Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40 vuotta täyttänyt nainen ja en ymmärrä, miksi naiset eivät huolehdi ulkonäöstään ja pukeutumisestaan enempää!?!

Vierailija
02.11.2018 |

Jotenkin olen tähän asti elänyt asiaan niin kovasti miettimättä, mutta nyt. Olen katsellut naisia ja pariskuntia esim konserteissa, kaupassa jne. Ja havainnut miten vähän suomalaiset naiset ja suurin osa miehistäkin panostaa ulkonäköön. Itse haluan panostaa pukeutumiseeni todella paljon ja huolehdin myös kropastani. Se ei täydellinen ole, ei ole ikinä ollut, mutta rinnat edelleen samanlaiset kuin 15 vuotta sitten, ei selluliittiä, ei suonikohjuja, sileä iho. Käyn säännöllisesti kasvohoidoissa, kampaajalla, harrastan salia, kuntonyrkkeilyä, joogaa ja vaikka mitä. Lisäksi olen huomannut miten naiset antaa itsensä lihoa vuosien aikana!!! Ne naiset joilla on ikää, mutta huolehtivat itsestään, erottuvat. Jopa minä naisena huomaan heidät, saati sitten miehet.

Minulle on lisäksi tärkeää että lapseni ovat pukeutuneet hyvin. Erikseen aina ollut käyttövaatteen ja paremmat vaatteet. Eli meillä on lapsilla esim kahdet ulkovaatteet vähintään.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu nelikymppinen, hoikka aktiiviliikkuja. Suonikohjujani en ole elintavoillani hankkinut vaan ne ovat pyytämättä tulleet. Kamalat ovatkin. Älä siis hyljeksien katso käkkyräjalkojani. En niille mitään voi.

Vierailija
82/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut osittain AP.

Samaa mietin kun olen katsellut tätä hääsarjaa telkkarissa, missä käydään neljän morsiamen häissä. Monissa jaksoissa KAIKKI noista morsiamista on vakavasti ylipainoisia.

Ei tarvitse mennä Viroa kauemmas, kun näkee jo aivan erilaisia naisia. Laittautuneita, naisellisia, iloisia, hoikkia, pitkäsäärisiä....

Suomessa katsotaan heti nenää pitkin jos kaunis nainen kehtaa laittaa vähän korkoa ja hameen. Ahdistava kulttuuri. Kateellisten ja katkerien ihmisten maa.

Ja itse olet sitten tyypillinen suomalainen, jaat netissä ahdistavaa ja kateellista maailmankuvaasi, johon kuuluu toisten ihmisten luokittelu ja tyypittely sekä ulkonäön arvosteleminen. Hyvä sinä!

Mä niiin sydämestäni toivon, että muutat Viroon. Tai vaikka metrin Suomen rajonen ulkopuolelle ihan minne suuntaan tahansa. Tekee hyvää mielenteveydellesi. Tee se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxxxc kirjoitti:

Kesällä ukrainalainen nainen sano minulle että täällä ihmiset erilaisia, ei laittaudu, panosta siihen.

Tämä on tosi, oltiin yhdessä iltaa viettämässä.

No tämäkin on tosi, että amerikkalainen ystäväni, joka kävi juuri Helsingissä, ihmetteli kun kaikki pukeutuvat niin muodikkaasti.

Vierailija
84/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ketjua joten sori jos joku on jo sanonut: suonikohjujen tuloa ei voi itse estää, ne kenelle niitä on tullakseen.

Vierailija
85/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että ihailet itseäsi. Minä taas nautin liikkumisesta luonnossa. Lenkkeilen töihin, teen työtäni yleensä yksin labrassa ja juoksen takaisin. Pelleilen, painin ja halailen lasten kanssa, joiden mielestä olen yhä maailman kaunein nainen.

Ketä varten ja miksi meikkaisin?

Vierailija
86/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selluliitti tulee mm sokerin syömisestä. Se ei johdu mm geeneistä niin kun täällä jotkut tädit väittää.

Vaikka 60-vuotiaana voi olla selluliititon, mikäli ruokavalio on kunnossa.

Ei pidä paikkaansa.

Et selvästikään ymmärrä mitä selluliitti on.

Vierailija
87/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on aikaa tuntitolkulla ja rahaa, niin et tuohon ikään mennessä ole ymmärtänyt, että kaikilla ei ole. Jos mun pitäis tollanen määrä satsata ulkonäköön, niin kaikki vapaa ja tshat menisi siihen joten ei kiinnosta.

Vierailija
88/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ihan mä itse nämä suonikohjuni valitsinkin. Kyllä ne tuli ihan sukurasituksena ja kertalleen jo leikattukin, mutta takaisin tulivat. Rinnatkin on roikkuneet teinistä saakka ja roikkuvat edelleen. Ei ole liikunta näihin vaikuttanut. Ihanaa kun sinä ap olet saanut kuitenkin hyvät geenit! N38

Vierailija
89/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin olen tähän asti elänyt asiaan niin kovasti miettimättä, mutta nyt. Olen katsellut naisia ja pariskuntia esim konserteissa, kaupassa jne. Ja havainnut miten vähän suomalaiset naiset ja suurin osa miehistäkin panostaa ulkonäköön. Itse haluan panostaa pukeutumiseeni todella paljon ja huolehdin myös kropastani. Se ei täydellinen ole, ei ole ikinä ollut, mutta rinnat edelleen samanlaiset kuin 15 vuotta sitten, ei selluliittiä, ei suonikohjuja, sileä iho. Käyn säännöllisesti kasvohoidoissa, kampaajalla, harrastan salia, kuntonyrkkeilyä, joogaa ja vaikka mitä. Lisäksi olen huomannut miten naiset antaa itsensä lihoa vuosien aikana!!! Ne naiset joilla on ikää, mutta huolehtivat itsestään, erottuvat. Jopa minä naisena huomaan heidät, saati sitten miehet.

Minulle on lisäksi tärkeää että lapseni ovat pukeutuneet hyvin. Erikseen aina ollut käyttövaatteen ja paremmat vaatteet. Eli meillä on lapsilla esim kahdet ulkovaatteet vähintään.

Sinä olet mies.

Tai no, et ole nainen.

Olet palst@uikuttaja

Vierailija
90/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vo, että mä tykkäisin meikata, mutta oon niin likinäköinen, että on tosi vaikeeta, vaikka olis suurentava peili. Piilareita en pysty käyttämään. Tulee aina sellainen olo, jos laitan meikkivoidetta naamaani, et onks se tasaisesti koko naamalla vai ei. Käytän Lancomen meikkivoidetta, jota kosmetologi suositteli, voi levittää kevyesti sormilla, mutta silti tuntuu, et ei onnistu. Toisen silmän saan meikattua ihan kivannäköisesti, mutta toista en. Plääh.

Vierailija
91/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea ketjua joten sori jos joku on jo sanonut: suonikohjujen tuloa ei voi itse estää, ne kenelle niitä on tullakseen.

Katsos, eihän miesprovo sellaista tiedä!

Vierailija
92/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xxxxc kirjoitti:

Kesällä ukrainalainen nainen sano minulle että täällä ihmiset erilaisia, ei laittaudu, panosta siihen.

Tämä on tosi, oltiin yhdessä iltaa viettämässä.

No tämäkin on tosi, että amerikkalainen ystäväni, joka kävi juuri Helsingissä, ihmetteli kun kaikki pukeutuvat niin muodikkaasti.

Niin koska oli Usasta..😁

Vierailija
93/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vo, että mä tykkäisin meikata, mutta oon niin likinäköinen, että on tosi vaikeeta, vaikka olis suurentava peili. Piilareita en pysty käyttämään. Tulee aina sellainen olo, jos laitan meikkivoidetta naamaani, et onks se tasaisesti koko naamalla vai ei. Käytän Lancomen meikkivoidetta, jota kosmetologi suositteli, voi levittää kevyesti sormilla, mutta silti tuntuu, et ei onnistu. Toisen silmän saan meikattua ihan kivannäköisesti, mutta toista en. Plääh.

Siis kuinka likinäköinen oikein olet? Mulla on enemmän kuin miinus 7, eikä mitään vaikeuksia meikata. Veikkaan että vasta kymppiä lähellä siinä alkaa olla vaikeuksia, mutta moinen likinäköisyys on todella harvinaista.

Vierailija
94/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap trolli!

Kerro tarkemmin missä kasvohoidoissa käyt.

Yritäs keksiä jotain.

Vierailija
95/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet jo neljäkymmentä, niin olet jo huomannut miten paljon työtä se teettää. Eikä se siitä helpotu. Jollekin ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia, että jaksaisi käyttää ulkonäön hiomiseen aikansa ja rahansa vaan käyttää ne muihin itseään kiinnostaviin asioihin.

Vierailija
96/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28-vuotias ja ihmettelen omassa ikäluokassani samaa. Monet plösähtivät jo 20-vuoden jälkeen.

Jos olet kaunis ja huolehdit itsestäsi, saat myös kärsiä siitä työelämässä. Pahinta on siihen yhdistettynä korkeakoulututkinto. Siis niiden muiden naisten mielestä.

Sinun ikäisenäsi kärsin kun koin kateutta, kiusaaminen johtui paljolti siitä.

Mustasukkaisuus ei tosiaan ollut mitään kivaa vaan kauheaa.

Vierailija
97/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin älyllisistä asioista eikä ulkonäkö voisi vähempää kiinnostaa. Ja miksi edes pitäisi? Huolehdin hygieniastani ja olen perussiisti. Se saa riittää.

Minä taas nautin älyllisistä asioista ja pidän myös huolta ulkonäöstäni. Olen esteetikko, aina ollut tällainen. Kyllä nainen voi olla sekä esteetikko että älykkö. 

Se mitä muut tekevät ei taas kiinnosta minua periaatteessa tipan tippaa, vaikka tyylikästä ihmistä on toki aina mukava katsella. N47

Vierailija
98/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä huolehtimista on myös se, että pitää huolta mielenterveydestään. Tekee niitä itselle tärkeitä asioita. Mulle ne ovat laulaminen ja ystävien tapaaminen.

Ole onnellinen, kun sinulla on aikaa harrastaa liikuntaa, eikä vammoja, jotka estävät harjoittelun. Itselläni alzheimeria sairastava 80-kymppinen vanhempi, selässä välilevyn pullistuma ja toinen vamma leikataan ensi viikolla. Tällä 50-kymppisellä on myös ruusufinni. Jos mulla jää aikaa kaikilta velvollisuuksilta tykkään käydä museoissa. Salilla en ole vammojeni vuoksi voinut käydä puoleen vuoteen, kävelylenkeillä yritän käydä paristi viikossa.

Pukeudun naisellisesti, meikkaan kevyesti päivittäin ja käyn kampaajalla säännöllusesti.

Minä ymmärrän myös sen, että eri ihmiset tykkäävät erilaisesta pukeutumisesta ja se on ihan ok sekin. Eri ihmiset ovat kovin erilaisissa elämäntilanteissa ja siitä ei voi päältä katsomalla mitään

Vierailija
99/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tyhmältä

Vierailija
100/100 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap että rintasi ovat pysyneet samanlaisina jo 15 vuotta. Minulle kasvoi 14-vuotiaana isot rinnat, jotka alkoivat heti roikkua. Näin 26-vuotiaana hyvin roikkuvat edelleen, ovat varmaan "upeat" sitten nelikymppisenä.

Kiva jos olet löytänyt itsellesi elämään sisältöä kroppasi ja ulkonäkösi kunnossa pitämisestä. Monille ihmisille elämä kuitenkin tarjoaa paljon muunlaista sisältöä, joka heitä sattuu kiinnostamaan enemmän. Joitakin ei edes toisten tai oma ulkonäkö kiinnosta (etenkään aikuisena) enää lainkaan.

Mitä sitten, jos lapsestasi tulee nuorena vaikka hevari tai jonkin muun erikoisemman tyylilajin edustaja? Onko sinulle ok, että silloin hän ei nää suostu pakolla pukeutumaan ns. "parempiin" vaatteisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme