Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
7261/10856 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ytmd:n ketjussa joku sanoi, vai parikin kommentoijaa, että jossain viimeaikaisessa videossa oli Tainan tekstit "Yoytube on poistanut kommentoinnin...", mutta kommentit olivatkin päällä. 😅

Olen ajatellut itse samaa, että Taina varmaan itse pitää kommentoinnin poissa päältä, ettei tartte moderoida.

Eihän noissa videoissa oo ollu aikoihin mitään kiellettyä näkyvillä.

Vierailija
7262/10856 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jostain ilmi minkä maan Legolandissa olivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7263/10856 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko jostain ilmi minkä maan Legolandissa olivat?

Oletan, että briteissä.

Kailottivatkos jossakin videossa riviin aseteltuina : "We are in England, we are in Legoland!"

Eli Englannin Windsorissa.

Vierailija
7264/10856 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olikaan nyt heidän reittinsä, Viro latvia Liettua..... , Italia Ranska, englanti, portugali, espanja

Vierailija
7265/10856 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ytmd:n ketjussa joku sanoi, vai parikin kommentoijaa, että jossain viimeaikaisessa videossa oli Tainan tekstit "Yoytube on poistanut kommentoinnin...", mutta kommentit olivatkin päällä. 😅

Olen ajatellut itse samaa, että Taina varmaan itse pitää kommentoinnin poissa päältä, ettei tartte moderoida.

Eihän noissa videoissa oo ollu aikoihin mitään kiellettyä näkyvillä.

Joo, mäkin olen pari kertaa nähnyt videoissa kommenttiboksin eli Taina pitää sen vain itse pois päältä.

Kajakkivideo oli pitkästä aikaa tosi kiva! Ihanat maisemat. Ihmettelen kyllä kans minimalistien uusia uimapaitoja ja tuota Nefertitin roikottamista kädestä, mitä tekevät perheessä kaikille pienemmille lapsille. Eikö tuossa ole vaarana että olkapää menee sijoiltaan?

Mietin myös, että mitähän Cleo mietti niistä komeista miekkosista, jotka pitivät kanoottiretkeä? Jos mut olisi parikymppisenä pidetty eristyksissä vastakkaisesta sukupuolesta ja sit eteen viskattaisiin yhtäkkiä tuollaisia veistoksia, niin olisi kyllä vaikea olla tuijottamatta...

Vierailija
7266/10856 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo Espanja ja Portugali -videot oo oikeasti kuvattu ennen Englannin reissua vaikka Taina yrittääkin uskotella muuta?

Vierailija
7267/10856 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli nyt se on sitte todistettu, että Taina pitää ite nykyään kommentit pois.

Taas yks asia missä totuutta muunnellaan omaan taskuun. Onkohan toi ees ihan okei, että väitetään YouTuben pitävän kommentit poissa? Kun se ei pidä enää paikkansa.

Vierailija
7268/10856 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo Espanja ja Portugali -videot oo oikeasti kuvattu ennen Englannin reissua vaikka Taina yrittääkin uskotella muuta?

Ei oo ainakaa mitää järkee rahapoliittisesti ja bensoja ajatellen lähtee Briteistä Portugaliin!!

Luultavasti olleet Espanjassa ajat sitten. Tää on olevinaan jotai hämäystä taas. Öhh.

Taina kirjottanu synttäripäivityksensä kommenteihin jollekin, että tulemme kohta Portugaliin. 😂 Alkaa mennä jo tragikoomiseks koko homma.

Onneks ovat jo Suomessa. Lapset saa vihdoin kunnon ruokaa ja rauhottua. Onks noi syöny muuta ku sipsiä ja papuja koko reissulla? Joskus leipää.

Vierailija
7269/10856 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vanhin kotona oleva poika on syntynyt 2002, samana vuonna kuin oma poikani. Hän videoilla suloisen tottuneesti työntelee vaunuja ja vahtii pikkusisaruksiani. Oma poikani painaa lukiossa ja vapaa- aikana menee kavereiden kanssa ja bänditouhuissa. Kotona pitää vain siivota oma huone ja joskus harvoin kokata. Nuorten on niin vaikea päästä tämän yhteiskunnan kelkkaan, että opintoihin pitää oikeasti kannustaa ja panostaa! Ja kodin ulkopuolisten sos. taitojen harjoitteluun kaveripiirissä

Vierailija
7270/10856 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Jerusalem ja Cleopatra ajattelevat omien lasten hankkimisesta

Vierailija
7271/10856 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rannalla syöty ateria oli kyllä aika köykäinen energiasisälöltään ja juomaksi vettä.

Asuntoauton vieressä syöty ateria sisälsi sentään perunamuusia. Varmasti on terveellistä ja hyvääkin, mutta luulen että itselle jäisi nälkä..

Vierailija
7272/10856 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se tuleva puoliso ei ilmesty Jumalan armosta nenän eteen tai muutu sammakosta prinssiksi/prinsessaksi, tuskin tarvitsee vielä vuosikausiin miettiä omia lapsia, kun on sisaruksia vielä hyvä tovi hoidettavana. Ei kerkiä paljon treffeille.

Vierailija
7273/10856 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata täällä kysellä. Pikemminkin voisit kertoa, että mitähän itse ajattelet omistasi.

Vierailija
7274/10856 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö kukaa missä ne nyt asuu?? tai mikä näiden isovanhempien nimi on jos heidän pihallaan asuntoautoa säilyttävät

Vierailija
7275/10856 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanhan vielä tulee noita lomavideoita? Ne ei ole kauheasti kiinnostaneet.

Vierailija
7276/10856 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cleopatra on kuitenkin jo täysi-ikäinen, ei hänen tarvitsisi enää kulkea porukoiden matkassa. Hän voisi muuttaa jo pois kotoa, mutta mihinkäs sitä muuttais?

Vierailija
7277/10856 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs sitä muuttais kun ei varmaan saa muuttaa ennen kuin on sulhanen katsottuna.

Muistatte varmaan kun Leo kertoi videollaan, kuinka hän "ei katsellut tyttöjä sillä silmällä, perheen oli keskusteltu muuttavan Ausseihin".

No, mitään ei tapahtunut joten Leo antoi tyttöystävälle (vaimolle) mahdollisuuden.

Nää perheen vanhimmat nuoret ovat varmaan nyt samassa tilanteessa. Nyt kun muutto on konkreettista tulevaisuutta, niin luultavasti vasta Ausseissa on kannattavaa alkaa katselemaan sillä silmällä. 😓

Kuka tietää kuinka kauan ovat pantanneet tätä ajatusta jo, ettei Suomessa kannata antaa ihastukselle mahdollisuutta.

Ja sitten vasta kun on kumppani, mahdollinen omilleen muutto konkretisoituu.

Vois olla se tuleva omakin vähän helpompaa täällä Suomessa?? Kun ovat kasvaneet täällä aikuisiksi.

Vierailija
7278/10856 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 898 kirjoitti:

Sossuilmotus noista kaikista lapsista pitäis tehdä. Ihan sairasta. Kasvavat täysin kieroon, eikä ymmärrä sitä että heillä on oikeus omiin valintoihin ja nuo teini-ikäisetkin saisivat olla kavereidensa kanssa yms yms yms.

Ei minusta noissa Tainan videoissa mitään sellaista ole näkynyt, että lasuja tarvittaisiin. Erikoinen elämäntapa kyllä, mutta ei sellainen ole (onneksi) itsessään kiellettyä.

Vierailija
7279/10856 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon he aikovat sinne muuttaa?

Vierailija
7280/10856 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin muuttavat Ausseihin?

Ketju on lukittu.