Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Venetsiä videossa gondolikuski näyttää perheelle "elementary schoolin", jolloin Shakespeare tokaisee käyvänsä sitä? Eli ei kotikoulussa? Minkäs ikäinen hän onkaan, 9?
Ah, ihana Grotta della poesia! Uivat ja hyppivät kristallinkirkkaassa vedessä.
Mahtavatkohan olla tietoisia, että reunalta hyppääminen on kielletty sortumien takia? Eikö heitä ollenkaan ihmetytä, miksi ovat lähes ainoita hyppijiä? Varmaan luukevat, että toiset vain ihailevat heidän rohkeuttaan...
Tiedän kyllä, että monet tuolla hyppäävät reunalta, vaikka sakkojenkin mahdollisuus on olemassa. Minä itse pelkäisin sakkoja enemmän sortumaa - olisi kamalaa, jos itsekkyyteni takia joku alapuolella uiva saisi kiven päähänsä.
Sieltähän hyppää vaikka kuinka paljon muutakin väkeä sekä Licciardojen että muiden videoissa :D
Vierailija kirjoitti:
https://ytmommadrama.com/viewtopic.php?f=197&t=16084&start=625
Nämä kirjoittajat vasta sekaisin ovatkin!
Tuosta Nefen yövaipasta vain sellaista, että ei oma 5-vuotiaanikaan pidä yövaippaa nolona, kun hän on sitä aina käyttänyt. Eikä se mielestäni olisi järkevä ratkaisu olla ilman yövaippaa, kun joka toinen yö joutuisi ruveta vaihtamaan lakanoita keskellä yötä. Aamulla on kuitenkin aikainen herätys taas. Yökasteluhan ei ole mikään opetteluasia vaan ihan hormoonien kypsyydestä kiinni. Ja kyllä minä ainakin pidän häntä kuivaksi oppineena, vaikka yöllä joutuu vaippaa pitämäänkin.
"Tämä on suosikkipaikkamme Italiassa."
Ihanko koko perheen mielestä?
Myös niiden pienempien mielestä, jotka istuivat rattaissaan auringon paahteessa ja katselivat, kun toiset uivat?
Mutta pääsitpäs taas paheksumaan kirjoitti:
Sieltähän hyppää vaikka kuinka paljon muutakin väkeä sekä Licciardojen että muiden videoissa :D
Ei se tee siitä silti yhtään sen hyväksytympää. Ja tiettävästi Taina ei juuri muiden huomioimisesta ja säännöistä perustu.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Nefen yövaipasta vain sellaista, että ei oma 5-vuotiaanikaan pidä yövaippaa nolona, kun hän on sitä aina käyttänyt. Eikä se mielestäni olisi järkevä ratkaisu olla ilman yövaippaa, kun joka toinen yö joutuisi ruveta vaihtamaan lakanoita keskellä yötä. Aamulla on kuitenkin aikainen herätys taas. Yökasteluhan ei ole mikään opetteluasia vaan ihan hormoonien kypsyydestä kiinni. Ja kyllä minä ainakin pidän häntä kuivaksi oppineena, vaikka yöllä joutuu vaippaa pitämäänkin.
Hyvä kommentti! Sitten toinen asia: Täällä joku ehdotti patjansuojusta.Mutta jos lapsi kastelee yöllä niin ei varmaan kiva toisille lapsille.Kyllä se pissi siinä suojuksen päällä leviää myös muille.Ja tulevat vielä häirityiksi mahdollisten alusten vaihdon yhteydessä.Nythän pikkuiset nukkuvat kuvista päätellen vieri vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Venetsiä videossa gondolikuski näyttää perheelle "elementary schoolin", jolloin Shakespeare tokaisee käyvänsä sitä? Eli ei kotikoulussa? Minkäs ikäinen hän onkaan, 9?
"Totuus tulee lapsen suusta"
Vierailija kirjoitti:
Myös niiden pienempien mielestä, jotka istuivat rattaissaan auringon paahteessa ja katselivat, kun toiset uivat?
Kyl pikkusillaki oli kivaa kattella. Nehän kommentoi ihan innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös niiden pienempien mielestä, jotka istuivat rattaissaan auringon paahteessa ja katselivat, kun toiset uivat?Kyl pikkusillaki oli kivaa kattella. Nehän kommentoi ihan innoissaan.
Joo varmaan jonkin aikaa olikin. Mutta en usko, että kovin montaa hyppykierrosta/kuvauspätkää olisivat jaksaneet innoissaan kuumassa katsoa.
Taina kommentoinut Kourtney Kardashianin Lappi -kuviin instagramissa :D
Ihmettelen miksi pienemmät lapset uivat alushousuissa? Ainakin Nefertitillä ja Shakesparella pikkarit ja bokserit jalassa
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi pienemmät lapset uivat alushousuissa? Ainakin Nefertitillä ja Shakesparella pikkarit ja bokserit jalassa
Ja mikä siinä nyt niin erikoista on? Maailmassa uidaan mitä erilaisimmissa vaatetuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä siinä nyt niin erikoista on? Maailmassa uidaan mitä erilaisimmissa vaatetuksessa.
siis: vaatetuksissa
Taas uusi karkkimaisteluvideo.
Haukotus...
Käsi ylös, kenestä nämä ovat mielenkiintoisia ja katsomisen/kuvaamisen arvoisia?
Ennemmin katsoisi niitä kunkin maan perinneruoka videoita. Noi karkit on aika boring.
Leonardo ja Jennakin maistelee britti karkkeja uusimmalla videolla. Pikku kuva ei kovin vakuuttava ja se että siinä lukee "ewww" vie vikankin mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi karkkimaisteluvideo.
Haukotus...
Käsi ylös, kenestä nämä ovat mielenkiintoisia ja katsomisen/kuvaamisen arvoisia?
Katsoin pitkästä aikaa yhden ja olin erittäin hämmentynyt: ensin lähestulkoon koko perhe sylkee karkit ulos yökkäysäänien säestämänä ja hetkeä myöhemmin hoetaan kuorossa tekohymyt naamalla "kiitos Itävalta, rakastimme karkkejasi". Ööö?
Samaa ajattelin kun katselin, monissa karkeissa oli kahvinmaku ja se ei lapsista yleensä ole edes hyvää. Muitenkin oli samantyyppisiä tuotteita pino, voisi kuvitella että halvahkoja vohveleita (itse en laske näitä edes karkeiksi) ja kuivia marmeladikeksejä. Taina ei itse maistellut vaan antoi lasten hoitaa homman.