Nyt peräkammarinpojat suihkuun ja baanalle, on PERJANTAI-ILTA!
Mitäs täällä kuhnitte, ei niitä naisia kotona saa. Nyt suihkuun, parranajoon, kynsiä leikkaamaan ja tukka hyvin!
Alle pullo bisseä ja menoksi. Menkää tänä iltana muualle kuin samaan lähikuppilaan, hakeutukaa vaikka naapurikaupunkiin.
Tsemppiä ja onnea matkaan!
Kommentit (146)
Atm-Eero kirjoitti:
Ihan naurettava vinkki että pitäis mennä baariin sen takia että sieltä muka sais naisen. Kaikkihan sen tietää ettei atm saa baarista naista hyvällä tahdollakaan.
Ja mitä noilla kännisillä baariämmillä kun parempiakin on olemassa.
Antaa alkoholistien olla ihan keskenään.
Entäs jos huumeet kiinnostaa enemmän kuin 3 sekunnin orgasmi
Vierailija kirjoitti:
Täyttä roskaa. Joitain meistä ei vain ole tarkoitettu pariutumaan.
Olen käynyt satoja kertoja baareissa, yökerhoissa, kotibileissä, opiskelijabileissä, pikkujouluissa, taidenäyttelyissä, festareilla, kirjastossa, kirjaston lehtiosastolla, lähikaupassa, lavatansseissa ja ties missä. Silti olen 37-vuotiaana edelleen vailla ensimmäistäkään seksi- tai parisuhdekokemusta, eikä ole koskaan ollut edes lähelläkään, että joku olisi kiinostunut.
Miksi siis yrittää, kun tyhjän saa pyytämättäkin?
Katsos kummaa, olemme samiksia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt satoja kertoja baareissa, yökerhoissa, kotibileissä, opiskelijabileissä, pikkujouluissa, taidenäyttelyissä, festareilla, kirjastossa, kirjaston lehtiosastolla, lähikaupassa, lavatansseissa ja ties missä. Silti olen 37-vuotiaana edelleen vailla ensimmäistäkään seksi- tai parisuhdekokemusta, eikä ole koskaan ollut edes lähelläkään, että joku olisi kiinostunut.
Miten on mahdollista? Istutko vain nurkassa? Oletko aina kännissä? Vihaatko naisia?
Vastaan kaverin puolesta.
Miten on mahdollista? - Kaikkien todennäköisyyksien vastaistahan se onkin.
Istutko vain nurkassa? - En. Istun myös muuallakin.
Oletko aina kännissä? - En. Joskus saattaa olla pieni nousuhumala päällä, mutta mitään räkäkänniä ei oikeastaan koskaan.
Vihaatko naisia? - En. Mutta pakko myöntää että vuosikausien totaaliyksinäisyys alkaa nakertaa positiivisia viboja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kummaa, olemme samiksia :)
Kiva tavata. Ajattelin, että kaltaisiani ei montaa ole, eikä varsinkaan lauantai-iltana vauva-palstalla.
Miten on mahdollista? Istutko vain nurkassa? Oletko aina kännissä? Vihaatko naisia?