Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Olipas ihana Jennan viimeisin video, tykkäsin paljon. Niin rehellinen ja raikas. Toivon että saa mallinhommille tuulta purjeisiin.
Mallinhommiin on paljon tunkua, toivottavasti ymmärtää tehdä jotain muutakin tulevaisuutensa eteen.
Jenna selkeästi yrittää saada huomiota videoilla aina tuolla "teen wife" jutuillaan. Ei se ole niin ihmeellistä että 18v menee naimisiin uskispiireissä.
Ite oon pohjois pohjaanmaalta kotosin ja kiisseli sanassa ei oo kyl mitään uutta mulle
Vierailija kirjoitti:
Mallinhommiin on paljon tunkua, toivottavasti ymmärtää tehdä jotain muutakin tulevaisuutensa eteen.
Totta! Näyttää kuitenkin olevan luonnostaan mallin mitoissa, eikä hirveällä kitudieetillä kuun jotkin mallit. Senkin pitäisi olla jokin etu alalla. Ikää tosin on jo, alalla paljon nuorempia. Mutta upea kroppa malliksi on ja kasvoista saisi vaikka ja mitä eri meikkaustyyliä käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon pohjois pohjaanmaalta kotosin ja kiisseli sanassa ei oo kyl mitään uutta mulle
nyt olikin kyse kiiselistä
Huomasitteko Tainan Instagram-storyssa uuden päivityksen? Että on kuvannut videon jossa nuorimmat lapset näkevät oikean isänsä kuvan. Oliko tuo ihan kaikkien tiedossa, vai onko tässä joku clickbaitti tulossa taas?
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko Tainan Instagram-storyssa uuden päivityksen? Että on kuvannut videon jossa nuorimmat lapset näkevät oikean isänsä kuvan. Oliko tuo ihan kaikkien tiedossa, vai onko tässä joku clickbaitti tulossa taas?
Juuri olin tulossa ihmettelemään samaa! Hyvin hämmentävää...
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun luin uudestaan tuon Instagram storyn tekstin niin tuli mieleen ajatus että onkohan vain clickbait ja näyttävät kuvia Jeesuksesta tai Jumalastaan? :'D
Ensiksi ajattelin Tainan tarkoittavan että Paul ei ole pienempien isä, mutta se on aika epätodennäiköistä (ainakin omien kokemuksieni ja ymmärtämiseni mukaan) perheen ollessa uskonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tulin ihmettelemään tänne ihan samaa! Todella hämmentävä juttu, mistähän on kysymys 🤔
Vierailija kirjoitti:
jessusteippi kirjoitti:
Elvis oli kuningas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojella perhettään? Miltä? Ei ainakaan julkisuudelta.
niin siellä lukee! En usko että on oikeat etunimetkään,kuka semmosia antaa..."Kuningas"
"Licciardo-Toivola ei hänen omen sanojensa mukaan ole tubettajan eikä hänen perheensä oikea sukunimi, vaan hän käyttää sitä ainoastaan yksityisyytensä suojaamiseksi.[2]" Ihan tämmöinen arvovaltainen lähde kuin wikipedia kertoo
ovat näköjään muuttaneet sen ja laittaneet Wikiinkin tiedon.
Vaikka sopivast 13 Licciardo-toivolaa löytyy rekisterin mukaan.
No todellakin on joku klikkien kalastelu Tainan tuntien :D Jeesuksen kuva sieltä varmaan paljastuu. Typerää ja loukkaavaa Paulia kohtaan.
Paul on ajanut parran tai näyttävät pienemmille lapsille vanhoja kuvia joissa Paulilla ei ole partaa.
Iltaa odotellessa😂 Pitäähän niitä katsojia alkaa kalastella kun katsojaluvut ovat laskussa...
Joku muheva käänne tulossa, tyyliin”meidän isä, onkin taivaanisä”.
Tai sitten selittyy se Aphroditen yhdennäköisyys ihan eri mieheen - "lähisukulaiseen".
No ääh, en usko itsekään. Jeesus-kuva tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa odotellessa😂 Pitäähän niitä katsojia alkaa kalastella kun katsojaluvut ovat laskussa...
Joku muheva käänne tulossa, tyyliin”meidän isä, onkin taivaanisä”.
Oli pakko tulla tänne kattomaan et kai muutkin näki mitä Tainan stoorissa on :Dd oon kans satavarma et sieltä paljastuu ”tässä on ainut oikea isä, meidän kaikkien isä, Jeesus”
Nyt Taina julkaisi Instagramin Storyssaan että aikoo julkaista kyseisen isä videon tänään. Täytyy vain löytää sopiva musiikki to go with the tears, fears and laughter.. Eli hämähäkki Jeesus? :D
Ja julkaistaan myöhään, jottei voi enää kommentoida😬
Vierailija kirjoitti:
Ja julkaistaan myöhään, jottei voi enää kommentoida😬
Hyvää huomenta ja iloista lauantaita! Toivott.nukuit yön rauhallisesti vaikket päässytkään purkamaan paineitasi eilen illalla. No, uusi päivä tänään. Muista myös elää 'omaa elämääsi' ja tehdä kaikkea kivaa ja sitä mikä itseäsi miellyttää!
Selkosuomella se kuitenkin on kiisseli, ihan kahdella peräkkäisellä s-kirjaimella! Piste