Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40 vuotta täyttänyt nainen ja en ymmärrä, miksi naiset eivät huolehdi ulkonäöstään ja pukeutumisestaan enempää!?!

Vierailija
02.11.2018 |

Jotenkin olen tähän asti elänyt asiaan niin kovasti miettimättä, mutta nyt. Olen katsellut naisia ja pariskuntia esim konserteissa, kaupassa jne. Ja havainnut miten vähän suomalaiset naiset ja suurin osa miehistäkin panostaa ulkonäköön. Itse haluan panostaa pukeutumiseeni todella paljon ja huolehdin myös kropastani. Se ei täydellinen ole, ei ole ikinä ollut, mutta rinnat edelleen samanlaiset kuin 15 vuotta sitten, ei selluliittiä, ei suonikohjuja, sileä iho. Käyn säännöllisesti kasvohoidoissa, kampaajalla, harrastan salia, kuntonyrkkeilyä, joogaa ja vaikka mitä. Lisäksi olen huomannut miten naiset antaa itsensä lihoa vuosien aikana!!! Ne naiset joilla on ikää, mutta huolehtivat itsestään, erottuvat. Jopa minä naisena huomaan heidät, saati sitten miehet.

Minulle on lisäksi tärkeää että lapseni ovat pukeutuneet hyvin. Erikseen aina ollut käyttövaatteen ja paremmat vaatteet. Eli meillä on lapsilla esim kahdet ulkovaatteet vähintään.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut osittain AP.

Samaa mietin kun olen katsellut tätä hääsarjaa telkkarissa, missä käydään neljän morsiamen häissä. Monissa jaksoissa KAIKKI noista morsiamista on vakavasti ylipainoisia.

Ei tarvitse mennä Viroa kauemmas, kun näkee jo aivan erilaisia naisia. Laittautuneita, naisellisia, iloisia, hoikkia, pitkäsäärisiä....

Suomessa katsotaan heti nenää pitkin jos kaunis nainen kehtaa laittaa vähän korkoa ja hameen. Ahdistava kulttuuri. Kateellisten ja katkerien ihmisten maa.

Vierailija
62/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet:

- lihavia

- rumia

- epäsiistejä

- likaisia

Mainitsinko lihavia?

Mainitsit, mutta tarkoititko TODELLA lihavia?

Tarkoitin. Nuoretkin miehet ovat hyvin lihavia.

Ihmettelen vuodesta toiseen sitä, miksi monet miehet haisevat märille koirille. Onko syynä runsas talineritys?

Kyllä lihavampia ovat nuoret naiset.

Tuosta hajusta en osaa sanoa. Kuulostaa kodittomilta miehiltä. Tuoltako sinun juoppoporukan miehet haisevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä että arvostan pinnallisia asioita vaan minusta ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi lähtee siitä että huolehtii itsestään, niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Enkä tarkoita mitään kamalia pakkeleita, kauneusleikkauksia tmv. Vaan ihan perusjuttuja. Itsestään huolehtimista. Itse ainakin koen että voin hyvin kun huolehdin hyvinvoinnista ja terveydestäni ja se mielestäni näkyy ulospäin. Lisäksi minusta se on itsestään huolehtimista että hieman panostaa pukeutumiseensa.

Ap.

Mulla taas on jo lapsena kroonisesti sairastuneen maailmankuva, joten ymmärrän itsestään huolehtimisen hyvin pitkälti samalla tavoin kuin seiska. Kun sisällä on kaikki ok, kaikki on ok, muulla ei juuri ole merkitystä.

Minusta taas itsestään huolehtiminen tarkoittaa sitä, että käy hammaslääkärissä vähintään kerran vuodessa, hoidattaa hampaansa, jos niissä on paikattavaa, ientulehdusta tms., käy tarkistuttamassa säännöllisesti veriarvonsa, että ne ovat hyvät, tarkkailee verenpainetta, jotta se pysyy hyvänä, käy lääkärissä saamassa apua eri vaivoihin, jos niitä tulee, pitää itsensä puhtaana ja pukeutuu puhtaisiin vaatteisiin. Esimerkiksi.

Meikkaamista ja laittautumista en ole käsittänyt itsestään huolehtimiseksi.

4-kymppinen tuttavanainen teki kaikkea tuota ja oli aina hyvin huoliteltu ulkoisesti. Keuhkoveritulppa tuli, vaikka kaikkia arvoja tarkkailtiin koko ajan ja kuntoilu oli tärkeä osa elämää.

Vierailija
64/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, rumasti leikatut hiukset ja tyylittömyys tosi yleistä 40+ ikäisissä naisissa. Näen heitä joka päivä työn puolesta, joten tiedän mistä puhun.

Jos näkee oikeasti hyvännäköisen naisen niin erottuu kyllä joukosta. Ylipainoisia on tosi paljon, mistähän se johtuu? Se myös vanhentaa ja tekee tantan fiiliksen.

Vierailija
65/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet:

- lihavia

- rumia

- epäsiistejä

- likaisia

Mainitsinko lihavia?

Ihmettelen vuodesta toiseen sitä, miksi monet miehet haisevat märille koirille. Onko syynä runsas talineritys?

Kyllä lihavampia ovat nuoret naiset.

Tuosta hajusta en osaa sanoa. Kuulostaa kodittomilta miehiltä. Tuoltako sinun juoppoporukan miehet haisevat?

Mielestäni eivät. Näen turhan usein miehiä, jotka vievät kaksi penkkiä busseissa. Surullista.

Sekoitat varmaan omaan juoppoporukkaasi. Minä olen absolutisti ja haisunäätämiehet olivat yllättäen päälliköitä.

Miesten lihavuus on järkyttävää.

Vierailija
66/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa ostettua itselleni miespeilin, niin luulisin olevani hoikka ja hyvännäköinen.

Miehille kyseisistä peileistä on hyötyä, koska lyhyenpulska kalju pallero ilmeisesti näyttää peilissä hyvältä.

Vierailija
67/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut osittain AP.

Samaa mietin kun olen katsellut tätä hääsarjaa telkkarissa, missä käydään neljän morsiamen häissä. Monissa jaksoissa KAIKKI noista morsiamista on vakavasti ylipainoisia.

Ei tarvitse mennä Viroa kauemmas, kun näkee jo aivan erilaisia naisia. Laittautuneita, naisellisia, iloisia, hoikkia, pitkäsäärisiä....

Suomessa katsotaan heti nenää pitkin jos kaunis nainen kehtaa laittaa vähän korkoa ja hameen. Ahdistava kulttuuri. Kateellisten ja katkerien ihmisten maa.

Julkisilla liikennevälineillä kun kulkee töissä ja kelit on mitä on, ei tule bussipysäkillä värjötellessä mieleen mekoilla koreilla eikä korkokengillä pysytellä ruuhkabussissa pystyssä. En tosin mekkoja käyttäisi, vaikka asuisin työpaikan vieressä.

Vierailija
68/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan olen ap:n kanssa samaa mielta ja toisaalta en. Joskus olen ihmetellyt suomalaisten tyylittomyytta, kun se on kuitenkin tosi helppoa (ja halpaa) olla ihan siisti. Yksinkertaiset linjat, perusvarit, ei kuvioita, ei rimpsuja jne. Toisaalta ihailen suomalaisten omituisuutta! Olen asunut pois Suomesta 24 vuotta ja rakastan suomalaista yksilollisyytta ja kuinka on ok olla vahan juntti (mina olen myos, edelleen), myos pukeutumisen suhteen. Suomi on paras. Olen suuri fani!

”Perusvärit” ”ei kuvioita”.. kuulostaa niin suomalaiselta! Miten valtaosa suomalaisista voi ollakkaan niin persoonattomia? Onko teillä huono itsetunto ja sen takia pelkäätte erottua joukosta vai ootteko oikeesti vaan niin uskomattoman tylsiä?

Vierailija
69/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hiukan ahdistava, kyräilevä, tiukka yhteiskunta. Tuntuu että naiset miettii muiden asioita enemmän kuin itseään ja kauheaa arvostelua turhaan.

Vierailija
70/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä että arvostan pinnallisia asioita vaan minusta ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi lähtee siitä että huolehtii itsestään, niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Enkä tarkoita mitään kamalia pakkeleita, kauneusleikkauksia tmv. Vaan ihan perusjuttuja. Itsestään huolehtimista. Itse ainakin koen että voin hyvin kun huolehdin hyvinvoinnista ja terveydestäni ja se mielestäni näkyy ulospäin. Lisäksi minusta se on itsestään huolehtimista että hieman panostaa pukeutumiseensa.

Ap.

Sinä olet kuule vain luonnon armosta selluliitiron ja suonikohjuton. Minulla tuli selluliittia jo parikymppisenä, vaikka olinkin erittäin hoikka ja liikkuvainen. Kyse on hormonaalisesta asiasta ja perimästä. Suoninkohjujakin on iän mukana tullut.

Pidän kyllä itsestäni huolta hyvin, mutta täydellinen en ole. Kannattaisi nyt vaan ristiä sormet ja kiittää, kaikki ei ole suinkaan omaa ansiostasi.

Arvosteleva katseesi kuitenkin pilaa viehättävytesi.

Vierailija
71/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap mitä tarkoitat. Mutta huomaat varmaan, että tuota ei saa sanoa ääneen. Mammat suuttuvat verisesti. Me jotka välitämme ulkonäöstämme ja katsomme miten pukeutua olemme naisten keskuudessa alinta kastia. Meidät leimataan heti ulkokultaisiksi ja tyhmiksi joilla henkiset arvot ovat kadoksissa. Emme koskaan yllä samalle henkisyyden ylätasolle kuin nämä kiukkuiset mammat. :D

Minä en ymmärrä mitä ap tarkoittaa. Olen 32-vuotias hoihkahko nainen (bmi 20 ja jotain). Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja huolehdin ulkonäöstäni. Ikinä, en siis ikinä, ole saanut naisilta huonoa kohtelua töissä tai opiskellessa. Kukaan ei ole v*ttuillut tai kuittaillut ulkonäöstäni. Korkeintaan on sanottu, että pukeudun aina niin kivasti. Naamakin on ihan kohtuullisen näköinen ja tykkään heittää epämääräistä läppää miesten kanssa. Luulisi siis, että saisin kohdata tätä naisten vihaa ihan jatkuvasti. Aina kun törmään näihin aloituksiin, ihmettelen, että missä tälläisiin kateellisiin, valittaviin naisiin tapaa. Itse asun ja työskentelen pääkaupunkiseudulla enkä vastaavaa käytöstä ole kohdannut.

Vierailija
72/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 v. nainen ja en halua käyttää aikaani/ energiani ”kauneuden hoitoon” tai vaateisiin. Ensinnäkin ne tuhoavat luontoa/ kiihdyttävät ilmastonmuutosta. Toiseksi minulla on tärkeämpääkin tekemistä. Elän mielelläni minimalistisesti ja sijoitan ylimääräiset tuloni. Minun silmissäni taas kaltaisesti kerskakuluttaja on ympäristön tuhoaja ja kierrätysvaatteita käyttävä ihminen ansaitsee aplodit. Toiset ajattelevat vielä nelikymppisenäkin vaan omaa napaansa (pelikuvaansa), toiset rakentaa yhteiskuntaa ja tuleville sukupolvillekin elämän edellytysten säilymistä. Mieti tätä ensi kerralla, kun arvostelet meikitöntä lookkiani.

Vierailija
73/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet:

- lihavia

- rumia

- epäsiistejä

- likaisia

Mainitsinko lihavia?

Omalla työpaikallani on satoja nuoria miehiä. Hyvin harvalla on ylipainoa, eivätkä nuoret herrat haise rakkikoirille. Kiinnostaa, missä törmäät näihin lihaviin haiseviin nuoriin miehiin.

Vierailija
74/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana kiinnosti oma ja myös muiden ulkonäkö, nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa. 

N27

Sähän olet vieläkin nuori! Älä jestas sentään päästä itseäsi levahtamaan!

Vierailija
75/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet:

- lihavia

- rumia

- epäsiistejä

- likaisia

Mainitsinko lihavia?

Omalla työpaikallani on satoja nuoria miehiä. Hyvin harvalla on ylipainoa, eivätkä nuoret herrat haise rakkikoirille. Kiinnostaa, missä törmäät näihin lihaviin haiseviin nuoriin miehiin.

Mm. aiemmalla työpaikallani rahoitusyhtiössä. 

Vierailija
76/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut osittain AP.

Kuinka kaukana Virossa olet käynyt? Itä-Virossa, Kaakkois-Virossa, ylipäänsä Tallinnan ulkopuolella?

Vierailija
77/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa, että niin moni oletettavasti ihan järkevä aikuinen ihminen alkaa puolustautua ihan vakavissaan trollia vastaan; selittää suonikohjujaan ja rintojaan ja valintojaan. Minkä ihmeen takia menette jatkuvasti näin halpaan???

Vierailija
78/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin olen tähän asti elänyt asiaan niin kovasti miettimättä, mutta nyt. Olen katsellut naisia ja pariskuntia esim konserteissa, kaupassa jne. Ja havainnut miten vähän suomalaiset naiset ja suurin osa miehistäkin panostaa ulkonäköön. Itse haluan panostaa pukeutumiseeni todella paljon ja huolehdin myös kropastani. Se ei täydellinen ole, ei ole ikinä ollut, mutta rinnat edelleen samanlaiset kuin 15 vuotta sitten, ei selluliittiä, ei suonikohjuja, sileä iho. Käyn säännöllisesti kasvohoidoissa, kampaajalla, harrastan salia, kuntonyrkkeilyä, joogaa ja vaikka mitä. Lisäksi olen huomannut miten naiset antaa itsensä lihoa vuosien aikana!!! Ne naiset joilla on ikää, mutta huolehtivat itsestään, erottuvat. Jopa minä naisena huomaan heidät, saati sitten miehet.

Minulle on lisäksi tärkeää että lapseni ovat pukeutuneet hyvin. Erikseen aina ollut käyttövaatteen ja paremmat vaatteet. Eli meillä on lapsilla esim kahdet ulkovaatteet vähintään.

Vastaus tulee omassa viestissäsi. Haluat panostaa pukeutumiseesi todella paljon. Jos joku muu ei halua, niin sitten hän ei tee niin. Mitä sitä ihmettelemään. Sama kuin minä ihmettelisin miksi sinä et halua katsoa jalkapallon MM-kisoja vaikka minä haluan järjestää työkokouksetkin niin että eivät häiritse matsien seuraamista.

Vierailija
79/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap mitä tarkoitat. Mutta huomaat varmaan, että tuota ei saa sanoa ääneen. Mammat suuttuvat verisesti. Me jotka välitämme ulkonäöstämme ja katsomme miten pukeutua olemme naisten keskuudessa alinta kastia. Meidät leimataan heti ulkokultaisiksi ja tyhmiksi joilla henkiset arvot ovat kadoksissa. Emme koskaan yllä samalle henkisyyden ylätasolle kuin nämä kiukkuiset mammat. :D

Pyh, jos muut mammat on kiukkuisia johtuu se vain tuosta omahyväisestä asenteesta ja piiloilkeilystänne. Ulkonäkökateus on teinien juttuja

Vierailija
80/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti tulee mm sokerin syömisestä. Se ei johdu mm geeneistä niin kun täällä jotkut tädit väittää.

Vaikka 60-vuotiaana voi olla selluliititon, mikäli ruokavalio on kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan