Ne X malliset heijastinvaljaat, Typerän näköiset mutta pakko kai tänä syksynä ostaa jos lenkkeillä meinaa
Heijastin  takin hihassa heilumassa ei tunnu tarpeeksi turvalliselta säkkipimeässä  kun autot ajaa ohi.
Käytätteko te muut valjaita?
Kommentit (25)
Käytän. Ei niitä nolona pidä kuin korkeintaan jotkut teinit.
Hyvä kun muistutit. Pitää kai laittaa pimeällä joskus ja tuntuu kuin olisi Lapsi valjaissa. Enää puuttuu koiranulkoiluttaja ja hihna. Toisaalta hihaheijastimia voisi laittaa ja yksi roikkuva. Mitä jos se roikkuva jää hissin väliin tai liukuportaisiin kiinni?
Niitä on monenvärisiä. Ostaa lähinnä takinväriset ni ei silmille hyppää. Pimeässä näkyvät kyllä hyvin ja se on pääasia.
Sporttinaisella söpöt sellaiset heijastinhenkselit 👍
Mielummin ne ristiin menevät valjaat joita saa kaikenvärisiä kuin sellainen kirkkaanvihreä liivi josta tulee vain päiväkotiryhmä mieleen!
Sain kerran kiitosta bussikuskilta noista valjaista, kun pyrin kyytiin keskellä pimeyttä. On ne paremmat kuin ne roikkuvat killuttimet, jotka juuttuvat joka paikkaan.
Osta sellainen heijastava urheilutakki. Näkyvät hienosti sellaiset tuolla pimeällä.
Mikset käyttäisi näitä ranteisiin laitettavia kovia heijastinnauhoja? Yksikin riittänee hätätilassa.
Vierailija kirjoitti:
Sporttinaisella söpöt sellaiset heijastinhenkselit 👍
Kuvitteleko sen alastomana ja nuo päällä: isot utareet ja iso pyöreä perse pyllistysasennossa valmiina ottamaan kullia posliinipilluun ;)
Ostin tuollaiset sen jälkeen kun auto meinasi ajaa päälle,olin iltalenkillä valottoman tien reunassa.Kuski pysäytti ja alkoi huutaa ikkunasta puuttuvasta heijastimesta,näytin että mulla oli semmoinen söpö kissaheijastin kiinni takin taskussa mutta kuski vaan rähisi ettei nähnyt sitä. Ostin sitten Prismasta tommosen "x-liivin" .
OLen 46vuotias, käytän heijastinliiviä ja pyöräikykypää ja nastakenkiä, kaikkea mikä, tuntuu nuorista nololta.
Tässä iässä, on vaan tärkeää että elossa pysyy.
Ostin tuommoisen keltaisen työtakin jossa on useampi 5 cm leveä heijastinnauha. Luultavasti näkyy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Osta sellainen heijastava urheilutakki. Näkyvät hienosti sellaiset tuolla pimeällä.
Hinta vain muutaman euron.
Kuka sua siellä pimeässä näkee muuta kuin ne autot tietysti?
On tosi noloa pitää heijastinvaljaita noloina.
Mitä noloa siinä heijastinliivissä on? Jonkun teinien ja henkisesti teinien mielestä ehkä, mutta ei kai kukaan normaalijärkinen aikuinen niin ajattele. Niinkuin ei pyöräilykypärästä tai turvavöistäkään. Jos voit pienellä vaivalla parantaa omaa turvallisuutta liikenteessä niin miksi ei? Itse käytän myös nastakenkiä kun ulkoilutan koiraa. Ostin ekat kun olin 25v.
Typerämmän näköistä se on, jos joku kulkee pimeässä ilman kunnon heijastimia.
Vierailija kirjoitti:
OLen 46vuotias, käytän heijastinliiviä ja pyöräikykypää ja nastakenkiä, kaikkea mikä, tuntuu nuorista nololta.
Tässä iässä, on vaan tärkeää että elossa pysyy.
Samat releet pimeällä/liukkaalla, mutta muutama ikävuosi enemmän. Ikäkysymys siis lienee. En ole ajatellutkaan, että turvallisuus olisi joskus jotenkin noloa.
Heijastinhanskat ja -rukkaset näkyvät hyvin pimeässä, ihan näin autoilijan näkökulmasta katsottuna. Itselläni on myös nuo heijastinvaljaat, ne on mukavammat kuin vanhat heijastinliivit. Viime talvena ostin harmaan toppatakin, huomasin vasta kotona, että se on heijastava, eli kuljen tulevanakin talvena hyvin näkyvänä.
Missä asut, voin tulla taluttamaan sua niissä valjaissa.