Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
6221/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha taitaa olla Leonardo ja Jenna lähössä pois kun olivat puoli kymmeneltä Hämeenlinnan prismassa.

Vierailija
6222/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetämme nyt niin paljon, kun kaikki LIzardit poistuvat Suomesta! Kyynel! Ei kun tervemenoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten nimistä puheen ollen; varsinkin näin pidemmän ajan kuluessa oon entistä enemmän sitä mieltä, että nimillä ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin erikoisuuden- ja huomiontavoittelu. Sinänsä kauniiden ja "huomiota herättävien" (tietysti näin tylsän suomalaisen mielestä mielellään edelleen hillittyjen) nimien antaminen lienee ihan ok, mutta itse ainakin lasteni kohdalla olen tarkoin miettinyt nimien merkitystä. Ehkäpä Taina (ja miehensä) ovat kristittyinä ja älykkäinä tietoisia, minkälaisia persoonia vaikkapa Cleopatra ja Nefertiti historiallisina henkilöinä ovat olleet.

On myöskin mielestäni hieman outoa antaa vauvalle nimi seksuaalisuuden jumalattaren mukaan

Afrodite on rakkauden jumalatar, höpsö.

"Ancient Greek goddess of love, beauty, desire, and all aspects of sexuality, Aphrodite could entice both gods and men into illicit affairs with her good looks and whispered sweet nothing"

Lähde: https://www.ancient.eu/amp/1-494/

Eli afrodite on rakkauden JA seksuaalisuuden jumalatar.

Vierailija
6224/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään antaa eritoten noita tyttöjen nimiä lapsilleni, enkä kyllä muistakaan nimistä niin tiedä... No, ehkä heistä se on kovin jännää ja hienoa. Ehkäpä lapset miettivät itse aikoinaan, onko vaikkapa Aphrodite (jota äitinsä ei näemmä osaa kirjoittaa) hyvä nimi. Not my business.

Vierailija
6225/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla vertaamatta vaikkapa näitä tyttöjen nimiä johonkin epämiellyttävään, mitä heidän esikuvansa edustavat. Nefertiti The Maneater, etc. Sori.

No, onpahan jatkua tällekin sukuhaaralle siellä Ausseissa. Onneksi on kaukana meistä, voinee unohtaa tämänkin poppoon.

Vierailija
6226/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä lapset kulkevat löpsöissä sandaaleissa, mukulakivikadulla ja kiipeilevät linnojen jyrkkiä kiviportaita ja juoksevat?! Crocsitkin olisi paremmat. Ihmettelen.

Ja miksi he tyhjentävät kemiallisen wc.n vessanpönttöön!? Niille on ihan omat tyhjennyspaikkansa, tuossa vessassa vielä vauvan hoitopöytä vieressä, todella epähygieenistä, ihan oksettaa.

Vierailija
6227/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat saaneet nimensä yhdestä ravintolatapahtumasta, jossa Taina tiputti jonkin asian ja kääntyi Paulin puoleen pyytääkseen apua (odottivat muistaakseni Leoa). Kun Taina mainitsi Paulin nimen niin 10+ muuta Paul-nimistä käänsi kasvonsa ravintolassa heihin päin ikään kuin se olisi ollut heidänkin nimensä. Siitä he saivat idean nimetä lapsensa uniikisti.

Cleopatra kertoi tämän minulle vuosia sitten Jyväskylässä. Olimme molemmat konservatoriolla. En tosin enää tiedä, onko tuokaan tarina oikeasti totta, ja voiko siihen luottaa.

Vierailija
6228/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä lapset kulkevat löpsöissä sandaaleissa, mukulakivikadulla ja kiipeilevät linnojen jyrkkiä kiviportaita ja juoksevat?! Crocsitkin olisi paremmat. Ihmettelen.

Ja miksi he tyhjentävät kemiallisen wc.n vessanpönttöön!? Niille on ihan omat tyhjennyspaikkansa, tuossa vessassa vielä vauvan hoitopöytä vieressä, todella epähygieenistä, ihan oksettaa.

Yllättikö? Eihän tuo porukka tajua mistään mitään. 

Vierailija
6229/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taina on antanut ainakin itsestään aika yksinkertaisen mielikuvan. Jo se, että oletetaan perheen kolmen pikku prinsessan olevan kiinnostuneita niistä samoista tyllihameista kuin Taina itse, kertoo jo paljon. Ehkäpä heistä saadaan kunnon "koulutuksella" Tainaa miellyttävä jatkumo hänen ahdasmieliselle naiskuvalleen.

Cleo on surullinen esimerkki ja kopio sairaalloisen neuroottisesta äidistään. Toisaalta, ehkä he ovat hiton tyytyväisiä elämäänsä pienessä pumpulilla pehmustetussa tynnyrissään.

Tää kommentti on kyllä taas sellainen että saa vähän ihmettelemään kuinka ilkeästi muista pitää puhua. Noi kaikki jutut olisi voinut ilmaista mukavempaan sävyyn jos siihen on pakottava tarve. En ymmärrä mikä ajaa ihmisen tollaseen ilkeyteen.

Olen kyseinen kommentoija. Ehkä olin tarpeettoman ilkeä, mutta mielestäni itse väkipakolla julkisuuteen tunkevat ylimieliset ja itse ilkeät ihmiset eivät ainakaan alituiseen ansaitse mitään silkkihansikkoin käsittelyä. En sitä tietentahtoen ole tässäkään tehnyt, olen vaan tuonut päällimmäiset fiilikset kyseisestä naisesta esille.

Oletko itse julkisuuden henkilö? Tunnetko Tainan? Hän ei mielestäni ole mikään julkkistyrkky kun ei anna haastaluja lehtiikään. Lisäksi toisen ilkeäksi kutsuminen ei ole millään tasolla ok jollei sulla löydy siihen jotain oikeaa perustetta. Kannattaa oikeesti katsoa peiliin.

Vierailija
6230/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kyllä ensimmäisenä tulisi mieleen nimetä valkoihoisia lapsiani Cleopatraksi ja Nefertitiksi 🤔

Vierailija
6231/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis... Jos tietoisesti hakee nykyisin clickbaitteja yt:ssa, voinee sanoa olevan julkisuushakuinen. Taina ei todennäköisesti anna haastatteluja siksi, kun ei voi kontrolloida tilannetta samoin kuin voi editoida videoitaan, antamaan tietynlaisen kuvan. En oikein näe noilla videoilla mitään muuta arvoa kuin julkisuudenhakuisuuden.

Vierailija
6232/10856 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni Jarkko ja Liisakin on historiassa tehnyt pahoja asioita mutta ei se tarkoita että se nimi olisi jotenkin kirottu eikä sitä saisi käyttää.

Vierailija
6233/10856 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan moni Jarkko ja Liisakin on historiassa tehnyt pahoja asioita mutta ei se tarkoita että se nimi olisi jotenkin kirottu eikä sitä saisi käyttää.

Mutta kyllähän nyt jotkut nimet ovat leimaantuneet niin ettei niitä lapsilleen kukaan normaali halua antaa: Adolf, Juudas, Stalin, Lenin, Mussolini, Breivik jne. (Sukunimiä mukana, koska Tainahan on antanut etunimeksi esim. Shakespeare.)

Vierailija
6234/10856 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin vain että Cleopatra ja Nefertiti ovat suosittuja nimiä Egyptissä, mutta tuskin kenellekkään länsimaalaiselle valkoihoiselle tulisi ensimmäisenä mieleen nimetä lapsensa egyptin kuningattarien mukaan.

Vierailija
6235/10856 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha taitaa olla Leonardo ja Jenna lähössä pois kun olivat puoli kymmeneltä Hämeenlinnan prismassa.

Miten nuo nyt mitenkään liittyvät toisiinsa? :D Mitä jos Jenna ja Leonardo ovat muuttamassa/muuttaneet Hämeenlinnaan, tai käymässä kaverin luona siellä?

Vierailija
6236/10856 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenna ja leo muuttivat kirkkonummelle :) jennan osotetiedot siellä nykyään

Vierailija
6237/10856 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkästä aikaa kurkkaamassa Tainan kanavaa, ja ei tullut yhdestäkään videosta sellainen olo, että sen haluaisi katsoa loppuun saakka. Todella tylsiä ja tyhjänpäiväisiä.

Se hyvä puoli muille perhevloggareille tästä on, että heidän videot tuntuvat todella tapahtumarikkaille ja aidoille. Vaikka ovat samanlaisia, kuin aikaisemminkin.

Vierailija
6238/10856 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainalla on edelleen rutkasti tilaajia ja katsojia, ja ikävä kyllä rouva aliarvioi heidät pahasti noilla sisällöttömillä ja tylsillä videoillaan. Toisaalta saattaa itse uskoa ja luottaa siihen, että ihmiset edelleen jaksavat äimistellä heidän perhekokoaan ja näitä muita outouksia. Sääli, sillä esimerkiksi tähänkin mennessä reissusta olisi varmasti saanut paljon mielenkiintoisempaa materiaalia. Olisi voinut panostaa sisältöön ja arvostaa katsojia sen verran, että olisi vaikka kertonut maista/nähtävyyksistä jotain faktoja, tms., jotain mikä kiehtoisi. Ei sitä lasten kiljumista ja juoksentalua jaksa videokaupalla katsella.

Vierailija
6239/10856 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko menneet ausseihin?

Vierailija
6240/10856 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se kakan tyhjennys video oli outo ja sellainen jota ei välttämättä olisi tarvinnut julkaista... Tuntuu välillä että T:llä on fiksaatio kakkaan :D 

Ketju on lukittu.