Menisitkö pikkujouluihin jossa ei tarjoiltaisi ollenkaan alkoholia
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä päihteet kuuluvat tavallisen ihmisen normaaliin pikkujouluun. Nyt sitä pipoa löysemmälle.
Näin se vain on! Ainakin niin löysäksi pitää se sulkijalihas saada. että peräsuoleen voi virtsata aimo lastin meta-amfetamiinipitoista virtsaa.
Meidän pikkujouluissa ei koskaan juoda alkoholia.
Syödään hyvin ja jutellaan,sitten kotiin nukkumaan.
En todellakaan jaksaisi katsella työkavereita vapaa ajalla selvinpäin. Joten en menisi.
Ilo ilman viinaa se on teeskentelyä vaan!
Jotenkin säälittävää että ihmiset ei pysty mitään tekemään ilman alkoholia.
Olen ollutkin. Niissä pikkujouluissa, joissa minä olen ollut, ei ole edes ollut tarjon alkoholia.
Saattaisin kerrankin mennä! Tähän saakka olen aina jättänyt työpaikkojenkin pikkujoulut väliin, koska en tahdo viettää aikaani humalaisten seurassa.
Oikein oksennuttaa kun ajattelee sitä jäykistelyä ja pönötystä kun ihmiset on olevinaan muka sivistyneitä eikä tanakassa kännissä! Yöks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä päihteet kuuluvat tavallisen ihmisen normaaliin pikkujouluun. Nyt sitä pipoa löysemmälle.
Näin se vain on! Ainakin niin löysäksi pitää se sulkijalihas saada. että peräsuoleen voi virtsata aimo lastin meta-amfetamiinipitoista virtsaa.
Ja muu pikkujouluväki voi tyydyttää itseään siinä ympärillä!
Turha pönötys pois ja pulloja pöytään!
Meillä on työpaikalla yksi alkoholisti, jota on kiva vihmoa sekoilevaan räkäkuosiin pitkin iltaa ja sitten se vtun luuseri jätetään kaupungille kuset housussa. Pikkujoulu perinne meillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Menisin mutta lähtisin heti syötyäni.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Oikein oksennuttaa kun ajattelee sitä jäykistelyä ja pönötystä kun ihmiset on olevinaan muka sivistyneitä eikä tanakassa kännissä! Yöks!
Järkyttävän surullista, että on ihmisiä, jotka eivät osaa olla pönöttämättä kuin kännissä.
Vierailija kirjoitti:
En menisi, enkä alkottomiin häihin, synttäreille tai muihinkaan kuiviin kemuihin. Jos oli aivan pakko jostain ihme syystä mennä vetäisin pohjat kotona ja ottaisin oman pullon mukaan.
Et edes lasten synttäreille ilman pulloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissa-Pertiksi kannattaa valita juhlaväen keskuudesta ei liian paksumunainen ettei paikat repeä.
Menisin, ottaisin kotona pohjille pari lasia viiniä. Jatkoille sitten ravintolaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi, enkä alkottomiin häihin, synttäreille tai muihinkaan kuiviin kemuihin. Jos oli aivan pakko jostain ihme syystä mennä vetäisin pohjat kotona ja ottaisin oman pullon mukaan.
Et edes lasten synttäreille ilman pulloa?
Mistä ne lapset muuten oppii tavallisten ihmisten normaalia juhlimista? Nyt sitä pipoa löysemmälle!