Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
En löydä enää kommenttia, jossa kysyttiin, onko sandaalit edes ergonomiset.
No, kai nuo on, mutta enemmänkin tuollaiset Läpsyttimet. Noilla ei kyllä kävellä pitkiä matkoja, eikä mitään luontopolkuja.
Pelkästään jalkapöydän yli menee side.Tulee noi varmaan halvaks isolle porukalle, mutta kengissä ei kannattais säästää tossa kohtaa, varsinkaan jos heillä ei oo MITÄÄN muita kenkiä. Siis kai ne pitää ne converset??
Noilla läpsyttimillähän tulee kylmä. Ei Euroopassa nyt mikään lämmin ole koko akan.
Niillä läpökkäilläkö ne ajaa autoa? Ihan tosi huonot ajamiseen, etenkin, kun pitkiä matkoja ajetaan.
Ihan turha tuo uusin video taas. Pelkkää soittimien pakkailua jo toista kertaa putkeen. Huvittavaa kun lapset odottaa jonossa että saa kantaa tavaraa autolle jotta äiti saa kuvattua. Ja video loppuu kun auto on pakattu. Huomenna sitten varmaan kolmas video putkeen soittimien myynnistä kun vihdoin päästään sinne soitinkauppaan saakka tekemään kauppoja!
Tulisipa jo niitä matkavideoita vihdoin mutta tätä tahtia alkaa kyllä vaikuttaa siltä että pakkausvideoita tulee vielä pari viikkoa. Ehkä jopa jokaisen lapsen minimalististen matkatavaroiden esittely yksi kerrallaan = 9 pakkailuvideota lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://youtubermoney.com/calculator/taina-licciardo-toivola-net-worth
Vaikka ei tienaisi lähellekkään linkin takana olevia summia, niin sossun tuille tuskin olisi silti mitään tarvetta.
Suomen parhaiten tienaava tubettaja the relaxing end, tuolla sanotaan tienaavan 50 000 kuussa ja virallisissa tiedoissa 150 000 vuodessa! Eli neljäsosa voi olla se totuus noista summista
En tiedä mistä virallisista tiedoista puhut, mutta yritykseen sisään tuleva raha ei ole sama kuin yrittäjän nostama palkka.
Verotiedoista tietenkin. Tainalla ei taida olla yritystä, ainakaan oy. Toiminimen tulot taas on kaikki henkilökohtaista tuloa.
Okei. Tottakai Tainalla on yritys, mutta me ei tiedetä onko se oy vai toiminimi. Oy:n tilinpäätös on julkinen, toiminimen ei edes välttämättä tarvitse sitä tehdä eikä se ole julkista tietoa jos se tehdään. Siltikään yrittäjän tulot eivät ole sama kuin liikevaihto. Liikevaihtosta vähennetään kaikki yrityksen kulut ja vasta sitten saadaan se summa, mikä on toiminimiyrittäjän verotettava tulo. Esimerkiksi omassa yrityksessäni kuluja on hiukan yli puolet liikevaihdon määrästä.
Ja Tainalla ei ole kuitenkaan ollut niitä tuloja joilla vloggaajat suurimmat tulonsa tienaavat.
Toivottavasti ei tule mitään tylsiä matkavideoita. Ihan tarperksi on jo nähty niitä.
Tai jos tuler niin oikeaa sisältöä. Esim. Mitä maksoi leirintäyö, entä ruokakassi. Kuka laittoibruuat ja misdä.
Ei mitään kekaroiden kiljumista leikkikentällä/omenapuussa.
Vierailija kirjoitti:
No, kai nuo on, mutta enemmänkin tuollaiset Läpsyttimet. Noilla ei kyllä kävellä pitkiä matkoja, eikä mitään luontopolkuja.
Pelkästään jalkapöydän yli menee side.Tulee noi varmaan halvaks isolle porukalle, mutta kengissä ei kannattais säästää tossa kohtaa, varsinkaan jos heillä ei oo MITÄÄN muita kenkiä. Siis kai ne pitää ne converset??
Noilla läpsyttimillähän tulee kylmä. Ei Euroopassa nyt mikään lämmin ole koko akan.
Mä laitoin sen kommentin ergonomisuudesta. Kasvavalla lapsella pitäisi mielestäni olla sellaiset kengät, jotka mielellään tukee jalkaa mutta vähintään nyt edes pysyy jalassa juostessa. Voin kuvitella, miten nuo lipokkaat lentää menemään kun vauhti on vähänkin kovempi.
Ja jos Tainalla tosiaan on reuma, niin en ymmärrä noita kenkävalintoja yhtään. Korkobootsit, Uggit, Converset ja sandaalit? Eihän mikään noista tue jalkaa yhtään. Paljasjalkakenkäkin olisi noita parempi vaihtoehto, jos on tuki- ja liikuntaelinsairaus. Mä en voisi kuvitellakaan käyttäväni noita Tainan ainoita jalkineita jatkuvasti ilman kipuja, ja mulla on sentään ”vain” lättäjalka.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tule mitään tylsiä matkavideoita. Ihan tarperksi on jo nähty niitä.
Tai jos tuler niin oikeaa sisältöä. Esim. Mitä maksoi leirintäyö, entä ruokakassi. Kuka laittoibruuat ja misdä.
Luuletko tosiaan että ne menee 6kk euroopan halki eikä kuvaa ollenkaan videoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan että ne menee 6kk euroopan halki eikä kuvaa ollenkaan videoita?
En luule. Mutta minä voin valita mitä katson ja mitkä jätän katsomatta.
Milloin lähtevät reissuun? Näi vähän aikaa sitten Cleopatran prismassa. Hänellä oli hienot kuulokleet😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taina jaksaa ja kerkeää touhuta. Ei kyki täällä aamua iltaa kirjoittelemassa ja arvostelemassa muita. Eli hän elää.
Just näin, itse ainakin arvostan tuota työmäärää minkä tekee. Ei tule eurot helpolla ja kovan hinnan maksavat tuosta työstä kun koko perhe on julkisuudessa. Pistävät itsensä likoon joka päivä. Rohkeaa toimintaa, varsinkin kun tietää minkälaista loskaa aina saa niskaansa Suomessa. Onpahan keksinyt hyvän tavan elättää perheensä ja ansaitsee joka euron minkä saa. Kaikkea ei kannata kertoa eikä olla ihan ajantasaistakaan että saa jonkunlaisen arkirauhan elämälleen.
Mikä TYÖMÄÄRÄ? Ei tuossa perheessä ole yhtään työssäkäyvää. Lapset hoitavat lapset ja siivouksen, mies tekee ruuat, Taina tekee lapsia ja kuvaa.
Lapsia ei edes kannusteta opiskelemaan pitkälle.
Tubetähteys on tosiaankin vain tähdenlento. Pohjalla hyvät sosiaalituet niin voi kuvitella mitä vaan ikuisesta maineesta. Tosi ”järkevää” tuoda pikkulapset julkisuuteen ja lähteä sitten reissaamaan Eurooppaa. Tuollaisen porukan erottaa helposti ja lapset ovat alttiina esim.kidnappaukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla läpsyttimillähän tulee kylmä. Ei Euroopassa nyt mikään lämmin ole koko akan.Mä laitoin sen kommentin ergonomisuudesta. Kasvavalla lapsella pitäisi mielestäni olla sellaiset kengät, jotka mielellään tukee jalkaa mutta vähintään nyt edes pysyy jalassa juostessa. Voin kuvitella, miten nuo lipokkaat lentää menemään kun vauhti on vähänkin kovempi.
Ja jos Tainalla tosiaan on reuma, niin en ymmärrä noita kenkävalintoja yhtään. Korkobootsit, Uggit, Converset ja sandaalit? Eihän mikään noista tue jalkaa yhtään. Paljasjalkakenkäkin olisi noita parempi vaihtoehto, jos on tuki- ja liikuntaelinsairaus. Mä en voisi kuvitellakaan käyttäväni noita Tainan ainoita jalkineita jatkuvasti ilman kipuja, ja mulla on sentään ”vain” lättäjalka.
Sillä on nivelrikko, ei reuma. On itse mulle kertonut. En tiedä onko englanniksi samantyyppinen sana.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on nivelrikko, ei reuma. On itse mulle kertonut. En tiedä onko englanniksi samantyyppinen sana.
Taina kyllä kirjoittaa aina, että hänellä on rheumatoid arthritis eli nivelreuma. Nivelrikko on englanniksi osteoarthritis. Nivelreuma ja nivelrikko voivat esiintyä myös yhdessä.
Eli joko Tainalla on termit hukassa tai hänellä on nuo molemmat sairaudet. Taina on kyllä kirjoittanut myös että hänellä on autoimmuunisairaus, mikä viittaisi juuri nivelreumaan.
Onko Cleopatralla yhtään omaa persoonaa vai onko hän vain Tainan muovaama ihminen? Videoista tai hänen somesta ei saa mitään irti. Instagramissakin vain mainostaa perheensä videoita.
Hänelle tekis hyvää muuttaa omilleen kauas perheestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taina jaksaa ja kerkeää touhuta. Ei kyki täällä aamua iltaa kirjoittelemassa ja arvostelemassa muita. Eli hän elää.
Just näin, itse ainakin arvostan tuota työmäärää minkä tekee. Ei tule eurot helpolla ja kovan hinnan maksavat tuosta työstä kun koko perhe on julkisuudessa. Pistävät itsensä likoon joka päivä. Rohkeaa toimintaa, varsinkin kun tietää minkälaista loskaa aina saa niskaansa Suomessa. Onpahan keksinyt hyvän tavan elättää perheensä ja ansaitsee joka euron minkä saa. Kaikkea ei kannata kertoa eikä olla ihan ajantasaistakaan että saa jonkunlaisen arkirauhan elämälleen.
Mikä TYÖMÄÄRÄ? Ei tuossa perheessä ole yhtään työssäkäyvää. Lapset hoitavat lapset ja siivouksen, mies tekee ruuat, Taina tekee lapsia ja kuvaa.
Lapsia ei edes kannusteta opiskelemaan pitkälle.
Tubetähteys on tosiaankin vain tähdenlento. Pohjalla hyvät sosiaalituet niin voi kuvitella mitä vaan ikuisesta maineesta. Tosi ”järkevää” tuoda pikkulapset julkisuuteen ja lähteä sitten reissaamaan Eurooppaa. Tuollaisen porukan erottaa helposti ja lapset ovat alttiina esim.kidnappaukselle.
Mua ärsyttää lukea tätä ketjua kun täällä on tän yhden katkeron tunnistettavia sossumasseista jauhavia viestejä jatkuvasti. Voitaisko keskittyä nyt todellisuuteen. Suomen yhden suosituimman tubettajan elämä ei varmaan nyt pyöri sossun ympärillä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Yrityksen nimi ei tarvivolla sukunimen mukaan.
Yrityksen nimen ei tarvitse olla, mutta yritys pitää perustaa omalla nimellä eikä taiteilijanimellä ja ne tiedot on julkisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen etteivät mene 6 kk euroopan halki
Apua, tänään tulee video kuinka sängyt on myyty ja nukkuvat nyt lattialla 😂 huomenna varmaan sit video kuinka pöydät on myyty ja syövät lattialla ja 10 minuutin videosta 7 minuuttia on lapsien kiljumista.
Tainalla ei kyllä videoiden suhteen ole mitenkään minimalistinen ote, tiiviit videot vähemmällä sähellyksellä olisi paljon parempia tuon silpun sijaan. Pakkailun ja tavaroiden myynninkin voisi tiivistää pariin vähän pidempään videoon kun nyt näyttää siltä, että niitä tulee 20. Ei houkuttele katsomaan kun jo etukäteen tietää, että videossa ei tapahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Apua, tänään tulee video kuinka sängyt on myyty ja nukkuvat nyt lattialla 😂 huomenna varmaan sit video kuinka pöydät on myyty ja syövät lattialla ja 10 minuutin videosta 7 minuuttia on lapsien kiljumista.
Tainalla ei kyllä videoiden suhteen ole mitenkään minimalistinen ote, tiiviit videot vähemmällä sähellyksellä olisi paljon parempia tuon silpun sijaan. Pakkailun ja tavaroiden myynninkin voisi tiivistää pariin vähän pidempään videoon kun nyt näyttää siltä, että niitä tulee 20. Ei houkuttele katsomaan kun jo etukäteen tietää, että videossa ei tapahdu mitään.
Äänen laatu on ala-arvoinen kun talossa kaikuu ja sit vielä lapset kiljuu ja äiti puhuu vinkuvannarisevalla äänellä. Ei pysty katsomaan näitä videoita.
Vierailija kirjoitti:
Onko Cleopatralla yhtään omaa persoonaa vai onko hän vain Tainan muovaama ihminen? Videoista tai hänen somesta ei saa mitään irti. Instagramissakin vain mainostaa perheensä videoita.
Hänelle tekis hyvää muuttaa omilleen kauas perheestään.
Nuo pojat vaikuttaa ihan eläväisiltä ja normaaleilta. Ovatkohan he poikina säästyneet tuolta Tainan ''koulutukselta''. Kuten tästä on paljon puhuttu niin Taina sekä Cleopatra molemmat tuntuvat ihailevan laihuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taina kyllä kirjoittaa aina, että hänellä on rheumatoid arthritis eli nivelreuma. Nivelrikko on englanniksi osteoarthritis. Nivelreuma ja nivelrikko voivat esiintyä myös yhdessä.
Eli joko Tainalla on termit hukassa tai hänellä on nuo molemmat sairaudet. Taina on kyllä kirjoittanut myös että hänellä on autoimmuunisairaus, mikä viittaisi juuri nivelreumaan.
Edelleen Taina on kertonut, että tauti on parantunut (reversed) syömällä vegaaniruokaa. 😛
Pelkästään jalkapöydän yli menee side.
Tulee noi varmaan halvaks isolle porukalle, mutta kengissä ei kannattais säästää tossa kohtaa, varsinkaan jos heillä ei oo MITÄÄN muita kenkiä. Siis kai ne pitää ne converset??