Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
6201/10856 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tuossa uusimmassa karkkienmaisteluvideossa, että jonkun lapsen kynnet ja kynsinauhat olivat KARMEASSA kunnossa. En voinut olla yhdistämättä sitä siihen, miten pienet lapset jossain kohtaa nälissään "varastelivat" ruokaa (oliiveja ja sipuleja?), minkälaiset hampaat Nefellä (puhumattakaan äidistään) on ja muutenkin se, että voiko oikeasti Tainan ja Paulin kaltaisilla fanaattisilla ja neuroottisilla, vähintäänkin oudoilla vanhemmilla olla noinkin paljon aikaa, tietoa ja ymmärrystä siitä, miten lapsia - varsinkaan vegaaneja - ruokitaan niin, ettei tulisi puutostiloja ja ravinnonvajautta? Kasvavat lapset tarvitsevat paljon enemmän ravintoa kuin anorektinen nelikymppinen nainen. Toisaalta ei hänellekään kunnon ruoka pahitteeksi olisi, kun miettii tuota ulkonäköä.

Kynnet oli Romeon, minusta ihan tavalliset teini-ikäisen pojan pureskellut kynnet.

Vierailija
6202/10856 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös voiko taaperot saada tarpeeksi ravintoa tolla ruokavaliolla. A:lla näyttää ainakin raajat olevan jotenkin tosi epäsuhtaiset, ja huom. Tää EI ole haukkumista, videoilla oon vaan kiinnittänyt huomiota, että jalat jotenkin vääntyneet, voihan se olla joku virheasento? Ja jotenkin ihan epäsuhtaisesti. Ja KJ näyttää kasvoista aika nääntyneeltä kun silmät mollottaa sillee. 

Ai kamala, en ole ainoa joka on huomannut, että KJ näyttää nälkiintyneeltä. :D Minulla tulee mieleen vain keskitysleirin vangit näin karkeasti sanottuna.

Joo :D lapsista vaan ei oikein saa mitään sanoa näissä ketjuissa, vaikka en mäkään pahalla, kiinnittänyt vaan huomiota just A:n ja KJ:n erikoisiin juttuihin. Vissiin tosta kommentista sain parin tunnin kommentointi kiellon koska oon rikkonut jotain sanoman sääntöjä.. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6203/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulossa jotain yökkäysvideon tapaista, kun on tulossa video asuntoauton pakin tyhjentämisestä, eli vessan paskasäiliön.

Suprise, että tyhjentäjä on Jerusalem.

Voitteko kuvitella Tainan tekevän kyseistä asiaa, no eipä todellakaa, paskahommat miehille (lue poikalapsille).

Meillä on asuntovaunu, mutta isä aina vaihtoi sen pakin.

Vierailija
6204/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että vuosi sitten pidin heidän perhettä täydellisenä perheenä täydellisine koteineen jne. Totuus on kyllä ihan toinen kun videoita katselee :DD Linnatalossa oli sen verran kauniit puitteet, että sai hyvin luotua kuvista sellaisen illuusion. Myös vaatteet olivat harmoniset kaikessa klassiudessaan.

Ruoat näyttivät kuvissa hyviltä ja jotkut pikkutyttöjen vaatteet tosi söpöiltä. Ajattelin, että olisipa minullakin joskus tuollainen perhe ja talo (tosin ei ehkä noin monta kapsia), mutta muuten tuo idylli mikä kuvista silloin välittyi kiehtoi minua.

Lumous on särkynyt, moni asia on vain kulissia tai illuusiota. Taina yrittää tehdä tavallisista asioita ihmeellisimpiä ja erikoisempia kuin ne onkaan. Videot ovat tylsiä nykyään, koska ei ne arkiset tavalliset asiat sen ihmeellisemmäksi muutu.

Vierailija
6205/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä sitten vähemmistössä kun en ole koskaan nähnyt heidän perheessään tai elämäntavassa mitään erityistä viehätystä? Lapsia on epätavallisen paljon ja heillä on erikoiset nimet, ei muuta. Ekan aamuherätysvideon katsoin ja minusta se vaikutti lähinnä huomion hakemiselta.

Vierailija
6206/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta perhettä on kiva seurata, ihastella ja kauhistella. En seuraisi jos he olisivat perus-Virtaset, erilaisuus kiinnostaa. Videoista voi olla montaa mieltä, mutta eihän niitä pakko ole katsoa. Jotenkin sitä vaan odottaa, mitä seuraava video tuo tullessaan, vai tuoko mitään.

Vierailija
6207/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten nimistä puheen ollen; varsinkin näin pidemmän ajan kuluessa oon entistä enemmän sitä mieltä, että nimillä ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin erikoisuuden- ja huomiontavoittelu. Sinänsä kauniiden ja "huomiota herättävien" (tietysti näin tylsän suomalaisen mielestä mielellään edelleen hillittyjen) nimien antaminen lienee ihan ok, mutta itse ainakin lasteni kohdalla olen tarkoin miettinyt nimien merkitystä. Ehkäpä Taina (ja miehensä) ovat kristittyinä ja älykkäinä tietoisia, minkälaisia persoonia vaikkapa Cleopatra ja Nefertiti historiallisina henkilöinä ovat olleet.

Vierailija
6208/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta perhettä on kiva seurata, ihastella ja kauhistella. En seuraisi jos he olisivat perus-Virtaset, erilaisuus kiinnostaa. Videoista voi olla montaa mieltä, mutta eihän niitä pakko ole katsoa. Jotenkin sitä vaan odottaa, mitä seuraava video tuo tullessaan, vai tuoko mitään.

Tulispa se ei-perus-Virtanen -meno jotenkin muuten vain esille, eikä niin, että tuon tuosta aika monia oikeasti huolestuttaa alaikäisten lasten hyvinvointi.

Vierailija
6209/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten nimistä puheen ollen; varsinkin näin pidemmän ajan kuluessa oon entistä enemmän sitä mieltä, että nimillä ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin erikoisuuden- ja huomiontavoittelu. Sinänsä kauniiden ja "huomiota herättävien" (tietysti näin tylsän suomalaisen mielestä mielellään edelleen hillittyjen) nimien antaminen lienee ihan ok, mutta itse ainakin lasteni kohdalla olen tarkoin miettinyt nimien merkitystä. Ehkäpä Taina (ja miehensä) ovat kristittyinä ja älykkäinä tietoisia, minkälaisia persoonia vaikkapa Cleopatra ja Nefertiti historiallisina henkilöinä ovat olleet.

Niin. Sama kuin antaisi lapselleen nimeksi Lucifer.

No, onneksi on kaikkitietävä jumalallinen kristitty valitsemassa nimiä, eikä meidän muiden tarvitsisi niin piitata.

Vierailija
6210/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin noihin nimiin liittyen tulee vahvasti viba, että olet lukenut jotain peruskoulun historiankirjaa ja olet sitä mieltä, että kaikki näiden kliseisien historianhenkilöiden nimet ovat parasta ja mielenkiintoisinta ikinä.

Siitä päästäänkin ajatukseen, että onko tämä koko juttu todellista? Voivatko he olla tosissaan?  Moni juttu on absurdia ja kammottavaa. En enää koe kulttimaisuutta mitenkään kiehtovana ja toivon ettei liioin muutkaan.

Ei osata kumpaakaan äidinkieltä kuin autettavalla tasolla, kirjoitukset vilisevät lukihäiriöisen henkilön virheitä. Sille ei toki voi mitään. Onneksi älykkyys ja erinomaisuus ja perimä ei (aina ;) ) liity lukihäiriöihin.

Vierailija
6211/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina on antanut ainakin itsestään aika yksinkertaisen mielikuvan. Jo se, että oletetaan perheen kolmen pikku prinsessan olevan kiinnostuneita niistä samoista tyllihameista kuin Taina itse, kertoo jo paljon. Ehkäpä heistä saadaan kunnon "koulutuksella" Tainaa miellyttävä jatkumo hänen ahdasmieliselle naiskuvalleen.

Cleo on surullinen esimerkki ja kopio sairaalloisen neuroottisesta äidistään. Toisaalta, ehkä he ovat hiton tyytyväisiä elämäänsä pienessä pumpulilla pehmustetussa tynnyrissään.

Vierailija
6212/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina on antanut ainakin itsestään aika yksinkertaisen mielikuvan. Jo se, että oletetaan perheen kolmen pikku prinsessan olevan kiinnostuneita niistä samoista tyllihameista kuin Taina itse, kertoo jo paljon. Ehkäpä heistä saadaan kunnon "koulutuksella" Tainaa miellyttävä jatkumo hänen ahdasmieliselle naiskuvalleen.

Cleo on surullinen esimerkki ja kopio sairaalloisen neuroottisesta äidistään. Toisaalta, ehkä he ovat hiton tyytyväisiä elämäänsä pienessä pumpulilla pehmustetussa tynnyrissään.

Tää kommentti on kyllä taas sellainen että saa vähän ihmettelemään kuinka ilkeästi muista pitää puhua. Noi kaikki jutut olisi voinut ilmaista mukavempaan sävyyn jos siihen on pakottava tarve. En ymmärrä mikä ajaa ihmisen tollaseen ilkeyteen.

Vierailija
6213/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kommentti on kyllä taas sellainen että saa vähän ihmettelemään kuinka ilkeästi muista pitää puhua. Noi kaikki jutut olisi voinut ilmaista mukavempaan sävyyn jos siihen on pakottava tarve. En ymmärrä mikä ajaa ihmisen tollaseen ilkeyteen.

Olen kyseinen kommentoija. Ehkä olin tarpeettoman ilkeä, mutta mielestäni itse väkipakolla julkisuuteen tunkevat ylimieliset ja itse ilkeät ihmiset eivät ainakaan alituiseen ansaitse mitään silkkihansikkoin käsittelyä. En sitä tietentahtoen ole tässäkään tehnyt, olen vaan tuonut päällimmäiset fiilikset kyseisestä naisesta esille.

Vierailija
6214/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliravituilta nuo lapset näyttää. Varsinkin tuo yksi vanhimmista pojista.

Vierailija
6215/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ainakin itse yritin tosi pitkään suhtautua tähän valtavirrasta poikkeavaan perheeseen positiivisesti ja mielenkiinnolla. Sittemmin varsinkin kyseisen perheen äiti on saanut lähinnä aikaan lähinnä ihmetystä ja inhoa. Eikä suunta tunnu ainakaan nyt minnekään tästä menevän. 

Vierailija
6216/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Leon ja Jennan uudella videolla esitelty asunto Jyväskylässä vai jossain muualla

Vierailija
6217/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin tuo vessan tyhjentäminen ja siitä jopa kahden videon tekeminen. Väkisinkin tulee mieleen, että kyseessä on joku esiteini-ikäinen, jonka mielestä kakka ja pissi on vähän ällöä. Mietin, että itse vastaavassa skenaariossa sivuuttaisin sen aika ohimennen; eiköhän kaikille asiasta kiinnostuneille selviä muutenkin, miten RV:n vessa tyhjennetään.

Ehkäpä Taina haluaa tehdä jonkin infopaketin kaikille, joille matkustelu on jotain käsittämättömän ihmeellistä.

Vierailija
6218/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myöskin mielestäni hieman outoa antaa vauvalle nimi seksuaalisuuden jumalattaren mukaan

Vierailija
6219/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin tuo vessan tyhjentäminen ja siitä jopa kahden videon tekeminen. Väkisinkin tulee mieleen, että kyseessä on joku esiteini-ikäinen, jonka mielestä kakka ja pissi on vähän ällöä. Mietin, että itse vastaavassa skenaariossa sivuuttaisin sen aika ohimennen; eiköhän kaikille asiasta kiinnostuneille selviä muutenkin, miten RV:n vessa tyhjennetään.

Ehkäpä Taina haluaa tehdä jonkin infopaketin kaikille, joille matkustelu on jotain käsittämättömän ihmeellistä.

Varsinkin jos on kymmenen lapsen äiti. Luulisi eritteiden tulleen tutuiksi.

Vierailija
6220/10856 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myöskin mielestäni hieman outoa antaa vauvalle nimi seksuaalisuuden jumalattaren mukaan

Afrodite on rakkauden jumalatar, höpsö.

Ketju on lukittu.