Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Mulla tuli mieleen tosta ku Taina kehuu Cleopatran ulkonäköä että jos hän vain yrittää piristää.Teinitytöthän monesti kärsivät huonosta itsetunnosta 🤔 Taina näytti jotenkin hirveeltä tossa piparkakku-videolla. Riutunut ja huulikin halki, toivottavasti ei mitään ravinnon puutetta. Itse jouduin aikoinaan kantamaan liikaa vastuuta pikkusisaresta ja ei kyllä ole mikään kiire perustaa omaa perhettä. Tuntuu että on jo yhden lapsen kasvattanut...
Eräs suomitubettaja tyttö teki mielipidevideon tainasta. :)
Hei millonkas se Tainan käsi sitten murtui? Eikö sen pitäisi jo näkyä videoissa jos viisi viikkoa paketissa?
Sukupuoliroolit on ainakin selkeät tässä perheessä. Uusimmalla videolla Nefertiti pomppii ja sanoo "I'm a ninja!" johon Taina korjaa, että "No you're not, you are a princess!"
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tämän videon, ja oli kyllä hyviä mielipiteitä.
Minä lopetan Tainan ja Kingdominsa seuraamisen nyt. Lasten parhaan takia.
(En siis ole hater.)
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoliroolit on ainakin selkeät tässä perheessä. Uusimmalla videolla Nefertiti pomppii ja sanoo "I'm a ninja!" johon Taina korjaa, että "No you're not, you are a princess!"
:(
Vierailija kirjoitti:
Yrittää saada lisäbuustia omalle kanavalleen? Katsoin pätkän, enempää en pystynyt. Tyhjänpäiväistä lätinää.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoliroolit on ainakin selkeät tässä perheessä. Uusimmalla videolla Nefertiti pomppii ja sanoo "I'm a ninja!" johon Taina korjaa, että "No you're not, you are a princess!" [/quote
Ekaa krt avasin tän keskustelun, ja kurkkasin instaa. MIKÄ TSIISUS TÄÄ HÄRISTINMUIKKELI ON??!!? Ei kai tää ole oikeasti olemassa.....ja saa muka siis opettaa noita lapsia kotona, altistaen vain omalle vaikutukselleen? Vai onko joku sketsi youtube-kanava?? Sitä en aio edes avata. :-O
Antaisi Taina Nefertitin olla ninja jos haluaa. Aina ei tarvi leikkii prinsessaa. Ei vanhempien tarvitse määrittää lasten leikkejä
Siis minkä ikäinen Tainan mies on?
Onko nää jotain lestadiolaisia vai onko ne muuten vaan päästään sekaisin
Jotenki huvittava hänen ensimmäinen video, kun hän käy synnyttämässä niinkuin se olis jokin rutiini :D
Vierailija kirjoitti:
Onko nää jotain lestadiolaisia vai onko ne muuten vaan päästään sekaisin
Uskovaisia mutta ei lestadiolaisia. Ja muuten vaan pääatään sekaisin :)
Vierailija kirjoitti:
Entä Jani gay-Toivola
Ei kuulu samaan perheeseen
Vierailija kirjoitti:
Jotenki huvittava hänen ensimmäinen video, kun hän käy synnyttämässä niinkuin se olis jokin rutiini :D
No eiköhän se kymmenennen kerran sitä jo ole, kaikella kunnioituksella.
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ikäinen Tainan mies on?
Syntynyt 1964 eli hyvin todennäköisesti 54-vuotias, jollei ole syntynyt ihan vuoden viimeisenä päivänä (jolloin olisi vielä muutaman päivän 53v).
Ihmettelen tuota Tainan "raamatullisuutta", kun Raamatussa kielletään itsensä kehuminen. "Kehukoon sinua toisen huulet" Sananlaskuissa. Ei ole vissiin sattunut Tainan silmään tuo kohta...
Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi, vieras, ei omat huulesi. Sananlaskut 27:2. Mun mielestä Tainan videot on melkolailla alusta loppuun omaa kehua. Jos ei koko ajan, niin se "henki" siellä kuitenkin on.
Tuskin täällä kuitenkaan juuri kukaan on Tainan "hater".