Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saan nukahdettua tänään? sirdalud?

Vierailija
02.11.2018 |

Nukuin liian pitkään aamulla ja huomenna olisi tärkeä päivä. melatoniinirespa olisi, mutta apteekit ovat kiinni paitsi keskustan enkä jaksaisi pyöräillä sinne. Kaapissa on sirdalud, dormix nimiset lääkkeet jotka vois auttaa nukahtamaan, mutta muistaakseni dormix sai kauhean olon seuraavaks päiväksi ja varsinkin kun en oo nyt tottunut siihen... Voisikohan tuo sirdalud olla hyvä vaihtoehto?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholikin piristää enemmän kuin väsyttää mua :/

Vierailija
2/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei tehoa, jotku taas sammuu kuin saunalyhty. En voi tietää sinusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdalud on hyvä, otan sitä itse aina välillä, kun selkä jumittaa ja sen avulla nukahdin nopeasti ja nukun kuin tukki.

Vierailija
4/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirdalud on hyvä, otan sitä itse aina välillä, kun selkä jumittaa ja sen avulla nukahdin nopeasti ja nukun kuin tukki.

Aamulla ok olo? Onko sivuoireita?

Onkohan kovin yksilöllistä, kuinka hyvin tuo väsyttää. Ap

Vierailija
5/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdaludin vaikutus on hyvin erilainen. Mulla vaan rentouttaa.

Vierailija
6/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sirdalud voi aiheuttaa sen, että nukut  pommiin, kun lääkepöhnässä väännät herätyksen pois.

Vierailija
7/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdaludista aamulla pöhnä olo ja päänsärky.

Vierailija
8/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin kerran peräänajokolarin jälkeisenä aamuna ottamaan Sirdalud 2 mg, nukuin ilta kuuteen asti. 

Vierailija
9/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukahdan hyvin Sirdaludin avulla, kun harvoin käyttää, niin ei elimistö totu siihen liikaa. Herään myös hyvin pirteänä eli hyvin nukkuneena.

Olen kuitenkin kuullut hyvin yleisenä kokemuksena, että Sirdaludista moni menee taju kankaalle 12 tunniksi ja seuraavankin päivän ihan pöpperössä. Vaikutukset siis todellakin vaihtelevat.

Toisin sanoen, jos huomenna on oikeasti tärkeä päivä, eikä lääkkeen vaikutus ole sinulle ennestään tuttu, älä ota sellaista lääkettä. On parempi olla vaikka sitten hieman huonommin tai vähemmän nukkunut ja ottaa aamulla vahvaa kahvia kuin riskeerata tärkeä päivä. Kukaan täällä ei voi tietää, miten juuri sinä reagoit uuteen lääkkeeseen.

Vierailija
10/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Sirdalud, käytän sitä joskus itsekin unettomuuteen. Mulla hyviin uniin riittää 1/4 tablettia sitä (paino 47kg). Yritä optimoida määrä, niin aamulla olosi on varmaankin normaali. Ainakin itsellä tuo ei aamulla enää vaikuta, ellen ota isoa annosta.

Vierailija
11/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että olen normaalisti hyvin herkkä lääkkeidn vaikutukselle, mutta Sirdalud ei väsytä /turruta mua yhtään.

Sen sijaan saan hyvät unet käsikauppa-antihistamiinilla, esim. setiritsiini. Minulle riittää neljäsosa tabletista eli 2,5 mg. Miedoimman Panacodin neljänneksellä herään hyvänolon tunteeseen.