Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Australia ottaa kyllä omat kansalaisensa sisään, mutta pitää olla 14pv karanteenia. Nuorimmat eivät ole Australian kansalaisia.
Mikähän on tämä Tainan "sauerkraut"? Eikö englannin kirjoittaminen luonnistu oikein? Sauerkraut 😂
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas erikoinen idea videolle: lähetetään viisi lasta ilman naskaleita tekemään nuotio järven jäälle ja katsotaan montako tulee takaisin...
Tämä pisti silmään, myös jossain aikaisemmassa videossa muistan ihmetelleeni miten huolettomasti antoi lasten painaa menemään :D En ylisuojelusta tykkää itsekään, mutta tätä samaa olen ihmetellyt. Tämäkin voi liittyä tuohon uskonnollisuuteen, ainakin omat lapsuudenkodin lestadiolaisnaapurit kiipeili katoilla yms ja vanhemmat vaan totesi että jumala suojelee tai jos tippuu niin sekin on jumalan tahto
Miksi Taina ei seuraa enää Jennaakaan Instassa?
Miksi Cleopatra ei tee omalle yt-tilillee videoita? Nyt kannattaisia takoa kun rauta on kuumaa. Samoin kannattaisi tehdä niitä musahommia jos sillä haluaa saada elantonsa.
Piti tulla pitkästä aikaa kurkkaamaan, että mitä tänne ketjuun kuuluu. Eipä kyllä kuulu enää juuri mitään. Onko muillekin käynyt vähän samoin kuin minulle, että ei jaksa kokkausvideot ja lasten metsäretket sun muut jäällä rymyämiset kiinnostaa, kun niitä voi seurata ihan kotonakin omien ipanoidenkin toimesta? Varsinkin näin kotikouluaikana..
Jennan videoita olen alkanut seuraamaan, hienosti on englanti alkanut sujua ja Leonardokin näyttää jo piristymisen merkkejä. En ole kyllä seuraajamääriä (Jennan tai Tainan) seurannut, mutta käyköhän kohta niin, että ennen niin epävarma Jenna tulee takavasemmalta ja huitaisee suosiollaan Tainan ohi..
Nythän Tainalla olisi ihan superaika videoilleen. Kun lähes koko maailma on kotonaan ja lapsia kotikoulutetaan, voisi hän antaa neuvoja, vinkkejä ja materiaaleja miten toteuttaa. Samoin voisi tehdä instaan kokkaus- ja jumppalivejä,koska niitä on myös niin kauan kotona toteuttanut.
Ja antaa vinkkejä hyvistä resepteistä joita toteuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Nythän Tainalla olisi ihan superaika videoilleen. Kun lähes koko maailma on kotonaan ja lapsia kotikoulutetaan, voisi hän antaa neuvoja, vinkkejä ja materiaaleja miten toteuttaa. Samoin voisi tehdä instaan kokkaus- ja jumppalivejä,koska niitä on myös niin kauan kotona toteuttanut.
Ja antaa vinkkejä hyvistä resepteistä joita toteuttavat.
Totta! Joku Tainan ja Cleon jumppavideo! Eihän se kyllä helppoa ole keksiä kuvattavaa arjesta vuosi toisensa perään. Ihmiset ehkä tottuivat katsomaan niin luxusta maailmanympärysmatkan aikana, että nyt ei se lasten puuronsyönti (vaikka kuinka olisi söpöä) jaksa enää kiinnostaa.
Tässä vaan pohdiskelen että miksei Tainaa ole näkynyt pitkiin pitkiin aikoihin videoilla tai ig storyissa. 🤔 On aina itse vaan kameran takana.
Taina puhuu instassa jatkuvasti "cause we're moving very soon", MUTTA videolla lapset sanoi, että "tässä on meidän ranta ja vene, jolla soudamme kesällä" ja Paul myös opiskelee suomea, siitäkin Taina mainitsi storyssa. Miksi Paul opiskelisi suomea, jos he muuttaisivat ausseihin? Jokin ei nyt täsmää, taaskaan... En usko että perhe on tänä vuonna muuttamassa yhtikäs minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vaan pohdiskelen että miksei Tainaa ole näkynyt pitkiin pitkiin aikoihin videoilla tai ig storyissa. 🤔 On aina itse vaan kameran takana.
Heitin villin veikkauksen aikaisemmin, että voisi olla raskaana ja peitellä siten kasvavaa vatsaansa ja raskausturvorusta. 🤔
Miksiköhän Licciardo-Toivolat eivät juhli juhlapyhiä kuten joulua ja pääsiäistä? Niistä saisi hienoja videoita jos tekisivät erilaisia pääsiäisaskarteluja ja leivonnaisia tai ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitin villin veikkauksen aikaisemmin, että voisi olla raskaana ja peitellä siten kasvavaa vatsaansa ja raskausturvorusta. 🤔
Mulla kävi mielessä et oisko käyny jossain kauneusleikkauksessa
Vierailija kirjoitti:
Miksi Cleopatra ei tee omalle yt-tilillee videoita? Nyt kannattaisia takoa kun rauta on kuumaa. Samoin kannattaisi tehdä niitä musahommia jos sillä haluaa saada elantonsa.
Mistähän se niitä videoita tekisi? Lastenhoidostako? Pianon kilkuttamisesta? Olisi mielenkiintoista nähdä minkälaista elämää Cleopatra ja Jerusalem viettävät videoiden ulkopuolella, näkevätkö kavereita kuinka usein, kuulla heidän ajatuksiaan asioista jne. Tainan vlogista kun saa helposti sen käsityksen että vanhempien lasten suurin ilo ja hupi on hoitaa pienempiä sisaruksiaan koska "I love my siblings hihih!". Näissä videoissa ovat vaan statisteja Taina-showssa, pahoin pelkään että äidin koura ulottuisi myös lasten omiin vlogeihin ja sama siloittelu tapahtuisi myös niille, mikäli alkaisivat videoita tekemään. Niinhän ne hävisi kaikki Cleopatran vanhat twiitit, ask.fm-vastaukset ja muutkin. Yksi vanha blogi on vielä olemassa, mutta siellä ei mitään mielenkiintoista ollut.
Onkohan Tainalla maanomistajan lupa juoksuttaa mahlaa "oman pihansa" koivusta? Ei todellakaan ole mikään jokamiehen oikeus...
(en ole tosin katsonut videota, voi olla, että siinä kertoo luvasta)
Mietin samaa, varsinkin kun rei'ittivät niin monta koivua. Toivottavasti oli mökin omistajan lupa. Videossa ei kerrottu oliko.
No more white shirts -video; eikö tällä perheellä ihan oikeasti ole tietoa siitä, että etikka silmissä ei todellakaan ole ok!?
Taina maininnut insta storyssaan Romeon syntymäpäivän. Voidaan alkaa henkeä pidätellen odottamaan risteilyvideota.
Luuletko todella, että nykyisessä tilanteessa voisi perhe muuttaa Austraaliaan noin vaan? Kyllä he ovat aivan konkreettisia suunnitelmia tehneet.Esim.Euroopan kiertue ennen suunniteltua muuttoa. Oli aika hienosti ajateltu koska ei Australiasta tulla noin vain suurperheen kanssa tänne asti. Kyllä he muuttavat, malttia vähän.