Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, että Jenna todellakin ON raskaana!!!
Tää on 100% totta, koska, oon Jennan kaveri! Ihanaa!! <3 Oon niin onnellinen niiden puolesta!
Onni on kaltaisesi ystävä.
Eiku.
Varmaan todella hyvä kaveri, joka tulee AV:lle juoruamaan
Jenna on vielä aivan tyttönen, hihittelevä, ujo ja keskeneräinen. Oma persoona vasta hiljalleen kehittymässä. Käy todella paljon sääliksi, jos on raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät pysty käymään missään seurakunnassa kertaa paria useammin, sillä Taina riitaantuu nopeasti, jos ei pääse ohjaamaan toimintaa. Hänen täytyy saada päättää koko perheen vaatetus, koulutus ,sanomiset... ei tällainen ihminen voii toimia missään yhteisössä, vain alistetussa perheessään.
Ehkä 10 vuoden päästä joku noista perheen nykyisistä teineistä tulee tilittämään mediassa millaista oli elää kultissa, jossa kaiken piti olla aina yhtä naurua ja yummya ja laihdutusta 24/7.
Ei todellakaan vaikuta miltään kultti - touhulta. Itse olen samantyyppisestä uskovaisesta kodista, ja voin kertoa että aika normaaleja ovat.
Lapsista näkyy että ovat tyytyväisiä ja onnellisia aidosti.
Vierailija kirjoitti:
No herrajestsas, ihan avoimesti hän tuosta meidän ystäväpiirissä puhuu ja on onnellinen! Toki ei halua tuoda julkisuuteen vielä. Julkkiksilla keskenmenojakin riivitään koko kansan kesken :( Toivotaan, että Jumala antaa vauvan syntyä. <3 Ei ole salaisuus tuo raskaus. :)
Onnea ja Jumalan siunausta Jenna ja Lepa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herrajestsas, ihan avoimesti hän tuosta meidän ystäväpiirissä puhuu ja on onnellinen! Toki ei halua tuoda julkisuuteen vielä. Julkkiksilla keskenmenojakin riivitään koko kansan kesken :( Toivotaan, että Jumala antaa vauvan syntyä. <3 Ei ole salaisuus tuo raskaus. :)
Mutta koska minä olen ollut myös vähän kateellinen hänen saamastaan somehuomiosta, niin ajattelin, että saanpa nyt edes sen viisi sekuntiani julkisuudessa, kun kerron tämän,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät pysty käymään missään seurakunnassa kertaa paria useammin, sillä Taina riitaantuu nopeasti, jos ei pääse ohjaamaan toimintaa. Hänen täytyy saada päättää koko perheen vaatetus, koulutus ,sanomiset... ei tällainen ihminen voii toimia missään yhteisössä, vain alistetussa perheessään.
Ehkä 10 vuoden päästä joku noista perheen nykyisistä teineistä tulee tilittämään mediassa millaista oli elää kultissa, jossa kaiken piti olla aina yhtä naurua ja yummya ja laihdutusta 24/7.
Ei todellakaan vaikuta miltään kultti - touhulta. Itse olen samantyyppisestä uskovaisesta kodista, ja voin kertoa että aika normaaleja ovat.
Lapsista näkyy että ovat tyytyväisiä ja onnellisia aidosti.
Julistettiinko teidänkin perheessä, että loppu on lähellä?
https://www.bbc.com/news/world-latin-america-45207572
Valkoiset vaatteet ilmeisesti ovat osa tuota lahkotouhua. Ainakin anoppi/mummo kuuluu tuohon lahkoon, joten tästä päättelen.
Mitä vit-tua te jauhatte ja kenestä?? Ja miksi?? Hohhoijaa en voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vit-tua te jauhatte ja kenestä?? Ja miksi?? Hohhoijaa en voi käsittää.
Eikä tarviikaan käsittää. Mene pois.
Ilmiantakaa jo tämä ketju että päästään eroon. Tämä jos mikä on kuolleen hevosen hakkaamista. Kaikki tyhjänpäiväiset jutut jauhettu läpi tuhat kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantakaa jo tämä ketju että päästään eroon. Tämä jos mikä on kuolleen hevosen hakkaamista. Kaikki tyhjänpäiväiset jutut jauhettu läpi tuhat kertaa.
Ootko sama joka kommentoi aina hel-nyc ketjuihin? :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ihan avoimesti puhuu, mutta ei ole halunnut kertoa isolle yleisölle, eli sinä päätit tulla sen parille tuhannelle pamauttamaan.
Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uskovaiset eivät lausu turhaan Herran nimeä, että herrajestas vaan sullekin...trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sama joka kommentoi aina hel-nyc ketjuihin? :D:D
Empå ole.
King-James video tulossa puolelta!
Miksi, oi miksi ajetaan 2 vuotias lähes kaljuksi. Oon sitten vaikka kukkahattutäti mutta tota en kyllä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi ajetaan 2 vuotias lähes kaljuksi. Oon sitten vaikka kukkahattutäti mutta tota en kyllä ymmärrä.
Meni minunkin mielestä yli. Rajansa kaikella.
Uusimman videon kommenteissa on tavallaan myöntänyt noi lapsiparit!
Tiedoksi, että Jenna todellakin ON raskaana!!!
Tää on 100% totta, koska, oon Jennan kaveri! Ihanaa!! <3 Oon niin onnellinen niiden puolesta!