Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeiden näkyminen (työpaikan) huumeseulassa ym.?

Vierailija
02.11.2018 |

Siis rauhoittavat, ssri ja muut semmoiset... tuleekohan ongelmia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kannattaa angstailla seulasta, joka on otettu sun oman turvallisuutesi vuoksi? Eiku olis pitänyt odotella Rinsessa Ruususen havahtumista unosilta, että luvan kanssa ottamaan seulaa. Ja lupa olis tipahtanu tuosta vaan. Ehkä annostelet jatkossa vähän järkevämmin, ettei tarvitse olla niin kuohuksissa.

Lupa olisi tullut. Ja toin ehkä itseni hieman huonosti ilmi. Miksi minulle ei kerrottu kun tajuissani vietin pari päivää tarkkailussa siitä huumeseulasta?

Ei ollut tarvetta seulaan kun olit tajuissasi, smartie. 

? Olin tajuttomana ja virtsakatetri laitettiin siitä pussista otettiin virtsaa huumeseulaan. Sitten tulin tajuihin ja vietin kaksi vuorokautta tarkkailussa. Miksi minulle ei sanottu mitään huumeseulasta vaan kanta.fi palvelusta luin asiasta?

Vierailija
22/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiinkö sinulle läpi KAIKKI muutkin kokeet ja asiat joita sinulle sairaalassa tehtiin? Kerrottiin verenpaineet, muut kokeet, jne.? Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiinkö sinulle läpi KAIKKI muutkin kokeet ja asiat joita sinulle sairaalassa tehtiin? Kerrottiin verenpaineet, muut kokeet, jne.? Niinpä.

Näinpä. Minulle kerrottiin verenpaineeni, verensokeri, verikokeiden tulokset ja se mitä valtimoverennäyte on kertonut. Huumeseulasta kukaan ei kertonut.

Vierailija
24/26 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne ottaa respan pois/tehä apteekkisopparin jos oot överit lääkkeillä vetänyt. 

Jos tajuton oot ollu ku testi on tehty niin ei sulle työnantaja oo huumetestin tekoa tilannut eli no worries 😁

Vierailija
25/26 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ens kerralla 😉

Vierailija
26/26 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuskin siitä työpaikalle menee tietoa. Huumeseula on luultavasti otettu sen takia, että makaat tajuttomana sairaalassa on ja haluttu selvittää syy ja ottaa hoidossa ottamasi lääkkeet huomioon. Sinulla ilmeisesti on jotain ongelmia lääkkeiden kanssa. Nyt voit saada apua. Ota vastaan kaikki apu, mitä sinulle annetaan."

"Apu? Joo neljänviikon välein jutustelu sosiaalityöntekijän kanssa. kahdeksan viikonvälein labrat. Siinä sitä apua on..."

No siitäkö olis ollu sulle apua jos huumetestiä ei ois otettu vai? 🤔

Ja jos et koe sos.akalta saamaasi apua riittävänä niin ota yhteyttä a-klinikalle, tosin vahvasti epäilen ettet ees apua halua. Ja jos kuolla haluat niin tehokkaampiakin tapoja löytyy ku lääkeöverit 🙂 käytä mielikuvitusta niin ei terveydenhuollon ole pakko tuhlata resursseja suhun 😌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä