Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Kauheaa katsottavaa tämä uusin video. Millainen äiti nauttii lapsen pelosta ja vielä ilkkuu sillä 😮🌨️
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa katsottavaa tämä uusin video. Millainen äiti nauttii lapsen pelosta ja vielä ilkkuu sillä 😮🌨️
Vaihteeks iha hirvee nimi - Nefertiti cries and screams.
Mä en oikeesti käsitä.
Kannattaako ees kattoo?
Aivan jär-kyt-tä-vä tuo uusin video. Pilkkaa viisivuotiasta, joka pelkää kuollakseen. Ja se vuoristorata, jossa narulaiha Nefe olisi voinut vaikka pudota, kun ei ollut turvavöitä. Lopussa sitten ihmettelivät, miten ne työntekijät päästivät Nefen sinne; eikö äiti suojaa ja varjele omia lapsiaan ja itse mieti, onko laite edes turvallinen lapselleen. Ainakin minulle oli silkkaa kärsimystä katsoa Nefen kauhua. Ärsyttää kyllä, että katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Siia herranjestas uusimmalla videolla Tainahan on jo laihempi kuin Cleo 😮
Pitkäänhän on ollut jo näin. Sillon Venetsiassa jo korostui kun olivat samanlaisissa haalareissa. Cleo varmaan koon 34 haalareissa jaTaina 32.
Vierailija kirjoitti:
Aivan jär-kyt-tä-vä tuo uusin video. Pilkkaa viisivuotiasta, joka pelkää kuollakseen. Ja se vuoristorata, jossa narulaiha Nefe olisi voinut vaikka pudota, kun ei ollut turvavöitä. Lopussa sitten ihmettelivät, miten ne työntekijät päästivät Nefen sinne; eikö äiti suojaa ja varjele omia lapsiaan ja itse mieti, onko laite edes turvallinen lapselleen. Ainakin minulle oli silkkaa kärsimystä katsoa Nefen kauhua. Ärsyttää kyllä, että katsoin.
Veit sanat suustani. Suurin piirtein tunsin kauhun itse vatsanpohjassa. Ei tuollaisesta kauhuntunteesta lapselle hyvät muistot jää, vaikka kuinka söpöt minnikorvat päässä ja prinsessahame päällä.☹️ Nefe-raukka!
Vierailija kirjoitti:
Ei normaali äiti ainakaan. Turvallinen normaali ja rakastava äiti ottaa huomioon eriluonteiset lapset, eikä aseta lasta kohtaamaan pahimpia kauhujaan. Äiti tuntee lapsensa kyllä. Sairasta!
Kuka äiti filmaa ja julkaisee pienen lapsensa kauhuhuutoa? Nauraa vieressä aivankuin nauttien siitä.Itse en voisi kuvitella tekeväni noin.En oman, enkä kenenkään toisen lapsen kanssa.Kuvaus oli vielä kaiken lisäksi korostetun pitkä. Hm.Tämä on ensimmäinen kerta kun kirjoitan jotain negatiivistä tästä perheestä.Sattui niin pahasti ja sattui vieläkin.Onko jollain selitystä tälle Tainan käytökselle?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee surullinen olo siitä miten epätasaisesti äidin huomio perheessä jakaantuu.
Tytöt saavat kaiken huomion ja vähän ylikin. Pojat ovat huomaamattomia ja värittömiä äidilleen.
Pienet tytöt saavat Disneylandissa korvat ja mekot, pienet pojat ei mitään. Cleo on äidin ehdoton suosikki, vieri vieressä kyöhnätään koko ajan ja hellyyttä osoitetaan halauksin ja suukoin. Mitä huomiota tai hellyyttä saa Jerusalem? Ei mitään.
Sama. Ja mikä oli tämä jako Boys-room ja Girls-room? Teini-ikäiset sisarukset eivät ilmeisesti voi yöpyä samassa huoneessa? Tarkoitan Jerusalem ja Cleo. Sitten tyttöjen huoneeseen otetaan Omeqa, äidin tissien takia🤨 Miksi Paul ja Taina eivät voi olla samassa huoneessa? Uskontoonko taas nämäkin asiat pomppaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka äiti filmaa ja julkaisee pienen lapsensa kauhuhuutoa? Nauraa vieressä aivankuin nauttien siitä.Itse en voisi kuvitella tekeväni noin.En oman, enkä kenenkään toisen lapsen kanssa.Kuvaus oli vielä kaiken lisäksi korostetun pitkä. Hm.Tämä on ensimmäinen kerta kun kirjoitan jotain negatiivistä tästä perheestä.Sattui niin pahasti ja sattui vieläkin.Onko jollain selitystä tälle Tainan käytökselle?
Jatkan vielä...tämä Nefertiti tuntuu olevan iloisuudestaan ja aurinkoisuudestaan huolimatta hyvin herkkä lapsi ja pelokaskin monessa suhteessa.Luulisi äidin tuntevan oman lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko narsistinen persoonallisuushäiriö kyseessä? Selittäisi moniakin asioita.
Reippaita, iloisia lapsia silti ja ihania nuoria. Kun ajattelee monia perheitä, joissa vaan tapellaan ja kiukutellaan, niin uskomattoman hyvin noilla menee.
Uskomattoman julmaa. Lapsi kirkuu ja itkee hätääntyneenä, ja Taina vain tunkee kameraa naamaan ikuistaakseen kauhun. Ei mitään lohdutusta, pelkkää hihittelyä ja ”It’s okay!”:n hokemista ja kameran survomista lapsen järkyttyneeseen naamaan. Olen niin vihainen.
Jos ruudun toiselta puolelta olisi voinut, olisin sammuttanut sen kameran, rutistanut Nefen kainaloon ettei hän olisi heilunut laitteessa niin pahasti ja sanonut että hän on turvassa ja mä olen tässä. En tajua, miten joku voi tehdä lapselleen tuollaista ja sitten vielä ylpeänä ladata koko roskan nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Reippaita, iloisia lapsia silti ja ihania nuoria. Kun ajattelee monia perheitä, joissa vaan tapellaan ja kiukutellaan, niin uskomattoman hyvin noilla menee.
Toki ihania, kauniita, reippaita lapsia ja nuoria. Näiden nuorten vaan soisi olevan jo toteuttamassa omaa elämää opiskelun ja kavereiden parissa, mutta ovat totaalisesti äitinsä määräysvallan alla toteuttamassa 10 lapsosen perheen idylliä. Leonardo tietysti puuttuu kun meni naimisiin. Sitäkö odotetaan kaikilta, lähdet kotoa suoraan elämänkumppanisi matkaan..
Minkä ikäisiä on nuo vanhimmat tyttö ja poika?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä on nuo vanhimmat tyttö ja poika?
Cleopatra on 19 ja Jerusalem 17.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja mikä oli tämä jako Boys-room ja Girls-room? Teini-ikäiset sisarukset eivät ilmeisesti voi yöpyä samassa huoneessa? Tarkoitan Jerusalem ja Cleo. Sitten tyttöjen huoneeseen otetaan Omeqa, äidin tissien takia🤨 Miksi Paul ja Taina eivät voi olla samassa huoneessa? Uskontoonko taas nämäkin asiat pomppaa?
Tässä tosiaan on varmaan taustalla se, että teini-ikäisiä ei haluta laittaa keskenään samaan huoneeseen kun on tyttö ja poikia (tsoin kun ovat asuneet puoli vuotta yhdessä pienessä asuntovaunussa, niin se tuntuu oudolta perusteelta). Suomessa usein suhtaudutaan asioihin eri tavalla, mutta esim jenkeissä sosiaalitoimi vaatii että köyhissäkin perheissä teini-ikäiset eri sukupuolta olevat sisarukset eivät yövy yhteisessä huoneessa.
Ja samasta syystä vanhemmat sitten ovat jakautuneet kahteen eri huoneeseen, koska olisihan se outoa että Paul ja Taina jakaisivat yhteisen huoneen teini-ikäisen tyttärensä kanssa. Silloin olis pitänyt olla Cleolle yksinään oma huone, koska pikkusiskot on vielä niin pieniä että tuskin kolmisin huonetta jakaisivat.
Ja koska Taina imettää, on luonnollista että Omega yöpyy hänen kanssaan samassa huoneessa. Olishan se hassua, että kävis imettämässä toisessa huoneessa.
T selittelee instassa että Nefe halusi uudestaan itse siihen kamalaan laitteeseen. Öhh. Onkohan ihan totta? Ja jos halusi, niin miksi sitä ei voida näyttää? Miksi pitää kuvata horroria.
Idiootti.
Tuo video olisi saanut ihan erilaisen sävyn, jos siinä näkyisi Taina lohduttamassa Nefeä tilanteessa, jossa hän pelkää. Mutta ilmeisesti sellainen ei kuulu Tainan tapoihin vai onko niin keskittynyt vain saamaan uutta materiaalia, ettei kykene samaan aikaan "äidin rooliin"? Samaa mietin videolla hotellihuoneesta, jossa Nefe yritti kiinnittää äidin ja Cleon huomion antaakseen heille suklaata. Taina keskittyi vain videoon, ei lainkaan lapseen vaikka juuri siitä olisi saanut ihanaa materiaalia.
Kyllä aika kylmää kohtelua lapsille näissä videoissa näkyy, toivon todella että videoinnin ulkopuolella tilanne on toinen. Kuitenkin lapsissa näkyy empaattisuus toisiaan kohtaan, yleensä sellainen puuttuu lapsilta, mikäli eivät itse ole saaneet lohdutusta. Jostain he ovat sen oppineet, onko sitten Paulin rooli vanhempana erilainen? Hänhän on tarkoituksella Tainan videoissa taka-alalla mutta omissa instagram videoissaan aktiivisesti lasten kanssa.
Miten tuo "maailmaa nähnyt" perhe voi olla noinkin innoissaan tavallisesta hotellihuoneesta? Uh. Tosin en jaksanut katsoa kokonaan, kun teennäinen lässytys ja vuorovaikutus aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Täällä keskustelussa on jatkossakin kaikki oleellinen, ei noita videoita jaksa edes katsella. Älkää suotta muutkaan klikkailko.
Joo ja siis mikä se homma oli, kun KJ oli jäänyt käytävälle? Siis itestä näytti siltä, että hän oli varmaan ollut Paulin messissä, ja ehkä vahingossa lukinnut itsensä käytävään??
Niitä harvoja kertoja kun Tainalta kuuli jotain empatiaa. Mutta mikä ihmeen vitsi tuo oli, että sä voit nukkua täällä käytävässä?? Ja sit T viilettää välittömästi uuteen huoneeseen. Pikkusen kylmää kyytiä 3 vanhalle. :D
T on omaksunu teinipoikiensa puhetyylin??
En voi millään uskoa että sanoisi tytöilleen noin.