Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos voittaisit 90 miljoonaa Eurojackpotista?

Vierailija
02.11.2018 |

Summaa ei edes oikein käsitä.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin ihanan kolmion kaupungin keskustasta kissalle ja itselleni, lahjoittaisin ympäristö- ja eläinhyväntekeväisyyteen suurimman osan, opiskelisin loppuun tutkinnon ilman huolia ja relaisin koska ei tarvitse heti alkaa miettimään työpaikkaa, antaisin vanhemmilleni tonnin kuussa (ei ikinä suostuisi ottamaan enempää, mutta tämä sitten olisikin koko loppuelämän ajan), siskoille jos tarvitsevat, personal trainer salilla ja lol ehkä joku tekemään terveellliset ruoat valmiiksi ja tuomaan kotiin. ostaisin ihanan auton tai kaksi (avoauto ja normiauto), sitten matkustelua ja kokemuksia koko perheen voimilla. lisäksi vielä löytöeläintalosta kissa ja pari koiraa jottei nöyryys pääsisi katoamaan :) opiskelen alaa joka on mielestäni ihana, joten saattaisin vielä tehdä töitä ettei kaikki tieto ehdi kadota (muuten vain sitten harjoittelumielessä). 50-vuotiaana (jos sinne asti elän) jättäisin jäljelle kolmisen miljoonaa ja lahjoittaisin kaiken muun.

Vierailija
62/82 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi ennen yhtään mitään muuta varasin ajan parhaimmalle mahdolliselle hammaslääkärille, joka sais laittaa mun hammaskaluston kuntoon implantteja myöten nukutuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hauskaa, että tosi moni kertoo antavansa suuren osan rahoista hyväntekeväisyyteen. Tosi paikan tullen , en usko, että näin paljoa oikeasti juuri kukaan antaisi.

Itse kyllä kartuttaisin omaisuuttani ja läheisten myös.

No niin. Eihän se 90 miljoonaa mitenkään voi sinulle riittää. 

Vierailija
64/82 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin koko summalla osakkeita ja kiinteistöjä ulkomailta ja muuttaisin hvetin nopsaan täältä veks.

Sulla olis 90 miljoonaa ja silti pitäisi saada lisää?

Vierailija
65/82 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentaisin hyviä viihtyisiä asuntoja köyhille ja asunnottomille.

Vierailija
66/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkaisin personal trainerin, pistäsin kropan kuntoon. Rakennuttaisin itselleni linnoituksen johonkin korpeen kauas muista ihmisistä ja rupeisin erakoksi.

Kropan saa kuntoon ilmaiseksikin.

Vierailija
67/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin 90 miljoonaa niin toimisin seuraavasti:

1. PItäisin turpani kiinni.

2. Jatkaisin normaalia elämää eli kävisi töissä jne.

3. Ottaisin tällä tavoin aikalisän ja psyykkisesti antaisin voittosumman odottaa.

4. Alkaisin miettiä summan hajauttamista erilaisiin sijoituksiin ja tarpeisiin.

5. Vasta aivan lopuksi miettisin keitä ystäviä/sukulaisia/tahoja avustaisin tai keille antaisin lahjoituksia.

Vierailija
68/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin töistä, mutta saattaisin harrastuksen vuoksi tehdä vielä keikkatyötä silloin tällöin tai vapaaehtoistyötä. Keskittyisin myös kuvataiteen tekemiseen, kun olisi aikaa.

Matkustelisin myös paljon ja antaisin rahaa sitä tarvitseville läheisille.

Vierailija
69/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Aatoha se oes tietyst' ensmäiseks' ja sitte oekkee kuntoloma...."

Vierailija
70/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaisin personal trainerin, pistäsin kropan kuntoon. Rakennuttaisin itselleni linnoituksen johonkin korpeen kauas muista ihmisistä ja rupeisin erakoksi.

Muuten sama mutta en mä mitään reenaamaan rupeisi.

Niin, nuohan on toisensa pois sulkevia, mitä sillä timmillä kropalla tekee jos on erakko eikä koskaan näe ketään muita ihmisiä?

En minä miksikään malliksi itseäni treenaisi vaan kropan sellaiseen kuntoon että siellä korvessa pärjää. Rapakuntoisena joutuu kuitenkin luovuttaan heti erakon elämän.

-Se eka kommentoija-

Erakon kropan saa elämällä erakon elämää.

Vierailija
71/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloremppa, lainat veks, sukulaisille asunnot yms elämä kuntoon. Kai perustaisin jonkun firman joka työllistäisi kotikylästä monet.

Jaaa rantasauna paljulla.

Vierailija
72/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin töitä useamman kuukauden ja sen jälkeen ilmoittaisin lähteväni jatko-opiskelemaan tai keksisin jotain muuta. Esim. hoitamaan iäkkäitä vanhempiani.

Salaa hankkisin muutaman sijoitusasunnon ja remppaisin nykyisen ja ostaisin lisäksi pienemmän, jonne rakentaisin kuntosalin, vaatehuoneen ja spa-osaston. Kävisin siellä "lomalla".

Tilaisin Net-à-Porter -kaupasta ihania tuotteita, joita ei ulkopuolinen huomaisi kuten alusvaatteita, urheiluvaatteita ja kosmetiikkaa - ja käyttäisin näitä vain vapaa-ajalla tai salaa vaatteiden alla. Päällä olisi ne henkkamaukan trikoot ja alla silkkiset alushousut 😀

Kävisin usein hierojalla ja hoitoloissa, tekisin viikonloppuisin matkoja kylpylöihin ja ostaisin erämaamökin ja koiran.

Kesäloman aikana kävisin laitattamassa hampaat, huulen, naaman ja rasvat kohdilleen kropassa, sopivan huomaamattomasti.

Ostaisin KAIKKI parfyymit mitä haluaisin ja rakentaisin niille oman kaapiston sinne vaatehuoneeseen.

Sitten ostaisin kamerat ja valot ja rakentaisin studion ja alkaisin tehdä ASMR-videoita. Jotka eivät välttämättä olisi suosittuja, mutta kuka sen tietää, ehkä olisivatkin.

Ai niin. Saattaisin ihan oikeasti jatkaa sitä opiskelua. Olisi ihana opiskella ilman (taloudellista) huolen häivää.

Lisäksi ostaisin vanhemmilleni kaikkea ihanaa.

Vierailija
73/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten Suomessa ainuttakaan yksityisen rikkaan ihmisen perustamaa hyväntekeväisyyssäätiötä?

Vierailija
74/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Maksaisin opintolainan ja luottokorttilaskun pois heti samana iltana tai lähipäivinä.

2. Ilmoittaisin heti työkkäriin että työnhaku loppuu.

3. Lähtisin lomalle heti samalla viikolla... New Yorkiin tuttuja moikkaamaan, sitten Tokioon ja lopuksi Malediiveille rentoutumaan ja mereen lillumaan. Näin alkuun. Kaikki tietenkin ykkösluokan lennoilla, taksimatkoilla, 5-tähden hotelleilla ja -ravintoloilla.

4. Palattuani alkaisin katsoa asuntoa välittäjän kanssa ja hankkisin ison väliaikaisen asunnon, johon muuttaisin heti tästä kopperosta, ja toisen unelmieni huoneiston jossa kaikki rempataan ja laitetaan toiveideni mukaan ja jonne muuttaisin remontin valmistuttua.

5. Hankkisin tai alkaisin suunnitella ja rakentaa huvilaa. Kaikki arkkitehtoniset haaveeni toteutuisivat tässä. Ostaisin myös lapsuuskotini ja aloittaisin siellä laajan remontin. Vanhempani saisivat jäädä tai sitten heille hankittaisiin keskusta-asunto, josta he välillä haaveilevat.

6. Näiden projektien ohessa tekisin listan paikoista joissa olen halunnut käydä, ja varailisin viimeisen päälle mietittyjä matkoja näihin paikkoihin. Mukaan kutsuisin parhaita ystäviäni.

7. Menisin yksityiselle lääkärille ensin täydelliseen hammashoitoon ja hampaiden valkaisuun. Sitten teettäisin terveydentilastani kaiken kattavan tsekkauksen (sillä haluaisin olla terve nauttiakseni rahoistani).

8. Hankkisin personal trainerin ja ravintoterapeutin. Haluaisin vartaloni juuri sellaiseksi kuin haluan.

9. Teettäisin plastiikkakirurgiaa ja rasvaimua paikkoihin jotka ovat aina häirinneet minua.

10. EHKÄ alkaisin jonkinlaisen säätiön tai hyväntekeväisyyden. Toisaalta olen myös itsekäs, joten luulen että muut ihmiset eivät minua kiinnostaisi tuossa tilanteessa enää lainkaan.

Vierailija
75/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois Suomesta aika nopsaan.

Vierailija
76/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahhjjottaisin khaikki rahhat Unicefin johka vuotisiin jjuhliin <.>_<.>

Vierailija
77/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin eilen just samaan aikaan tehdä tänne saman keskustelun, sen jälkeen, kun olin laittanut pari riviä sisään. 8,50€ voiton jälkeen unohdin kuitenkin koko jutun. En todellisuudessa välttämättä edes haluaisi voittaa 90 miljoonaa. Muutama miljoona riittäisi. Toki summasta nyt varmaan voisi jakaa muuallekin mutta ehkä sekin olisi aika ahdistavaa keksiä esim. 80 miljoonalle lahjoituskohde ja lopunelämää varmaan miettisi, tekikö nyt oikein. 

Eläisin aika samaa elämää kuin nytkin mutta vapaammin ja rohkeammin. Voisin suunnittella perheen perustamista, kun olisi varaa ja lisäksi voisi lähteä toteuttamaan paremmin omia unelmia. 

Vierailija
78/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa näköjään täälläkin aloittaisi pääoman tuhoamisen. Se pääoma kannattaisi sijoittaa tuottavasti ja tehdä mitä lystää sitten vasta niillä tuotoilla.

Ymmärrän pointtisi ja on tuossa järkeä jos huvittaa tuollainen. Minä taas tiedän että 90:tä miljoonaa en ikinä saisi tuhlaamalla loppumaan, vaikka jonkun talon ja säännöllisesti matkoja hankkisinkin, joten miksi vaivautuisin? Ihan sama minulle jääkö jälkeeni omaisuutta, itselleni elämäni ajaksi 90 milj varmasti riittää.

Muutaman miljoonan tai sitä pienempiä voittoja varmasti pistäisinkin poikimaan.

Vierailija
79/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tulisin hulluksia.

En siksi että minulla olisi niin paljon rahaa vaan siksi että pelkäisin jotain todella pahaa tapahtuvan seuraavaksi. Uskon että hyvä ja huonot asiat menevät elämän vaakakupissa lopulta 50-50 joten lottovoiton jälkeen tulossa olisi paskinta paskaa.

Vierailija
80/82 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin autokouluun ja hankkisin aikoinani menettämäni ajokortin takaisin. Sitten hankkisin jonkun ihanan auton jolla pääsisin itsenäisesti menemään ja tulemaan ja jossa voisin soittaa lempimusaani.

Ostaisin ja remppaisin asunnon. Kävelisin ostoksille Artekiin ja antiikkikauppoihin ja sisustaisin kaiken viimeisen päälle.

Kaikenlaiset urahaaveet ja siitä murehtimiset hautaisin heti ja kaivaisin ne ylös vain jos joskus tulee olo että elämä on tylsää.