Lääkkeiden näkyminen (työpaikan) huumeseulassa ym.?
Siis rauhoittavat, ssri ja muut semmoiset... tuleekohan ongelmia?
Kommentit (26)
Käytiinkö sinulle läpi KAIKKI muutkin kokeet ja asiat joita sinulle sairaalassa tehtiin? Kerrottiin verenpaineet, muut kokeet, jne.? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Käytiinkö sinulle läpi KAIKKI muutkin kokeet ja asiat joita sinulle sairaalassa tehtiin? Kerrottiin verenpaineet, muut kokeet, jne.? Niinpä.
Näinpä. Minulle kerrottiin verenpaineeni, verensokeri, verikokeiden tulokset ja se mitä valtimoverennäyte on kertonut. Huumeseulasta kukaan ei kertonut.
Voi ne ottaa respan pois/tehä apteekkisopparin jos oot överit lääkkeillä vetänyt.
Jos tajuton oot ollu ku testi on tehty niin ei sulle työnantaja oo huumetestin tekoa tilannut eli no worries 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuskin siitä työpaikalle menee tietoa. Huumeseula on luultavasti otettu sen takia, että makaat tajuttomana sairaalassa on ja haluttu selvittää syy ja ottaa hoidossa ottamasi lääkkeet huomioon. Sinulla ilmeisesti on jotain ongelmia lääkkeiden kanssa. Nyt voit saada apua. Ota vastaan kaikki apu, mitä sinulle annetaan."
"Apu? Joo neljänviikon välein jutustelu sosiaalityöntekijän kanssa. kahdeksan viikonvälein labrat. Siinä sitä apua on..."
No siitäkö olis ollu sulle apua jos huumetestiä ei ois otettu vai? 🤔
Ja jos et koe sos.akalta saamaasi apua riittävänä niin ota yhteyttä a-klinikalle, tosin vahvasti epäilen ettet ees apua halua. Ja jos kuolla haluat niin tehokkaampiakin tapoja löytyy ku lääkeöverit 🙂 käytä mielikuvitusta niin ei terveydenhuollon ole pakko tuhlata resursseja suhun 😌
? Olin tajuttomana ja virtsakatetri laitettiin siitä pussista otettiin virtsaa huumeseulaan. Sitten tulin tajuihin ja vietin kaksi vuorokautta tarkkailussa. Miksi minulle ei sanottu mitään huumeseulasta vaan kanta.fi palvelusta luin asiasta?