somehommia? Onko siis jossain töissä tai opiskeleeko?