Menisittekö häämatkalle mieluummin Turkin Alanyaan vai Egyptin Hurghadaan?
Kumpi kohteista on täydellinen matkakohde romanttiselle lomalle?
Kommentit (18)
En kumpaankaan.Mieluummin etsisin suomesta jonkun ihanan paikan!
Yllätä morsiammesi Viipurin matkalla!
Vierailija kirjoitti:
Millaista vastausta odotat
no omakohtaisia kokemuksia miten matka vastasi odotuksia?
Mitä jos ette menisikään naimisiin, saatikka tekisi lisää wt lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Yllätä morsiammesi Viipurin matkalla!
Olen nainen. Eikä kyllä kiinnosta joku hikinen Viipuri
Vierailija kirjoitti:
Kumpi kohteista on täydellinen matkakohde romanttiselle lomalle?
Peruisin häät ja jättäisin sen sian. Jos olisi pakko valita niin kaivaisin varastosta köyden ja lähtisin etsimään tukevaa oksaa.
Jättäisin menemättä, jos tuossa olisi ainoat vaihtoehdot.
Onko noi ainoat vaihtoehdot? Saanko ehdottaa romanttista santorinia :)
Hurghada ainakin on aivan paska. hotellin ulkopuolelle ei voi mennä ilman hirveää tyrkytystä. Turkki varmaan on hieman parempi
Voisin lähteä kumpaan vain. Sekä Turkki että Egypti kiehtovat. Molemmissa haluaisin nähdä pääkaupungit ja historialliset paikat. Tällä hetkellä taitavat molemmat olla kohtalaisen turvallisiakin. Katso itse esitteistä kumpi näyttää kivemmalta ja hinta/laatu suhde parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ette menisikään naimisiin, saatikka tekisi lisää wt lapsia.
ilmoitin viestisi asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Onko noi ainoat vaihtoehdot? Saanko ehdottaa romanttista santorinia :)
Olitko siellä häämatkalla?
Valitettavasti täytyy sanoa, että nykytilanteessa (11/2018) en taatusti lähde yhteenkään islamilaiseen maahan. Aikaisemmin olen käynyt mm. Turkissa, Jordaniassa, Marokossa ja Tunisiassa.
Joka paikkaan leviävän kiihkois.lam.in vuoksi pelkään, että eurooppalaiset eivät ole tällä hetkellä näissä maissa turvassa.
Katsotaan uudelleen 10 vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä kumpaan vain. Sekä Turkki että Egypti kiehtovat. Molemmissa haluaisin nähdä pääkaupungit ja historialliset paikat. Tällä hetkellä taitavat molemmat olla kohtalaisen turvallisiakin. Katso itse esitteistä kumpi näyttää kivemmalta ja hinta/laatu suhde parempi.
Kai sä ymmärrät että Hurghadasta Kairoon on melkein päivänmatka? Ja pyramideille kanssa?
Turkin pääkaupunki on Ankara, johon ei kannattaisi mennä. Istanbuliakaan ei voi suositella maan tilanteen vuoksi.
Missä ämpärissä sä asut?
Kummassa mieluummin istuisit ripulipas**lla hanimuunisi?
Ei kumpikaan, mutta mielummin turkkiin jos pitää valita.