Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
3061/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä Pauliakin videoissa, piti Omegaa sylissä😊

Vierailija
3062/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa vauvat lattialla-videossa yritetään saada vauvoja "casuaalisti" ryömimää kilpaa ja Omega ei usein ole innostunut ajatuksesta😄 vauvaa ei voi pakottaa, vaikka kuinka äiti yrittäisi saada siistejä juttuja kuvattua, niin vauvat eivät aina suostu yhteistyöhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat täällä arvostelevat upeaa perheenäiti joka on laittanut perheen uransa edelle.

Hävetkää av-mammat.

Vierailija
3064/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat täällä arvostelevat upeaa perheenäiti joka on laittanut perheen uransa edelle.

Hävetkää av-mammat.

Missä nyt on kiusattu? Tai mikä viesti on kiusaamista?

Vierailija
3065/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyttää myös tuttipullojen jatkuva imeskely. KingJames ja Nefertiti on liian isoja sellaiseen.. Eikö KJ olekkin jo kolme?

Lapset esitetään hurjan nuorena kaikkia taitoja, kieliä ja instrumentteja oppivina neroina, joita kuitenkin infantilisoidaan tuttipulloilla, ryömimisillä yms. Jännittävä ristirita.

Vierailija
3066/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3067/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tuo Tainan kommentti Leonardin uusimpaan videoon. Alkaa sanoilla OK. Ja Leonardo oli pitkin kenkien ostosreissua postaillut kenkien kuvia ÄIDILLE. 20-vuotias :D

Vaikutti että Taina ei ollut kovin innoissaan videosta. "Neat video"...

Vierailija
3068/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leonardon ja Jennan elämä vaikuttaa videoiden kautta aika... tylsältä. Marketeissa pyörimistä, märkien kenkien päivittelyä, kolkoissa asunnoissa olemista.

No eipä meistäkään varmaan kovin moni mitään hirmuisen jännää elämää elä, missä joka päivä tapahtuisi jotain erikoista, mutta samaa mieltä olen siitä, että ei mulla ainakaan ole mielenkiintoa katsella tuollaista perusharmaata arkea tubettajalta, jos videoissa ei tosiaan ole mitään muuta sisältöä, mistä voisin jotenkin hyötyä edes viihdemielessä. Kyllä mä katson tubesta sellaisia videoita, joissa joko tapahtuu jotakin siistiä esim. matkustelua tai jotain vähän erikoisempaa arkea tai sitten sellaisia juttuja, joista voin oppia ja ottaa vinkkejä, kuten ruoka- meikki- ja treenivideoita.

Vierailija
3069/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeks mutta millä nuo rahottaa tuon kuitenkin suht hulppeen elämänsä? Eihän ne käy edes töissä! Kelan rahoilla?

Vierailija
3070/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, että mikä tuo Omegan haalarijutska on?🤔 näyttää epämukavalta.

En tiedä vauvoista/lapsista paljoakaan, onko joku yleinenkin haalari?

Se on unipussi. 🙂 on aika tavallista.

Kiitos, enpä ollut ennen tuollaisesta kuullut tai nähnyt ikinä. 😊

Vierailija
3071/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeks mutta millä nuo rahottaa tuon kuitenkin suht hulppeen elämänsä? Eihän ne käy edes töissä! Kelan rahoilla?

Netistä löytyy käteviä sosiaalitukilaskureita. Tuon kokoinen perhe saa tukia noin 5 000 euroa kuussa. Ei todellakaan kannata mennä töihin.

Vierailija
3072/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loogista miksi Cleo saa ajokortin. Ei ole muuttamassa kotoa varmaan vuosiin ja näin voi auttaa perhettä enemmän olemalla toinen, jolla on ajokortti. Leo taas oli jo suhteessa pitkään ja oli oletettavissa, että menee naimisiin nopeasti. Tuskin perheellä on varaa kaikille kustantaa korttia.

Vierailija
3073/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä paljon tuo perheen esittelyvideo. Ei tietenkään tarvitse kertoa esim. tarkkoja syntymäpäiviä tai opiskelupaikkoja ym, mutta ainakin nimistä Tainalla varmaan riittäisi juttua. Ja voisi kertoa myös, että kuka on missäkin vaiheessa/ milläkin alalla koulussa tai töissä :) Ja iät.

Erityisesti Cleosta tämä kiinnostaisi, onko nyt siis opiskelemassa tai töissä? Onko opiskellut peruskoulua pidemmälle? Toivottavasti ei jämähdä vain kakkosäidiksi tuohon perheeseen miestä odottelemaan. Vai onko hän vaan "kokopäiväisesti" "working on her music"? Toki on jo aikuinen, eli hänen pitäisi saada ihan itse päättää omasta somenäkyvyydestään tai -näkymättömyydestään.

Vierailija
3074/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi heidän elämän ihan ”hulppeaa” olevan.🤔 Vuokralla asunnossa, johon saavat asumistuet ja vuokrakin todennäköisesti kohtuullinen, kun kyseinen asunto on kuulema heidän tuttunsa omistama. Lapsista saavat mukavasti tukea.

Syövät nähtävästi ihan tavallisia kasvisruokia, toki hedelmät yms. Voivat tulla kalliiksi.

Musiikkivehkeisiin menee rahaa, mutta niitä ei tarvi jatkuvasti ostaa ja muuten lapset taitavat harrastella kotona.

Vaatteisiinkaan he eivät kaikesta päätellen törsää ja nuoremmat luultavasti saavat vanhempien lasten vaatteet.

Ruotsin risteily silloin tällöin ei ole mikään tuhansien sijoitus.

Toki he näyttävät elämänsä ”parhaat palat” videoissa, mutta en minä niissäkään ole mitään suurta luksusta ja hulppeutta nähnyt.

Vierailija
3075/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3076/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi heidän elämän ihan ”hulppeaa” olevan.🤔 Vuokralla asunnossa, johon saavat asumistuet ja vuokrakin todennäköisesti kohtuullinen, kun kyseinen asunto on kuulema heidän tuttunsa omistama. Lapsista saavat mukavasti tukea.

Syövät nähtävästi ihan tavallisia kasvisruokia, toki hedelmät yms. Voivat tulla kalliiksi.

Musiikkivehkeisiin menee rahaa, mutta niitä ei tarvi jatkuvasti ostaa ja muuten lapset taitavat harrastella kotona.

Vaatteisiinkaan he eivät kaikesta päätellen törsää ja nuoremmat luultavasti saavat vanhempien lasten vaatteet.

Toki he näyttävät elämänsä ”parhaat palat” videoissa, mutta en minä niissäkään ole mitään suurta luksusta ja hulppeutta nähnyt.

Se on kyllä hienoo, että nuo osaa iloita sillein vähemmästäkin. Tainalla on taito tehdä vähästä hyvää. Ulkomaalaisille risteilyreissut vaikuttaa tosi luksukselta, vai ollaanko me vaan niin totuttu risteilyihin, että itse vähätellään niitä? Kyllä noilla uusilla laivoilla käynti on hienoa.

Vähillä vaatteilla saa tyylikästä ja halvalla saa terveellistä.

Siitä Taina saa mun rispektitm

Vierailija
3077/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä hienoo, että nuo osaa iloita sillein vähemmästäkin. Tainalla on taito tehdä vähästä hyvää. Ulkomaalaisille risteilyreissut vaikuttaa tosi luksukselta, vai ollaanko me vaan niin totuttu risteilyihin, että itse vähätellään niitä? Kyllä noilla uusilla laivoilla käynti on hienoa.

Vähillä vaatteilla saa tyylikästä ja halvalla saa terveellistä.

Siitä Taina saa mun rispektitm

Juurikin niin! Pidän myös siitä, että he tekevät paljon yhdessä perheenä. Toki en tiedä kuinka heidän perusarki videoiden ulkopuolella, mutta videoiden perusteella mukava ja rakastava yhteishenki. :)

Vierailija
3078/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 e/kk noin isolle perheelle ei todellakaan ole paljon. Sehän ei ole edes 500 e/hlö. Meillä menee tuo 5000 e kuussa ihan neljän ihmisen menoihin.

Vierailija
3079/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viistonnii kirjoitti:

5000 e/kk noin isolle perheelle ei todellakaan ole paljon. Sehän ei ole edes 500 e/hlö. Meillä menee tuo 5000 e kuussa ihan neljän ihmisen menoihin.

Öö. Olisiko aika katsoa peiliin?

Vierailija
3080/10856 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se 5000 euroa/kk paljon rahaa kuitenkin.  Itse saan kotihoidontukea + lapsilisää yhteensä noin 250 euroa/kk. En kyllä silti itse lähtisi tekemään kymmentä lasta, jos mieheni ei voisi käydä töissä. Toki Paulin oletettu työkyvyttömyys on voinut alkaa vasta viimeisen lapsen synnyttyä, mutta tuskin hän Suomeen tullessaan osasi suomea, en usko että osaa nytkään kovin paljon. Ilman kielitaitoa on paha työskennellä, ellei ole esim. iso kiho jossain kansainvälisessä firmassa.

Ketju on lukittu.