Mitä tekisit jos voittaisit 90 miljoonaa Eurojackpotista?
Kommentit (82)
No enpä tiedä. Vanhemmat ja siskoni saisi ainakin osansa. Nauttisin elämästä niin kuin tähänkin asti.
Ekana sanoisin itseni irti huonon työnantajani palveluksesta.
seuraisin muutamaa paskamaista tyyppuiä töissä. Palkkaisin vaikka yksityisetsivän ja kostaisin niille jotekin sillä tavoin, et ne ei ikinä tajuis et se olin minä. En tietenkään mitenkään vakavasti vaan tekemällä jotain pientä jäynää. Esim. palkkaisin ensin firmaani töihin. Firmaan jonka perustin ihan tätä tehtävää varten ja sitten antaisin potkut. No ei vaiskaa
Varmaan sekoaisin. Alkaisin miettiä mitä pahaa tämän jälkeen tapahtuu. YRittäisin kuitenkin matkustaa ja elää muualla kuin täällä pimeässä.
Ostaisin minimalistisen talon kauniilta paikalta ja ryhtyisin hyväntekijäksi. Etsisin toivottomia ihmisiä ja auttaisin heitä ilman että he saisivat tietää kuka olen.
En sitten yhtään mitään. Tämä orjana hyppääminen loppuis samalla sekunnilla. Toistan. En yhtään mitään.
Ostaisin koko summalla osakkeita ja kiinteistöjä ulkomailta ja muuttaisin hvetin nopsaan täältä veks.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisin personal trainerin, pistäsin kropan kuntoon. Rakennuttaisin itselleni linnoituksen johonkin korpeen kauas muista ihmisistä ja rupeisin erakoksi.
Sama ja suurin osa tuottamaan + katteltuani ton Armanin ristiretken viimeisen joa kerto Haitista ja muksuista siellä niin auttaisin kyllä jotenkin. Elukoita jeesaisin kans.
Varmaan vaihtaisin autoni uudempaan Toyota Corollaan kun nykyinen on vuosimallia 2005 joku 2012 olisi hyvä. Sitten no joo rahaa olisi hieman voisin laittaa voileivän päälle samaan aikaan juustoa sekä meetvurstia. En minä töitä jättäisi koska ikinä ei tiedä milloin taloudellisesti tulee tiukkaa.
( Ei ihan oikeasti tässä maassa on ihmisiä joiden ajatusmaailma menee näin! 90 miljoonaa tilille niin tuossa on haaveet toiveet. Mikä tärkeintä no no en minä töitä jätä.... )
Järjestäisin viihdykkeeksi gladiaattoriotteluita kuolemaan saakka ja voittajalle vippaisin jonkun 50 donaa.
Saisin mielenrauhan. Maksaisin opintolainat ja läheisten lainat pois ja muutenkin auttaisin ja ilahduttaisin läheisiä ja tekisin hyväntekeväisyyttä. Ostaisin oman talon tai asunnon ja söisin aina hyvin.
Menisin kaikesta huolimatta maanantaina aktiivimallikurssille - ne rahat laittaisin joulupataan.
Ensin ositus kymmeneen ja jako perheen kesken (vanhemmat, sisaren perhe ja meidän lapset). Sitten ostaisin talon, että lapselle olisi piha missä touhuta plus muutenkin oma rauha että saa hyppiä ja juosta ilman pelkoa häiriintyvistä naapureista. Auto tulisi myös todella tarpeeseen. Joku järkevä ja kestävä. Pari sijoitusasuntoa, johon lapsikin voi myöhemmin muuttaa. Ja sijoitusneuvojalle menisin kysymään neuvoja. Säätiön perustaisin myös ja se olis sit mun duuni. Jotain hyväntekeväisyyttä lapsille, nuorille ja muille huono-osaisille. Ja jatkaisin vasemmanlaidan äänestämistä ja kertoisin sen aina kaikille rahakkaille ja ahneille kokkareille, veroja en kiertäisi.
Tiedän jo, millaisen hyväntekeväisyysjärjestön perustaisin. Ehdottomasti haluaisin auttaa muita ja nimen omaan tavallisia suomalaisia ihmisiä.
Itselleni osataisin asunnon Pariisista, vanhasta kivitalosta bulevardin varrelta. Ja kesämökin Rivieralta.
Tää on helppo.Muuttaisin Karibialle välittömästi.
Rukoilen, että en lankeaisi ahneuden syntiin.
En siis ostaisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisin personal trainerin, pistäsin kropan kuntoon. Rakennuttaisin itselleni linnoituksen johonkin korpeen kauas muista ihmisistä ja rupeisin erakoksi.
Muuten sama mutta en mä mitään reenaamaan rupeisi.