Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leo vaikuttaa aina ihan superilkeältä snäpeissä ja videoilla, kukaan muu huomannut samaa? Jerusalem vaikuttaa lämpimältä persoonalta, kun taas Leonardo ivailee jatkuvasti esimerkiksi Jennalle ja teki tämän naurunalaiseksi vitsailemalla videollaan, että Jenna on hänen siskonsa, joka meni monille läpi.
Superilkeältä? Häh? Normaali kakskymppinen eloisa miehenalku. Täällä pitää näköjään väkisin keksiä kaikkea negatiivista ko perheestä.
Juu, normaali kakskymppinen väittääkin useaan otteeseen (videoilla & snäpissä) vaimoaan siskokseen...
Minusta tuollainen Leon tyylinen adhd sekoilu ja jatkuva, mauton, huonon läpän heittäminen on korkeintaan jonkun vasta täysi-ikäistyneen pojan käytöstä, ei tosiaankaan enää parikymppisen. Tai no siis meitähän on moneen junaan, mutta kyllä mulla tulee Leon käytöksestä mieleen enemmän 15-, kuin 20-vuotias. Ja olen itsekin kuitenkin vasta 22v...
Minusta se on kyllä aika alentavaa, julkista nolaamista.
Leon ig-kuvan kuvateksti hääpäivältä oli aika kiinnostava myös, etten sanoisi.
https://www.instagram.com/p/Bqh6fhrFfg_/Mikäs tuossa tekstissä on?
Minäkin mietin, että mikä tuossa kuvatekstissä on kiinnostavaa?
Varmaan se, että pitäisi löytää "kallis" ja "hyveellinen" vaimo, jonka Leo onkin nyt sitten napannut.
Vierailija kirjoitti:
Tää kuva oli kerran suositeltu minulle kun selailin ig ja sattumalta huomasin että Leo oli menny tykkäämään siitä
https://www.instagram.com/p/Bp8r_HXHxC7/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…
Vierailija kirjoitti:
Tää kuva oli kerran suositeltu minulle kun selailin ig ja sattumalta huomasin että Leo oli menny tykkäämään siitä
https://www.instagram.com/p/Bp8r_HXHxC7/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…
Mitä tässä kuvassa on? Linkki ei jostain syystä avaudu mulle.
Mitä tossa Leon tykkäämässä ig kuvassa on? Linkki ei toimi mulle.
Toimii se. Siinä oli tiimalasivartaloisen isotissinaisen kuva ja jumppaohjeita miten nainen saa tiimalasivartalon.
Ja nyt se ig kuva on jostain syystä poistettu😂
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmaan jo Australiassa, pian saadaan videoita sieltä!
Tänään T, Jerus. ja Nef. JKL:n Prismassa, joten ei ihan vielä siellä asti sentään
Tätä perhettä voisi sponssata Conversen lisäksi Jyväskylän Prisma, niin usein se näkyy tai mainitaan videoissa tai heidät bongataan siellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Leon ig-kuvan kuvateksti hääpäivältä oli aika kiinnostava myös, etten sanoisi.
https://www.instagram.com/p/Bqh6fhrFfg_/Jenna on tässä kuvassa aivan Tainan näköinen 🧐
Niin on! Mutta voi hyvin olla se sukulaisuus on olemassa. Ovat jotain pikkuserkkuja. Jennan äidin tai isän sukunimi on ilmeisesti Toivola. Joku lähisukulainen jokatapauksessa on Jennallakin Toivola, sen muistan.
Näin keskiviikkona Jerusalemin ja Shakespearen seppälän prismassa
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli silikonitissisen, leveälanteisen ja tiimalasivyötäröisen naisen bikinikuva rajattuna niin, että näkyi kaulasta reisiin kroppa ja vieressä jumppaohjeita, miten saa sellaisen kropan :'D Aikansa saa jumppailla, että silarit ilmestyy tyhjästä XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jestas nuo Leo ja Jenna ovat lapsia!! Juridisesti täysi-ikäisiä, mutta muuten kyllä aivan elämän alkuvaiheessa vielä. Itse en olisi ikinä voinut mennä naimisiin 18- enkä 20-vuotiaana, hädin tuskin olin valmis seurustelemaan silloin.
Eipä siinä mitään, jos he todella kokivat olevansa valmiita elämän kestävään avioliittoon, mutta toivottavasti he tekivät sen ihan omasta tahdostaan eikä vanhempien tai seurakunnan painostuksesta.
Joo, avioero on mahdollinen ja paperilla helppo, mutta itse ainakin menin naimisiin sillä periaatteella, että liitto kestää loppuelämäni, oli se sitten kuinka pitkä tahansa. Noiden vanhempina olisin toivonut, että he olisivat seurustelleet ja menneet vaikka teinikihloihin edes muutamaksi vuodeksi ennen virallista sitoutumista.
Seurustelu on synti, kuten yhdessä asuminenkin. Siksi menivät niin nopeasti naimisiin. Kumpikin vähän levottomia, ehkä oli pelko siitä että "pilaavat maineensa" tai eksyvät väärille teille täysi-ikäistyttyään, kun äkkiä saatiin naitettua niin pysyvät sitten "kunnollisina".
Mutta Tainahan ilmoitti juuri jossain kommentissaan, ettei perhe ole niin uskonnollinen kuin ihmiset luulevat! Jennan perheestä en toki tiedä, mutta tuskinpa ovat kovin vanhoillisia, jos kerran vanhemmat ovat eronneet niin kuin täällä kerrotaan.
Tuntemani hellarinuoret seurustelevat kyllä ihan normaalin tuntuisesti, tosin en tietenkään tiedä mitä makuukamarin puolella tapahtuu (vai tapahtuuko mitään). Ja jos se instaheruttaja, jonka kuvaan Leo jätti kommentin ("Looking great" tms.) on srk-nuori, niin sellaisten kuvien julkaisemiseen verrattuna seurusteleminen on vielä aika viatonta.
THE END IS NEAR.
1. Tim. 3: 1-4: "Viimeisinä päivinä koittavat vaikeat ajat. Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa, he ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia. He ovat kiittämättömiä, jumalattomia, rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelevia, väkivaltaisia ja raakoja, kaiken hyvän vihollisia, petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä. He rakastavat enemmän nautintoja kuin Jumalaa."
Just saying...
Sorry toi olikin 2. Timoteuskirjeestä. Raamatusta anyways.
Myöskin tämä tullut mieleen tästä perheestä:
Sillä mitä kaikkea maailmassa onkin, ruumiin halut, silmien pyyteet ja mahtaileva elämä, se kaikki on maailmasta, ei Isästä. 1. Joh. 2:16
Että vaikka moni asia on heillä hyvinkin, niin muutama asia on aivan liian hallitseva, ihan jos ajatellaan Raamatun elämäntyyliä (ihan se KJV yhtälailla näitä opettaa :D):
- ulkoiseen keskittyminen: estetiikka ja hienot merkkitavarat
- "mahtaileva": annetaan ymmärtää enemmän kuin oikeasti on
- silmien pyydettä ja ruumiin haluja: nuorten herutusinstakuvat ja sellaisten kehuminen (Leo, Cleo, Jenna), naisten ja tyttöjen seksistinen pukeutuminen
- rikkaaksi tarkoitus tulla
- jotain väkivaltaista ja raakaa tuossa varsinkin Leon toiminnassa on, ehkä vähän koko perheen meiningeissä
- järjettömyyttäkin löytyy, jos hammastahnaa ei käytetä ja ruokavaliossa on piirteitä, jotka voi johtaa puutostiloihin tai muihin kasvuongelmiin
Että END IS NEAR, todellakin... :)
Ehkä Paul on seurannut omaa perhettään ja tehnyt lopunaikaennustuksen sen perusteella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jestas nuo Leo ja Jenna ovat lapsia!! Juridisesti täysi-ikäisiä, mutta muuten kyllä aivan elämän alkuvaiheessa vielä. Itse en olisi ikinä voinut mennä naimisiin 18- enkä 20-vuotiaana, hädin tuskin olin valmis seurustelemaan silloin.
Eipä siinä mitään, jos he todella kokivat olevansa valmiita elämän kestävään avioliittoon, mutta toivottavasti he tekivät sen ihan omasta tahdostaan eikä vanhempien tai seurakunnan painostuksesta.
Joo, avioero on mahdollinen ja paperilla helppo, mutta itse ainakin menin naimisiin sillä periaatteella, että liitto kestää loppuelämäni, oli se sitten kuinka pitkä tahansa. Noiden vanhempina olisin toivonut, että he olisivat seurustelleet ja menneet vaikka teinikihloihin edes muutamaksi vuodeksi ennen virallista sitoutumista.
Seurustelu on synti, kuten yhdessä asuminenkin. Siksi menivät niin nopeasti naimisiin. Kumpikin vähän levottomia, ehkä oli pelko siitä että "pilaavat maineensa" tai eksyvät väärille teille täysi-ikäistyttyään, kun äkkiä saatiin naitettua niin pysyvät sitten "kunnollisina".
Mutta Tainahan ilmoitti juuri jossain kommentissaan, ettei perhe ole niin uskonnollinen kuin ihmiset luulevat! Jennan perheestä en toki tiedä, mutta tuskinpa ovat kovin vanhoillisia, jos kerran vanhemmat ovat eronneet niin kuin täällä kerrotaan.
Tuntemani hellarinuoret seurustelevat kyllä ihan normaalin tuntuisesti, tosin en tietenkään tiedä mitä makuukamarin puolella tapahtuu (vai tapahtuuko mitään). Ja jos se instaheruttaja, jonka kuvaan Leo jätti kommentin ("Looking great" tms.) on srk-nuori, niin sellaisten kuvien julkaisemiseen verrattuna seurusteleminen on vielä aika viatonta.
Nuo eivät kyllä ole hellareita vaan vapaakirkkolaisia joilla on ihan eri säännöt. Jotkut ovat jopa aika lähellä katolilaisuutta sääntöineen päivineen. Ja ei, Jennan vanhemmat eivät todellakaan ole eronneet. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli silikonitissisen, leveälanteisen ja tiimalasivyötäröisen naisen bikinikuva rajattuna niin, että näkyi kaulasta reisiin kroppa ja vieressä jumppaohjeita, miten saa sellaisen kropan :'D Aikansa saa jumppailla, että silarit ilmestyy tyhjästä XD
vahvasti haistan kateuden, eikö teillä aikuisilla ihmisillä ole muuta tekemistä kuin arvostella ja painaa nuoria alas? ei ole tainnut kaikki teillä mennä ihan nappiin elämässä.
Sattumalta eksyin tänne, voi kun täällä onkin ystävällistä ja suvaitsevaa porukkaa. Leonardon kanssa tunnettu muutama vuosi nytten, kiitos huolenpidosta.